Gorky 02 Aurora Watching: Misja 8-A cz.1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Cel: Opuść teren

Cel: Odszukaj batyskaf

Pierwsza część misji to szalona ucieczka z miejsc, które zaraz mają wybuchnąć - Misja 8-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Pierwsza część misji to szalona ucieczka z miejsc, które zaraz mają wybuchnąć. Musisz opuścić po kolei dwa sektory, masz na to po pięć minut. Nie ma tu jednej skutecznej taktyki tylko szybka wymiana ognia i korzystanie z osłon. Dużo też postrzelasz ze strzelby snajperskiej. Nie trać czasu na przeszukiwanie ciał, amunicji i tak powinno ci starczyć. Używaj apteczek jak tylko będziesz miał mało zdrowia - nie ma sensu ginąć, jeśli jest się blisko wyjścia z sektora.

1 - Misja 8-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Wyjmij szybko strzelbę snajperską i wyceluj w strażnika stojącego na drugim końcu hali - Misja 8-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Wyjmij szybko strzelbę snajperską i wyceluj w strażnika stojącego na drugim końcu hali. Potem zdejmij tego po lewej (obrazek [01]). Wyjmij zwykłą strzelbę i biegnij pomostem - prosto, a potem w lewo. Na drodze spotkasz snajpera, ale jeśli będziesz w ruchu to mała szansa jest że cię trafi. Ty natomiast potraktuj go śrutem ze strzelby. Zejdź z pomostu i biegnij w prawo. Przybiegnie tu strażnik ze strzelbą - wychyl się i schowaj, a gdy strzeli i będzie przeładowywał - znów się wychyl i strzel. Biegnij dalej. Na obrazku [02] widać, jak głowa jednego strażnika wystaje, a ty jesteś jako tako osłonięty. Strzel w tę głowę.

2 - Misja 8-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Ukryj się szybko za osłoną - jak pokazuje to obrazek [03] - Misja 8-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Ukryj się szybko za osłoną - jak pokazuje to obrazek [03]. Po kolei strzelaj w głowy dwóch strażników, a następnie biegnij prawym pomostem, i w biegu wyjmij strzelbę snajperską. Musisz zabić strażnika stojącego przy wejściu do korytarza, widocznego na obrazku [04].

3 - Misja 8-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Za rogiem czai się trzech strażników - Misja 8-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Za rogiem czai się trzech strażników. Po kolei ich wykańczaj (obrazek [05]) wychylając się lub strzelając na oślep. Możesz też na niektórych poczekać. Biegnij do drzwi i złam kod. W środku dwóch wyjdzie z lewej i jeden z prawej (obrazek [06]). Zabijaj ich szybko, jednego z lewej, jednego z prawej i ostatniego z lewej. Staraj się cały czas stać za jakąś zasłoną. Pozostanie ostatni stojący w małej budce. Podkradnij się do niego i zabij go (jeśli masz mało czasu - nie rób tego). Potem szybko biegnij w prawo, złam kod na drzwiach i wyjdź z pierwszego sektora.

4 - Misja 8-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry
Kolejny sektor, kolejne pięć minut - Misja 8-A cz.1 | Gorky 02 Aurora Watching - Gorky 02: Aurora Watching - poradnik do gry

Kolejny sektor, kolejne pięć minut. Tu już nie musisz się tak strasznie spieszyć, choć na przeszukiwanie ciał i tak nie będzie czasu. Biegnij do korytarza i wyjmij strzelbę snajperską. Postaraj się zdjąć trzech strażników (pierwszego z nich pokazuje obrazek [07]) po lewej, potem pobiegnij za zasłony po prawej. Zabij jednego po prawej i ukryj się tak, aby móc wykończyć dwóch ostatnich, będących po drugiej stronie (obrazek [08]).

Soldier Elite

21 grudnia 2004

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze5
2006-10-24
16:16

zanonimizowany319887 Junior

czy te kody działają do zwykłej gry Gorky.02?? nie Aurora Watching tylko normalnej

Komentarz: zanonimizowany319887
2006-10-24
16:19

mirencjum Legend

To jest Gorky2, zwykła i normalna. Jest jeszcze:

Gorky Zero: Fabryka Niewolników
Gorky 17

Komentarz: mirencjum
2007-07-24
14:53

zanonimizowany405004 Legionista

pomórzcie niemogę przejsc cz.2 mis.1.

Komentarz: zanonimizowany405004
2018-06-10
10:24

Dosy1999 Junior

Sygnalizatory dźwiękowe są potrzebne jeśli chce się przejść całą grę bez alarmu zwłaszcza na poziomie trudnym gdy pracownicy mają sokole oko trzeba ich zająć czymś np zdalnie sterowanym sygnalizatorem dźwiękowym idą sprawdzić co się dzieje a my możemy spokojnie przejść i mieć lepszy wynik na koniec bo nie na alarmu ani zabitych cywili

Komentarz: Dosy1999

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl