HoMM 5 Hammers of Fate: Misja 3 - Spotkanie
Aktualizacja:
Kampania 3, Misja 3 - Spotkanie
Jest to misja typu "ja zaatakuję tego, a ten mnie uderzy od tyłu, zatem cofnę się umocnić pozycję, to odbiją mi drugi zamek, a w tym momencie trzeci mnie najedzie i czwarty zaskoczy z innej strony". Ot, trudna sprawa, gdyż na mapie znajduje się pięciu innych graczy. Na szczęście po dwóch tygodniach komputer sam się wyeliminuje, pozostawiając tylko dwóch oponentów przeciw Tobie.
Zadanie główne:
- Znajdź portal do tajnej kryjówki Raelaga;
- Dziecię Malassy musi przeżyć;
- Ylala musi przeżyć.
Zadanie poboczne:
- Uzbieraj sześć artefaktów ze Smoczej Kości (zadanie z Chaty Jasnowidza).

Heros: Główny bohater rozwinie się do 22 poziomu.
Bonus: Jako bonus startowy wybierz 7 Kryształów. Przydadzą się do sprawnej rozbudowy miasta.
Zaczynasz w (1) i posiadasz tylko jeden zamek. Zacznij go rozbudowywać. Herosem pozajmuj pobliskie kopalnie. W ciągu dwóch i pół tygodnia powinieneś mieć już większość budynków wykupionych. W połowie trzeciego tygodnia zbierz armię do Ylala'i i rusz do (2). Po podbiciu zamku zostań w nim na dłuższą chwilę.
Teraz scenariusz wygląda tak: Jeden z przeciwników będzie wciąż nękał zamek 2, mając zamiar go odbić. Najlepiej ustawić się w niedalekim garnizonie (biały kwadracik obok (2)) i po prostu czekać, aż kolejne fale wroga będą się rozbijać o Twoje wojska. Drugi przeciwnik zacznie najazd od południowego wschodu. Przeczekaj dwa tygodnie, wykup drugiego herosa i skieruj go do (3). Po zdobyciu zamku znowu odczekaj tydzień czy dwa, eliminując każdego wroga, który zbliży się w okolice Twojego terenu.
Teraz udaj się do (4). Tutaj będziesz mógł rekrutować jednostki Lochu. Nie pozostaje nic innego jak zwerbować nowe oddziały, przekazać je Ylaya'i i ruszyć na podbój (5). Teraz zostaniesz na mapie sam i możesz zająć się spokojną eksploracją.
Pamiętaj, aby we wszystkich miastach wybudować piąty poziom Gildii Magów. Czary Implozji <br>i Grad Meteorów bardzo się przydadzą.
Na terenie zaznaczonym cyfrą (6), pokonawszy wszystkie bijące się ze sobą jednostki uzbierasz ośmioczęściowy set ze Smoczej Kości. Gdy pójdziesz z nim do Chaty Jasnowidza (7) automatycznie przeteleportuje Cię przed oblicze silnego oddziału i do portalu, który wiedzie do zakończenia misji (8). W innym wypadku musisz wejść w portalowy labirynt przy (7), by w końcu trafić do (8).
Jednostki stojące na Twojej drodze są silne i jest ich całkiem dużo (na przykład 17 Archaniołów). Jednak 1) Ty też masz silną armię, a 2) jeżeli podążałeś moimi radami Twój czar Wzmocniona Implozja powinien zadawać teraz 2100 obrażeń :).
Komentarze czytelników
Ja nie lubię poradników. Sam wolę się męczyć z grą. Zzaglądam do niego gdy dwadzieścia razy pod rząd przegrywam w tej samej misji. Z poradnikiem zazwyczaj nie idzie mi lepiej.
Noe chce mi się czytać ale chociasz mam tą gre!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
