Football Manager 2006: Profil
Aktualizacja:
Profil [Profile]
Znajdziemy tutaj wszystkie informacje na temat umiejętności piłkarza. Są one opisane za pomocą tak zwanych "atrybutów", które przyjmują za wartości liczby. W większości przypadków im większa wartość, tym lepiej. Oczywiście w przypadku niektórych atrybutów duża wartość może przynieść niepożądane zdarzenia na boisku, a także poza nim. Przykład: Ekscentryczność [Eccentricity].
Atrybuty wzrastają i opadają w czasie gry. Jeżeli zawodnik podchodzi profesjonalnie do treningu, to wartości będą mu wzrastały. Nawet jeśli nie będzie grał na przynajmniej przeciętnym poziomie. Trzeba jednak pamiętać, że doświadczenie nabyte w meczach jest o wiele bardziej ważne niż trening. Może się także zdarzyć sytuacja, w której zawodnik zostanie źle przygotowany do sezonu; atrybuty wtedy zaczną spadać po paru miesiącach od rozpoczęcia sezonu. Jest też rzeczą jasną, że atrybuty wzrastają i opadają z wiekiem. Oto uśrednione lata piłkarza, gdy przeważnie osiąga on swoją najlepszą formę: Bramkarz - 32, Obrońca - 31, Pomocnik - 30, Napastnik - 29.
Klikając na Pokaż ostatnie rezultaty treningu [Show recent effects of training] dowiemy się jak zmieniają się atrybuty przeciwnika w trakcie sezonu. Dodatkowo klikając na wartość będziemy mieli podgląd na wykres, w którym ukazane jest jak zmieniał się atrybut przez ostatni rok.
Wartość atrybutów nie musi odzwierciedlać jakości piłkarza. Możemy niejednokrotnie spotkać się z sytuacją, kiedy zawodnik posiadający bardzo skromne wartości będzie grał na naprawdę wysokim poziomie. Jeśli będzie to młody zawodnik, to bywa nawet, że odpowiedni trening nie podniesie mu umiejętności, ale klasą swojej gry będzie przekonywał do siebie.
Warto dodać, że istnieją również ukryte atrybuty, stanowiące o psychice i zachowaniach pozaboiskowych, możliwościach aktualnych oraz maksymalnych zawodnika.
Możemy także zauważyć piłkarzy z niedostępnymi atrybutami. Zwykle są to piłkarze mało znani. Wystarczy wysłać skauta, by sprawdził zawodnika i atrybuty powinny być bardziej widoczne.
![Informacje osobiste [Personal Details] - Profil - Profil zawodnika - Football Manager 2006 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/464/521761000.jpg)
Informacje osobiste [Personal Details]
Narodowość [Nationality] | Narodowość zawodnika. Zawodnik grający w klubie w obcym kraju może uzyskać obywatelstwo państwa aktualnie zamieszkiwanego. Sytuacja taka zdarza się, gdy piłkarz bardzo dobrze czuje się w danym klubie i jest pewien miejsca w składzie, jak i nie zostanie sprzedany w niedługim czasie. |
Reprezentacja [International] | Statystyki zawodnika dotyczące liczby występów/strzelonych goli w reprezentacji kraju. Często młody zawodnik, który został sprowadzony do mocnego klubu dostaje powołanie do reprezentacji po kilku miesiącach gry - o ile często gra w podstawowym składzie i prezentuje dobry poziom. |
Urodzony [Born] | Data urodzenia. |
Wiek [Age] | Wiek. |
Pozycja [Position] | Preferowana przez zawodnika pozycja w formacji. |
Preferowana noga [Preferred Foot] | Preferowana przez zawodnika noga. |
Wzrost [Height] | Wzrost zawodnika. Ma wpływ na główkowanie, atrybut przydatny także bramkarzom. |
Waga [Wright] | Waga zawodnika. Piłkarza o dużej masie ciężej jest przewrócić na boisku. |
Wartość [Value] | Aktualna wartość rynkowa zawodnika. Wartość ta wzrasta, bądź spada w zależności od poziomu gry. Jeśli będzie grał w bardzo ważnych meczach i np. zdobywał gole, to cena będzie rosła. Analogicznie w przypadku słabej gry i braku występów. |
Płaca podstawowa [Basic wage] | Pensja piłkarza, podawana według ustawień w Ustawienia [Preferences]. |
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
zanonimizowany309526 Junior
footbal to najlepsza gra na świecie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
