Hidden and Dangerous 2: Steam Piping cd.
Aktualizacja:
| Acquire the Enigma scrambler from the minesweeper [Zdobądź maszynę szyfrującą Enigma ze statku minującego] |
Musisz dostać się na okręt. Tam należy odnaleźć pomieszczenie przeznaczone dla kapitana, w którym ten ukrył maszyną kodującą o nazwie Enigma. To niewielkie przypominające maszynę do pisania urządzenie jest bardzo cenne i jego odnalezienie jest głównym celem misji.
![]() | Podpłyń pod prawą stronę (patrząc od miejsca startu) drugiego statku. Wybierz do tego zadania jednego żołnierza z cicha bronią. Będąc na powierzchni, zobaczysz dwie drabiny. Skorzystaj z tej drugiej (licząc od strony statku, tej bliżej tyłu statku). |
![]() | Powinieneś wyjść na górę daleko od miejsca z oficerem palącym papierosa z lewej. By Cię nie zauważył, poczekaj aż skończy. Wyjdź na górę, zostaw na chwilę kombinezon płetwonurka i udaj się w prawo. Zacznij eliminować napotkanych oponentów. |
![]() | Zdejmij człowieka patrolującego tą cześć statku oraz tych widocznych na schodach, powyżej. Robiąc to po cichu, nikt nie zauważy Twojej obecności. Podchodź powoli do schodów, zdejmując kolejnych widocznych oponentów. Pozostanie jeszcze kilku w pomieszczeniach na mostku oraz oficer palący fajkę. |
![]() | Wróć na dolną część. Przed schodami znajdziesz drzwi prowadzące do korytarza. Zabij patrolującego go żołnierza. Za drzwiami po lewej spotkasz śpiącego wojaka. Możesz go wystraszyć i zabrać jego mundur, jednak nie jest to wymagane. |
![]() | Za drzwiami w dalszej części korytarza znajdziesz przejścia (przez pokój i krótki korytarz) do pomieszczenia kapitana. Jak tylko Cię zauważy, przewróci biurko i zacznie zza niego strzelać. Załatw go i wejdź do pokoju obok, by zabrać leżącą na półce maszynę kodującą Enigma. |
| Find the book of codes [Znajdź księgę kodów] |
Znajdź księgę kodową, potrzebną do korzystania z możliwości Enigmy.
![]() | Sprawdź pomieszczenie, w którym znalazłeś Enigmę. Obok łóżka znajduje się sejf... w podłodze. Otwórz kawałek podłogi, a potem sam sejf, by wyjąć z jego wnętrza książkę kodów. |
| Find the cruise plan [Znajdź plany rejsowe] |
Warto też poszukać planów rejsowych drugiego statku. Jest na nim niewiele pomieszczeń, więc nie jest to trudne zadanie.
![]() | Zanim opuścisz łódź, możesz udać się do pomieszczeń na mostku i odszukać p0lany rejsowe, umieszczone na jednym ze stołów. Uważaj na pozostałe przy życiu niedobitki, które mogą się tu czaić, jeśli wcześniej ich nie rozwaliłeś. |
| Return back to the dropship [Wróć do statku] |
Gdy wykonasz powyższe zadania, nie pozostanie nic innego do zrobienia jak wskoczyć do wody i udać się w ustalone miejsce. Zauważ, że jest ono inne niż miejsce startu.
![]() | Wróć po sprzęt do nurkowania i po drabinie zejdź do wody. Wsiądź na łódź podwodną i nakaż, by druga za Tobą podążała. Musisz się udać we wskazane miejsce (patrz mapa). To niewielki kwadrat na lewo od centrum mapy z zadaniem. Gdy będziesz na miejscu, misja zakończy się sukcesem. |
| All team members must survive [Cała drużyna musi pozostać przy życiu] |
Standardowo dopilnuj, by żaden żołnierz z drużyny nie zginął, a zaliczysz to dodatkowe zadanie. Pojawi się ono dopiero przy podsumowaniu całej misji.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany533055 Junior
Spoko poradnik e mam pytanie gram na poziomie trudnosci trudny i nie moge za cholere znaleśc dokumentów w misji z lotniskiem chyba spageti cos takiego szukałem wszędzie pomocy
zanonimizowany481565 Junior
Może mi ktoś powiedzieć jak się ulecza swoich towarzyszy z drużyny. Mam w teamie medyka z kilkoma apteczkami, ale gdy podchodzę do rannego i wciskam klawisz akcji to nie pokazuje mi sie tylko aktywny EKWIPUNEK. Ulecz mnie i leczenie są nieaktywne:/
zanonimizowany570196 Junior
może ktoś mi napisze jak w Estate Agent zmusić agentke żeby poszła ze mną do bramy jeżeli wykonałem już wszystkie czynności.
zanonimizowany525100 Junior
jupik08 musisz po podniesieniu dokumentów podejść do agentki i wydaś rozkaz "za mną"
Zaznacz agentkę - wsiśnij 0 - Ruch - LM - za mną - LM i po bólu. Od tego momentu możesz być głośny i biegiem do bramy.
zanonimizowany573669 Legionista
Jak zrobiliscie zeby ten pilot w misji Randevouz wszedl na statek po kladzce ?
Gimnastykuje sie jak moge; ide pierwszy, albo kaze mu tam wejsc a on nic. Dochodzi do kladki i sie zaczyna na nia klasc i nie wchodzi na statek.
zanonimizowany722277 Junior
Ta gra jest super mógłbym w nią grać ciągle
Jest tylko jedno ale: postacie nie umierają zbyt pięknie
zanonimizowany774782 Junior
ee mam problem podobny do problemu ggggdfgfdgfd'a ;P tyle że na poziomie łatwym :) plis o odpowiedź
zanonimizowany774782 Junior
OK. Już sobie poradziłem
p.jakub88 Legionista
Bardzo dobry, szczegółowy poradnik przejścia gry. Mam tylko jedną uwagę - autor używa terminu "działko" w odniesieniu do stacjonarnych karabinów maszynowych. Terminem "działko" przyjęło się określać broń strzelającą amunicją kalibru 20 mm bądź większą - nierzadko pociski takie dodatkowo wybuchają (np. działka montowane w myśliwcach) co czyni je niezwykle groźną bronią, lecz o dość niskiej szybkostrzelności z uwagi na ciężar pocisku. To tak w ramach używania właściwej terminologii wojskowej ;).
zanonimizowany1100638 Junior
Czy w Operation Nomand misja Airshow można zestrzeliwać samoloty które atakują?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








