FEAR Extraction Point: Pomarańczowa linia (2) Interwał 03
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Gdy już uporamy się z oponentami, przechodzimy przez zakratowane przejście #1, znajdujące się w tunelu. Dochodzimy do pomieszczenia po brzegi wypełnionego wodą #2, po czym po drabinkach przedostajemy się na sam szczyt.
![]() | ![]() |
W korytarzu, a konkretniej - w kałuży krwi #1, zastawiamy pułapkę. Podpowiadam, że ładunek wybuchowy powinien być duży. Ciężko opancerzony będzie w posiadaniu miniguna, dlatego właśnie należy zastosować taki fortel. Zwabiamy przeciwnika w zasadzkę - wybuch osłabi go i da nam czas na jego ostateczną eksterminację. Po walce zabieramy z trupa Ciężko opancerzonego prawdziwe cacko - działko TG2A . Następnie schodzimy po schodach #2.
![]() | ![]() |
Trafimy do holu, po czym należy przejść przez drzwi #1. Za następnymi drzwiami robimy w tył zwrot i strzelamy do beczki #2. Dzięki temu unicestwiamy dwóch żołnierzy i nie narażamy się na zbędne rany. Se skrzynki zabieramy pancerz , a ze stołu wzmacniacz zdrowia, apteczkę i granaty .
![]() | ![]() |
Po wyjściu z poprzedniego pokoju znajdziemy się na korytarzu #1. Na całym terenie jest sporo wrogów, ale z naszą nową giwerą radzimy sobie z nimi bez trudu. Kierujemy się w stronę żółtego pomostu #2 - na nim też czają się żołnierze, więc należy zachować ostrożność.
![]() | ![]() |
Maszerujemy przez pokój, mieszczący się obok pomostu. Idziemy długim korytarzem na wprost, otwieramy drzwi po lewej i schodami schodzimy w dół. Po prawej stronie tego korytarza są drzwi #1. Za nimi doznamy wizji, podczas której zaatakują nas upiory. Stąpamy dalej, aż wjedziemy do pokoju kontroli metra #2.
![]() | ![]() |
Tutaj należy przejść przez kratę, umieszczoną w lewym rogu pomieszczenia #1. Przechodzimy przez szyb wentylacyjny i dochodzimy do korytarza, na którego końcu znajduje się zakratowane przejście #2. Wskakujemy w nie.
- F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
- F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
- FEAR Extraction Point: Interwał 03
- FEAR Extraction Point: Stacja końcowa (1) Interwał 03
- FEAR Extraction Point: Stacja końcowa (2) Interwał 03
- FEAR Extraction Point: Pomarańczowa linia (1) Interwał 03
- FEAR Extraction Point: Pomarańczowa linia (2) Interwał 03
- FEAR Extraction Point: L (1) Interwał 03
- FEAR Extraction Point: L (2) Interwał 03
- FEAR Extraction Point: Interwał 03
- F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Komentarze czytelników
No co ty nie wiesz jak teraz się przechodzi gry, najpierw się czyta poradnik a dopiero potem gra, to dopiero emocje, kiedy wiesz że za tym rogiem za chwile wyskoczy wielki trzygłowy pies...
Soulcatcher , aahahahaahaaha , to wolisz zobaczyc w poradniku niż poprostu zagrac w gre ;] mocne ;]
jarekmag --> Osobiście w to nie grałem, ale jest to dodatek i chyba potrzebuje podstawki, czyli pełnej wersji gry F.E.A.R.
Po co komu poradnik do liniowej gry?
jak zainstalowa fear exrtaction point.
klima instaluj , przygotowuje do instalacji potem dalej i wyskakuje informacja o tym ze przed zainstalowaniem fear extraction point musze zainstalowac f.e.a.r czy to zanczy ze musz zainstalowac jakas pierwsza z edycji prosze o odpowiedz.dzieki i pozdrawiam
omg ta gra to 4-5 godzin rozrywki ... mogli by zrobic cos dluzszego przynajmniej na podobe do glownej wersji fear
ja grarem w dodotek gdzies dwie godziny mam 12 lat i wcale nie jest straszny jak muwicie a ta krew ktura pryska strumienaimi z przeciwnikuw to jst nie ralne
poradnik jest zbędny.................................
chyba ze ktoś ma mniej niż 12 lat i w to gra
ale nie radzę bo można sie wystraszyć na amen
yyy... Ktoś mi powie, po co poradnik do tak liniowej gry, jaką jest F.E.A.R.?? :|
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












