Gorky 02 Aurora Watching: Misja 6-A cz.1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Cel: Spotkaj się z Tatianą przy zwłokach Pareckiego

I znowu wracamy do naszego agenta - Misja 6-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

I znowu wracamy do naszego agenta. Zaczynasz w więzieniu bez żadnej broni. Na tym poziomie spotkasz tylko dwóch normalnych przeciwników (z pistoletami maszynowymi), reszta to mutanty. Jedna prócz pistoletu zdobędziesz także pistolet maszynowy, więc eksterminacja wrogów będzie o wiele łatwiejsza.

1 - Misja 6-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Na początku zdobądź broń - przeszukaj cele w [01] i [02], a także tą najbliżej wielkiego okna na końcu korytarza - Misja 6-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Na początku zdobądź broń - przeszukaj cele w [01] i [02], a także tą najbliżej wielkiego okna na końcu korytarza. Znajdziesz pistolet , apteczki i amunicję do pistoletu . Otwórz drzwi i zabij mutanta, po czym biegnij do końca korytarza i wejdź w drugie drzwi po lewej.

2 - Misja 6-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Zabij dwóch mutantów, których spotkasz (obrazek [03]) - Misja 6-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Zabij dwóch mutantów, których spotkasz (obrazek [03]). Używaj zwykłej amunicji, nie trać cichej. Potem skręć w lewo i biegnij do drugiej części więzienia obrazek [04]). Tam zabijesz kolejnych mutantów - najlepiej oczywiście techniką wycofywania się w biegu i strzelania. Przeszukaj cele (patrząc na mapę) - pierwszą od prawej dolną, oraz dwie pierwsze górne od lewej. Zdobędziesz pistolet maszynowy , amunicję do pistoletu maszynowego i amunicję do pistoletu .

3 - Misja 6-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Biegnij do komputerów w [05] i do obu się włam - Misja 6-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Biegnij do komputerów w [05] i do obu się włam. Otworzysz drzwi i zdobędziesz plik. Potem wróć się do [06], z szafki zabierz amunicję do pistoletu , a potem wejdź do sąsiedniego pomieszczenia z jednym komputerem. Włamanie się do niego zatrzyma wiatrak dalej. Teraz idź do północnych drzwi, które otworzyłeś - dostaniesz się do korytarza otoczonego wodą.

Soldier Elite

21 grudnia 2004

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze5
2006-10-24
16:16

zanonimizowany319887 Junior

czy te kody działają do zwykłej gry Gorky.02?? nie Aurora Watching tylko normalnej

Komentarz: zanonimizowany319887
2006-10-24
16:19

mirencjum Legend

To jest Gorky2, zwykła i normalna. Jest jeszcze:

Gorky Zero: Fabryka Niewolników
Gorky 17

Komentarz: mirencjum
2007-07-24
14:53

zanonimizowany405004 Legionista

pomórzcie niemogę przejsc cz.2 mis.1.

Komentarz: zanonimizowany405004
2018-06-10
10:24

Dosy1999 Junior

Sygnalizatory dźwiękowe są potrzebne jeśli chce się przejść całą grę bez alarmu zwłaszcza na poziomie trudnym gdy pracownicy mają sokole oko trzeba ich zająć czymś np zdalnie sterowanym sygnalizatorem dźwiękowym idą sprawdzić co się dzieje a my możemy spokojnie przejść i mieć lepszy wynik na koniec bo nie na alarmu ani zabitych cywili

Komentarz: Dosy1999

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl