Gorky 02 Aurora Watching: Misja 6-B cz.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Misja 6-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
2 - Misja 6-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Tutaj już polecam zabijać wszystkich przeciwników - Misja 6-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Tutaj już polecam zabijać wszystkich przeciwników. Biegnij przez miejsca pokazane na obrazkach [11] i [12], po drodze pozbawiając życia przeciwników, aż dobiegniesz do końca. Złam kod i dostań się do środka bazy.

3 - Misja 6-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Biegnij korytarzem i skręć w prawo - Misja 6-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Biegnij korytarzem i skręć w prawo. W pomieszczeniu zacznij zabijać mutanty - obrazek [13]. Potem wejdź do pomieszczenia w [14] i włam się do dwóch komputerów. Zdobędziesz plik i zatrzymasz wiatrak. Z ciała zabierz amunicję do pistoletu , a z szafki - apteczkę , amunicję do pistoletu , do pistoletu maszynowego i do strzelby .

4 - Misja 6-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Zabij resztę mutantów w celach i na korytarzach (obrazek [15]) - Misja 6-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Zabij resztę mutantów w celach i na korytarzach (obrazek [15]). Przeszukaj cele - warte uwagi są obie górne (patrząc na mapę). Znajdziesz tam apteczkę "Boguś" , amunicję do pistoletu , do pistoletu maszynowego i do strzelby . Wracaj się na korytarz główny i wejdź do wiatraka (obrazek [16]). W środku skręć w lewo jak tylko będziesz mógł, a potem idź prosto - tak jak pokazuje mapa.

5 - Misja 6-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Gdy wyjdziesz, zabij mutantów w łaźni i w pokoju kontrolnym (obrazek [17]) - Misja 6-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Gdy wyjdziesz, zabij mutantów w łaźni i w pokoju kontrolnym (obrazek [17]). Tutaj też włam się do dwóch komputerów, dzięki czemu drzwi staną otworem. W szafce znajdziesz apteczkę i amunicję do pistoletu , do pistoletu maszynowego i do strzelby . Idź do [18], z ciała zabierz amunicję do pistoletu maszynowego . Wywab z sali parę mutantów i ich zabij.

6 - Misja 6-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Zostało jeszcze trzech mutantów do zabicia - Misja 6-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Zostało jeszcze trzech mutantów do zabicia. Pozbaw ich życia (obrazek [19]) i przeszukaj dwa pokoje - znajdziesz apteczki oraz amunicję do pistoletu , do pistoletu maszynowego i do strzelby . Wyjmij pistolet, zapisz grę i biegnij do windy. Teraz czeka cię trudna przeprawa - jedziesz sobie windą, a z góry schodzą mutanty. Co ciekawe, na początku najefektywniejszą bronią jest... pistolet. Cztery celne strzały i mutant wybucha. Biegaj tyłem po brzegach windy i strzelaj w przeciwników. Staraj się wykańczać przeciwników jak najszybciej, nawet kosztem tracenia amunicji. Zapisuj co jakiś czas grę, jednak zostaw sobie save, na którym stoisz przed windą. Gdy mutantów zrobi się dużo, zacznij używać pistoletu maszynowego - tu celność mało się liczy, bo wrogów będzie od groma (obrazek [20]). Musisz wszystkich pokonać - gdy to zrobisz, misja zakończy się.

Soldier Elite

21 grudnia 2004

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze5
2006-10-24
16:16

zanonimizowany319887 Junior

czy te kody działają do zwykłej gry Gorky.02?? nie Aurora Watching tylko normalnej

Komentarz: zanonimizowany319887
2006-10-24
16:19

mirencjum Legend

To jest Gorky2, zwykła i normalna. Jest jeszcze:

Gorky Zero: Fabryka Niewolników
Gorky 17

Komentarz: mirencjum
2007-07-24
14:53

zanonimizowany405004 Legionista

pomórzcie niemogę przejsc cz.2 mis.1.

Komentarz: zanonimizowany405004
2018-06-10
10:24

Dosy1999 Junior

Sygnalizatory dźwiękowe są potrzebne jeśli chce się przejść całą grę bez alarmu zwłaszcza na poziomie trudnym gdy pracownicy mają sokole oko trzeba ich zająć czymś np zdalnie sterowanym sygnalizatorem dźwiękowym idą sprawdzić co się dzieje a my możemy spokojnie przejść i mieć lepszy wynik na koniec bo nie na alarmu ani zabitych cywili

Komentarz: Dosy1999

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl