Hidden and Dangerous 2: Korzystanie z możliwości przebrania

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zabranie przebrania to połowa sukcesu. Mając na sobie wrogi mundur dalej jesteś widoczny jako przeciwnik - o czym informuje specjalny pasek przy zdjęciu żołnierza (trzeci z kolei, popielaty). Dlatego warto mieć na uwadze kilka podstawowych zasad.

Być niczym wrogi żołnierz

Poza mundurem znaczenie mają jeszcze inne elementy wyposażenia: przede wszystkim broń oraz plecak. Nie możesz mieć przy sobie ani jednej rzeczy należącej do Aliantów, inaczej wskaźnik zamaskowania nie zostaje aktywowany i od razu jesteś rozpoznawany jako przeciwnik. Wiąże się to z wyrzuceniem / pozostawieniem na chwilę wszystkich przedmiotów, które mogą Cię zdradzić.

Czemu nie są tacy głupi, na jakich wyglądają?

Każdy strażnik może Cię po pewnym czasie rozpoznać. Jest to związane właśnie ze wskaźnikiem zamaskowania i współczynnikami pozostawania w ukryciu (stealth). Każdy żołnierz mający Cię w zasięgu wzroku powoduje opadanie paska na wskaźniku i gdy ten zniknie, zostajesz automatycznie rozpoznany.

Może to nastąpić tym szybciej, im wyższy rangą żołnierz na Ciebie spogląda. Zwykli strażnicy nie zauważą różnicy, ale oficerowie już szybciej się zorientują. Cywile przeważnie nawet nie zwrócą na Ciebie uwagi.

Wskaźnik wzrasta automatycznie sam, gdy jesteś ukryty przed oczyma gapiów. Warto go przed wyjściem na niebezpieczny teren podnieść do maksimum. Tylko wtedy możesz się czuć zupełnie bezpieczny. Chociażby na te kilka sekund.

Zasady pozostawania w ukryciu

Zawsze możesz zostać od razu rozpoznany, nawet jeśli wskaźnik kamuflażu zupełnie nie zniknie. W niektórych sytuacjach od razu zostaniesz zaklasyfikowany jako przeciwnik. Do takich właśnie sytuacji należy robienie zdjęć. Jeśli zaczniesz strzelać do przeciwnika w obecności innego, od razu Cię rozpozna. Tak samo dzieje się, jeśli zaczniesz wymachiwać nożem w jego kierunku, nie ważne jak daleko się znajduje cel.

Podobało się?

0

Hidden and Dangerous 2

22 października 2003

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2008-02-13
22:27

zanonimizowany533055 Junior

😒

Spoko poradnik e mam pytanie gram na poziomie trudnosci trudny i nie moge za cholere znaleśc dokumentów w misji z lotniskiem chyba spageti cos takiego szukałem wszędzie pomocy

Komentarz: zanonimizowany533055
2008-04-04
16:01

zanonimizowany481565 Junior

Może mi ktoś powiedzieć jak się ulecza swoich towarzyszy z drużyny. Mam w teamie medyka z kilkoma apteczkami, ale gdy podchodzę do rannego i wciskam klawisz akcji to nie pokazuje mi sie tylko aktywny EKWIPUNEK. Ulecz mnie i leczenie są nieaktywne:/

Komentarz: zanonimizowany481565
2008-08-02
23:43

zanonimizowany570196 Junior

😍

może ktoś mi napisze jak w Estate Agent zmusić agentke żeby poszła ze mną do bramy jeżeli wykonałem już wszystkie czynności.

Komentarz: zanonimizowany570196
2008-08-14
15:36

zanonimizowany525100 Junior

👍

jupik08 musisz po podniesieniu dokumentów podejść do agentki i wydaś rozkaz "za mną"
Zaznacz agentkę - wsiśnij 0 - Ruch - LM - za mną - LM i po bólu. Od tego momentu możesz być głośny i biegiem do bramy.

Komentarz: zanonimizowany525100
2008-08-28
20:41

zanonimizowany573669 Legionista

😡

Jak zrobiliscie zeby ten pilot w misji Randevouz wszedl na statek po kladzce ?
Gimnastykuje sie jak moge; ide pierwszy, albo kaze mu tam wejsc a on nic. Dochodzi do kladki i sie zaczyna na nia klasc i nie wchodzi na statek.

Komentarz: zanonimizowany573669
2010-04-03
15:53

zanonimizowany722277 Junior

😃

Ta gra jest super mógłbym w nią grać ciągle
Jest tylko jedno ale: postacie nie umierają zbyt pięknie

Komentarz: zanonimizowany722277
2011-01-17
17:40

zanonimizowany774782 Junior

😊

ee mam problem podobny do problemu ggggdfgfdgfd'a ;P tyle że na poziomie łatwym :) plis o odpowiedź

Komentarz: zanonimizowany774782
2011-01-18
14:46

zanonimizowany774782 Junior

OK. Już sobie poradziłem

Komentarz: zanonimizowany774782
2015-02-09
23:14

p.jakub88 Legionista

Bardzo dobry, szczegółowy poradnik przejścia gry. Mam tylko jedną uwagę - autor używa terminu "działko" w odniesieniu do stacjonarnych karabinów maszynowych. Terminem "działko" przyjęło się określać broń strzelającą amunicją kalibru 20 mm bądź większą - nierzadko pociski takie dodatkowo wybuchają (np. działka montowane w myśliwcach) co czyni je niezwykle groźną bronią, lecz o dość niskiej szybkostrzelności z uwagi na ciężar pocisku. To tak w ramach używania właściwej terminologii wojskowej ;).

Komentarz: p.jakub88
2015-07-17
20:12

zanonimizowany1100638 Junior

Czy w Operation Nomand misja Airshow można zestrzeliwać samoloty które atakują?

Komentarz: zanonimizowany1100638

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl