Gorky 02 Aurora Watching: Misja 5-B cz.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Misja 5-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
2 - Misja 5-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Znajdziesz się w [07], po chwili wyjdzie para mutantów - Misja 5-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Znajdziesz się w [07], po chwili wyjdzie para mutantów. Zabij ich za pomocą pistoletu. Przeszukaj cele - patrząc z miejsca, z którego tu wszedłeś w pierwszej lewej celi znajdziesz amunicję do pistoletu , a w ostatniej prawej - apteczkę . Potem idź do większego korytarza, zapamiętaj to rozwidlenie. Skręć w lewo i idź dalej, w [08] zabij za pomocą pistoletu kolejnego mutanta.

3 - Misja 5-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Wbiegnij do dużej sali - Misja 5-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Wbiegnij do dużej sali. Jest tu czterech mutantów. Poczekaj aż się wydostaną i biegnij do jeszcze większej sali po lewej - obrazek [09]. Tu jest aż ośmiu mutantów. Teraz musisz po prostu znajdywać miejsca, gdzie są gaśnice lub beczki, zwabiać mutantów tak aby się znaleźli w ich pobliżu i strzelać w nie. Pierwsze miejsce jest w tej samej sali - to gaśnica obok drzwi, pokazuje ją obrazek [10].

4 - Misja 5-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Drugie to beczka z łatwopalną substancją na korytarzu w [11] - Misja 5-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Drugie to beczka z łatwopalną substancją na korytarzu w [11]. Na drzwiach obok wspomnianego niedawno rozwidlenia jest kolejna gaśnica, a w pokoju w [12] - jeszcze jedna. Spróbuj zostawić sobie to ostatnie miejsce na jeszcze jedną większa grupę mutantów, z którą później będziesz walczył. We wspomnianym pokoju z dwiema butlami znajdziesz w dwóch szafkach apteczkę i amunicję do pistoletu .

5 - Misja 5-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Udaj się do największej sali - Misja 5-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Udaj się do największej sali. Biegnij do [13] - w lewym i prawym pomieszczeniu są szafki do przeszukania. Znajdziesz tam apteczkę i amunicję do pistoletu . Z takim zapasem amunicji nie musisz się już martwić - udaj się do [14], jest tam komputer, do którego musisz się włamać. Dzięki temu otworzysz sobie drzwi dalej.

6 - Misja 5-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Idź do [15] - jest tu dziewięciu mutantów - Misja 5-B cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Idź do [15] - jest tu dziewięciu mutantów. Spróbuj zwabić wszystkich do któregoś z miejsc z beczkami lub gaśnicami i wybij jak najwięcej. Resztą zostaw gdzieś daleko w bazie lub zabij używając pistoletu. W sali, gdzie one były, biegnij do drzwi i najpierw złam kod na kratach, a później na drzwiach dalej. Potem przeszukaj cele - patrząc na mapę w prawej górnej znajdziesz apteczkę , a w lewej górnej i prawej dolnej amunicję do pistoletu . Potem biegnij do [16]. Tu znowu czeka cię przeprawa przez korytarz otoczony wodą. Wszędzie są mutanty. Znów biegnij do końca korytarza, potem wróć się na początek, poczekaj, aż mutanty do ciebie dojdą i znowu idź do końca. Powinieneś mieć dużo czasu - wystarczająco, by złamać kod na drzwiach i opuścić ten poziom.

Soldier Elite

21 grudnia 2004

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze5
2006-10-24
16:16

zanonimizowany319887 Junior

czy te kody działają do zwykłej gry Gorky.02?? nie Aurora Watching tylko normalnej

Komentarz: zanonimizowany319887
2006-10-24
16:19

mirencjum Legend

To jest Gorky2, zwykła i normalna. Jest jeszcze:

Gorky Zero: Fabryka Niewolników
Gorky 17

Komentarz: mirencjum
2007-07-24
14:53

zanonimizowany405004 Legionista

pomórzcie niemogę przejsc cz.2 mis.1.

Komentarz: zanonimizowany405004
2018-06-10
10:24

Dosy1999 Junior

Sygnalizatory dźwiękowe są potrzebne jeśli chce się przejść całą grę bez alarmu zwłaszcza na poziomie trudnym gdy pracownicy mają sokole oko trzeba ich zająć czymś np zdalnie sterowanym sygnalizatorem dźwiękowym idą sprawdzić co się dzieje a my możemy spokojnie przejść i mieć lepszy wynik na koniec bo nie na alarmu ani zabitych cywili

Komentarz: Dosy1999

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl