Gorky 02 Aurora Watching: Misja 8-A cz.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
2 - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Gdy wszyscy będą martwi, biegnij dalej - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Gdy wszyscy będą martwi, biegnij dalej. Podkradnij się do [09] i w odpowiednim momencie wychylając się, zabij używając cichej amunicji strażnika po prawej. Potem zrób to samo z drugim (obrazek [10]). Jeśli jednak drugi coś usłyszy, to szybko wyjmij strzelbę i stań do walki twarzą w twarz.

3 - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Idź dalej, ukryj się za przeszkodą w [11] - zabij strzałem w głowę strażnika będącego najdalej od ciebie - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Idź dalej, ukryj się za przeszkodą w [11] - zabij strzałem w głowę strażnika będącego najdalej od ciebie. Potem zajmiesz się tymi po prawej - strzel z daleka w zbiornik z paliwem, aby pierwszy zginął (zbiornik widać na obrazku [12]) - kolejnego zabij strzałami w głowę ukrywając się za kontenerami. Jeśli masz ponad minutę czasu, to biegnij do pokoju i włam się do komputera - zdobędziesz plik. Potem biegnij do drzwi i złam na nich kod. Wydostaniesz się z ostatniego sektora. Teraz rozpocznie się część gry bez odliczania czasu.

4 - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Wyjmij pistolet i wybierz cichą amunicję - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Wyjmij pistolet i wybierz cichą amunicję. Wychyl się stojąc w [13] w odpowiednim momencie, gdy strażnik będzie odwrócony i strzel mu w głowę. Zrób to samo ze strażnikiem po lewej. Zabierz z ciała amunicję do strzelby i do pistoletu maszynowego . Idź do pokoju w [14] i włam się do komputera - zdobędziesz plik.

5 - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
W dużej sali jest dwóch przeciwników (prawa odnoga korytarza do niej prowadzi) - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

W dużej sali jest dwóch przeciwników (prawa odnoga korytarza do niej prowadzi). Albo użyj ładunku wybuchowego z detektorem ruchu w [15] albo ukryj się w [16]. Tak czy inaczej, zwab obu strażników, aby wpadli w pułapkę. Z ciał weźmiesz amunicję do strzelby , do pistoletu oraz apteczkę . W sali, w której byli, jest mały pokoik - w nim znajdziesz szafkę, a w niej ładunek wybuchowy , kulę z gazem obezwładniającym i amunicję do strzelby snajperskiej .

6 - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Idź do [17], wychyl się i zabij strażnika stojącego po prawej - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Idź do [17], wychyl się i zabij strażnika stojącego po prawej. Potem udaj się do [18] i zabij strzałę w głowę drugiego, w rogu sali.

7 - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Wróć się na początek i - uważając by ostatni cię nie zauważył - strzel w zbiornik z paliwem, stojący obok niego (obrazek [19]) - Misja 8-A cz.2 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Wróć się na początek i - uważając by ostatni cię nie zauważył - strzel w zbiornik z paliwem, stojący obok niego (obrazek [19]). Przeszukaj ciała, znajdziesz amunicję do strzelby i do pistoletu maszynowego . Potem idź do pokoju w [20] i go przeszukaj - w skrzyni po lewej znajdziesz ładunek wybuchowy .

Soldier Elite

21 grudnia 2004

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze5
2006-10-24
16:16

zanonimizowany319887 Junior

czy te kody działają do zwykłej gry Gorky.02?? nie Aurora Watching tylko normalnej

Komentarz: zanonimizowany319887
2006-10-24
16:19

mirencjum Legend

To jest Gorky2, zwykła i normalna. Jest jeszcze:

Gorky Zero: Fabryka Niewolników
Gorky 17

Komentarz: mirencjum
2007-07-24
14:53

zanonimizowany405004 Legionista

pomórzcie niemogę przejsc cz.2 mis.1.

Komentarz: zanonimizowany405004
2018-06-10
10:24

Dosy1999 Junior

Sygnalizatory dźwiękowe są potrzebne jeśli chce się przejść całą grę bez alarmu zwłaszcza na poziomie trudnym gdy pracownicy mają sokole oko trzeba ich zająć czymś np zdalnie sterowanym sygnalizatorem dźwiękowym idą sprawdzić co się dzieje a my możemy spokojnie przejść i mieć lepszy wynik na koniec bo nie na alarmu ani zabitych cywili

Komentarz: Dosy1999

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl