Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Warownia Maegora

Punkt 1 - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Celem przeprawy przez lochy warowni jest spotkanie się z Varysem w sali tronowej - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Celem przeprawy przez lochy warowni jest spotkanie się z Varysem w sali tronowej. Byłeś już tutaj grając Alesterem, więc odnalezienie drogi nie powinno przysporzyć Ci problemu.

Punkt 2

Twoim pierwszym poważnym przeciwnikiem będzie nasłany przez Valarra piromanta z Gildii Alchemików - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Twoim pierwszym poważnym przeciwnikiem będzie nasłany przez Valarra piromanta z Gildii Alchemików. Oprócz niego zaatakuje Cię również grupka Poszukiwaczy Krwi. Skup całą swoją uwagę na piromancie, ponieważ jego ogniste ataki mają ogromną moc. Nie pozwól mu na użycie fiolek utrzymując go w parterze i przerywając ataki specjalne.

Po zabiciu alchemika skieruj swoją uwagę na pozostałych siepaczy Valarra. Z nimi powinno już pójść raczej gładko, pod warunkiem, że skutecznie zastosujesz obszarowe oszołomienie i obrażenia.

Punkt 3

Udaj się w ślad za Petyrem, drugim piromantą, który zbiegł na wyższe piętro - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Udaj się w ślad za Petyrem, drugim piromantą, który zbiegł na wyższe piętro. Między Tobą a nim stoją Poszukiwacze krwi. Przebiegnij między nimi i ponownie skup całą swoją uwagę na powalaniu, oszałamianiu i przerywaniu ataków piromancie, a reszta przeciwników padnie bez problemu. Zbierz wszystko z jego zwłok, zwłaszcza specjalny pierścień oraz Srebrny Klucz.

Punkt 4

Klatką schodową dostań się do znajomego z poprzedniej wizyty w lochach tajnego przejścia - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Klatką schodową dostań się do znajomego z poprzedniej wizyty w lochach tajnego przejścia. Tak jak i poprzednim razem, zaprowadzi Cię ono do sali tronowej.

Czerwona Twierdza

Punkt 1 - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Punkt 1

Po wyjściu z lochów znajdziesz się na sekretnej klatce schodowej prowadzącej na pierwsze piętro sali tronowej - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Po wyjściu z lochów znajdziesz się na sekretnej klatce schodowej prowadzącej na pierwsze piętro sali tronowej. Za kilka chwil będzie miała miejsce ostateczna walka z Valarrem, więc odpowiednio się do niej przygotuj (wyposażenie, napoje itp.).

Punkt 2

Z tarasu nad salą tronową zobaczysz wchodzącego do niej Valarra - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Z tarasu nad salą tronową zobaczysz wchodzącego do niej Valarra. Jeśli jesteś gotowy, zejdź do niego by stawić mu czoła.

Punkt 3

Tym razem Valarr ubrany jest w średnią zbroję, więc poza bronią z valeriańskiej stali przygotuj również broń zadającą obrażenia kłujące - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Tym razem Valarr ubrany jest w średnią zbroję, więc poza bronią z valeriańskiej stali przygotuj również broń zadającą obrażenia kłujące.

Od razu po rozpoczęciu walki rozkaż psu Morsa rzucić się Valarrowi do gardła, aby powalić go na ziemię - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Od razu po rozpoczęciu walki rozkaż psu Morsa rzucić się Valarrowi do gardła, aby powalić go na ziemię. W międzyczasie naprzemiennie stosuj umiejętności ogłuszające Alestera i Morsa. Staraj się nie dopuścić, aby Valarr użył swoich własnych ciosów specjalnych. Nie oszczędzaj zanadto na energii, ponieważ po każdym przerywniku filmowym podczas walki twoja energia i zdrowie w pełni się zregeneruje.

Kiedy zdrowie Valarra spadnie do połowy, ten wezwie na pomoc pierwszy cień - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Kiedy zdrowie Valarra spadnie do połowy, ten wezwie na pomoc pierwszy cień. Podziel teraz swoje postacie rolami. Ta, która wyposażona jest w valeriańską stal niech skupi się na cieniu, podczas gdy druga będzie utrzymywała Valarra w parterze.

Po zabiciu cienia wróć do poprzedniej taktyki, nie dając Valarrowi ani chwili swobody - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Po zabiciu cienia wróć do poprzedniej taktyki, nie dając Valarrowi ani chwili swobody. Kiedy jego zdrowie spadnie poniżej ćwiartki, ten znów wezwie do pomocy cień.

Z drugim cieniem postępuj tak samo jak z pierwszym, powalając Valarra i żądając maksymalną ilość obrażeń cieniowi - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Z drugim cieniem postępuj tak samo jak z pierwszym, powalając Valarra i żądając maksymalną ilość obrażeń cieniowi. Jeśli do tej pory nie pokonałeś poprzedniego cienia, teraz będziesz miał je oba na głowie.

Po zabiciu drugiego cienia skoncentruj skieruj wszystko co masz przeciw Valarrowi, ponieważ to już jego ostatnie podrygi - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Po zabiciu drugiego cienia skoncentruj skieruj wszystko co masz przeciw Valarrowi, ponieważ to już jego ostatnie podrygi. Jeśli jesteś u skraju wytrzymałości, użyj Dzikiego ognia przeciwko wrogowi. Dzięki odpowiedniej taktyce i wyposażeniu, Valarr w końcu ustąpi i padnie na żelazny tron.

Podczas ostatniej sceny Valarr wyjawi niewygodną prawdę o śmierci żony i córki Morsa, co automatycznie przeniesie Cię do kolejnego rozdziału - Światło i cień (ZG) - Warownia Maegora, Czerwona Twierdza | Rozdział 14 - Mors i Alester - Gra o tron - poradnik do gry

Podczas ostatniej sceny Valarr wyjawi niewygodną prawdę o śmierci żony i córki Morsa, co automatycznie przeniesie Cię do kolejnego rozdziału.

Podobało się?

0

Game of Thrones

15 maja 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2012-07-17
14:26

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

Wspaniała gra, choć nie wymaga za bardzo poradnika dla tych co naprawdę grę rozkładają na atomy, mimo wszystko ja się zaskoczyłem kiedy zobaczyłem że jest 5, a nie 4 zakończenia przy prawdziwej naturze pająka !

Komentarz: A.l.e.X
2012-07-17
21:11

Naczelnyk Generał

Co za klimat! I fabuła raczej dla odbiorców dorosłych, nie pseudo -dorosłych jak u Bioware.
Na pewno jeden z najlepszych CRPG ostatnich lat. I nie wiem czemu niektórzy się czepiają walki-jest taktyczna i wymagająca, a po poznaniu systemu daje sporo zabawy. Nie zniechęcać się przeciętną grafą i topornym interface tylko grać!

Komentarz: Naczelnyk
2012-07-19
16:12

patrylux14 Pretorianin

Zgadzam się z wami, jedna z najbardziej niedocenionych gier ostatnich lat, a szkoda bo raczej na kontynuacje juz liczyć nie możemy.

Komentarz: patrylux14
2012-07-22
20:05

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

@patrylux14 - między innymi dzięki wieśniakom recenzentom, nigdy nikogo nie obrażam, ale to co przetoczyło się przez internet w stosunku do tej gry pokazuje tylko, że mamy XXI wiek, wiek ludzi którzy zapomnieli o co chodzi w graniu i w grach, niestety ze smutkiem przeczytałem wiele recenzji tej gry i chyba tylko gram i gol zachowały twarz jeśli chodzi o PL, a jeśli chodzi o inne kraje to niewielu ;( właśnie przez to co się stało będziemy co roku mieli kolejnego Dragon Effecta który o dziwo (nie Deus Ex, wg. wielu recenzentów wygrał jak gra z najlepszą fabułą, - zostawię to bez komentarza, bo przykro się o tym pisze)

Komentarz: A.l.e.X
2012-07-23
11:27

patrylux14 Pretorianin

A.l.e.X ----> zgadzam sie w 100%, miejmy tylko nadzieje że CDR dalej będzie szło w dobrym kierunku bo teraz na dojrzałą fabułe w RPG możęmy liczyć własnie tylko w Wieśku.

Komentarz: patrylux14
2013-06-06
14:26

zanonimizowany924047 Junior

😁

HAHAHAH popłakałam się jak zabijali Jayne :----C ale gra zajebista :D

Komentarz: zanonimizowany924047

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl