FEAR Extraction Point: Pustka Interwał 02
Aktualizacja:
CEL: Znajdź wejście do metra.
![]() | ![]() |
Przemierzamy krótką drogę i dochodzimy do pierwszych drzwi. Za nimi #1 czekają na nas uzbrojeni po zęby żołnierze- jeden z nich będzie w posiadaniu karabinka laserowego. Najpierw wrzucamy w prawą stronę pomieszczenia granat, który powinien wyeliminować dwóch wrogów. Potem korzystając z osłon zabijamy resztę przeciwników i zabieramy wspomniany karabinek laserowy . Ruszamy przed siebie, z jednego pokoju zabierając apteczkę i zdalne bomby . Idziemy po schodach, po czym dopadnie nas wizja #2 - ponownie trzeba będzie strzelać do upiorów.
![]() | ![]() |
Schodami zbiegamy w dół - tutaj będzie czekało na nas dwóch żołnierzy - jeden widoczny, drugi ukryty za oknem. Z pokoju obok bierzemy apteczkę oraz broń , po czym idziemy w dalszą drogę. Zsuwamy się po drabince #1. Teraz trzeba będzie odbezpieczyć swoją najlepszą giwerę, ponieważ w hali zaatakuje nas trzech Skrytobójców #2. Po starciu, na otarcie łez, w pokoju obok znajdujemy apteczkę i zbroję .
![]() | ![]() |
Teraz wchodzimy po drabince #1 zlokalizowanej naprzeciwko pokoju z apteczką w górę. Na piętrze może zaatakować nas kolejny Skrytobójca. Na podłodze w przedsionku znajdziemy działko powtarzalne . Halę #2 patroluje grupa około sześciu żołnierzy- uważamy na ich granaty i nie narażamy się na krzyżowy ogień. Zabijamy wszystkich i wspinamy się po kolejnej drabince.
![]() | ![]() |
Idąc korytarzem z pewnością zauważymy w dole REV6. Spokojnie, zaatakuje nas dopiero po wyjściu z budynku. Zabieramy spod schodów apteczkę i wyciągamy najlepszą spluwę- miotacz bądź działko, po czym wychodzimy przez drzwi. Po chwili ściana po lewej wybuchnie #1, a kolos zaatakuje. Sposób walki to oczywiście spowolnienie, granaty, co chwilę pojedyncze wystrzały i krycie się za przeszkodami. Jeśli zabraknie nam amunicji, to szybko zabieramy giwerę znajdującą się po prawej od drzwi. Gdy REV6 zginie, pomiędzy kontenerami przechodzimy na ulicę i kierujemy się w stronę płonącego samolotu, po czym wchodzimy do tunelu #2.
Komentarze czytelników
No co ty nie wiesz jak teraz się przechodzi gry, najpierw się czyta poradnik a dopiero potem gra, to dopiero emocje, kiedy wiesz że za tym rogiem za chwile wyskoczy wielki trzygłowy pies...
Soulcatcher , aahahahaahaaha , to wolisz zobaczyc w poradniku niż poprostu zagrac w gre ;] mocne ;]
jarekmag --> Osobiście w to nie grałem, ale jest to dodatek i chyba potrzebuje podstawki, czyli pełnej wersji gry F.E.A.R.
Po co komu poradnik do liniowej gry?
jak zainstalowa fear exrtaction point.
klima instaluj , przygotowuje do instalacji potem dalej i wyskakuje informacja o tym ze przed zainstalowaniem fear extraction point musze zainstalowac f.e.a.r czy to zanczy ze musz zainstalowac jakas pierwsza z edycji prosze o odpowiedz.dzieki i pozdrawiam
omg ta gra to 4-5 godzin rozrywki ... mogli by zrobic cos dluzszego przynajmniej na podobe do glownej wersji fear
ja grarem w dodotek gdzies dwie godziny mam 12 lat i wcale nie jest straszny jak muwicie a ta krew ktura pryska strumienaimi z przeciwnikuw to jst nie ralne
poradnik jest zbędny.................................
chyba ze ktoś ma mniej niż 12 lat i w to gra
ale nie radzę bo można sie wystraszyć na amen
yyy... Ktoś mi powie, po co poradnik do tak liniowej gry, jaką jest F.E.A.R.?? :|
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








