Football Manager 2006: Finanse klubu
Aktualizacja:
Finanse klubu
Właściwie zespół to firma, która powinna przynosić pieniądze, a w parze powinny iść sukcesy. Niestety, jak to często bywa kupimy zawodników, a później klub się stacza i kasa zmniejsza się. Niejednokrotnie obejmując drużynę zauważymy, że nie mamy żadnych pieniędzy, a dodatkowo finanse są na minusie. Będziemy wtedy musieli budować drużynę na zawodnikach nie mających obecnej zatrudnienia. Przychody z klubu zwiększa się: powiększaniem pojemności stadionu, sprzedażą piłkarzy, przychodami z praw telewizyjnych, sprzedażą piłkarzy a także najważniejszym: wygrywaniem wysokiej klasy rozgrywek.
Jeśli kasa w klubie pusta (Stan konta [Balance]), to niestety nie uzyskamy przychodów ze sprzedanych piłkarzy (% przychodów z transferów do wykorzystania [% of transfer revenue made available]).
Nie zapominajmy by nie przesadzić z budżetem płacowym. Nie jest to dobrze odbierane przez zarząd, a też czyni niepotrzebnie straty.

- Football Manager 2006 - poradnik do gry
- Football Manager 2006: Poradnik do gry
- Football Manager 2006: Prowadzenie zespołu
- Football Manager 2006: Nowa gra
- Football Manager 2006: Nowy manager
- Football Manager 2006: Umowa z zarządem
- Football Manager 2006: Terminarz i mecze
- Football Manager 2006: Transfery i rotacja (1)
- Football Manager 2006: Transfery i rotacja (2)
- Football Manager 2006: Współpraca z jednostkami
- Football Manager 2006: Finanse klubu
- Football Manager 2006: Prowadzenie zespołu
- Football Manager 2006: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany309526 Junior
footbal to najlepsza gra na świecie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
