Enclave: THE UNDERWORLD JASNA STRONA
Aktualizacja:
ETAP 10: THE UNDERWORLD
- wyruszyć wgłąb świata ciemności i odnaleźć Staff of the Earth Spirit
Od tego etapu będziesz mógł sterować magiem (a konkretnie Zalem). Jest to wręcz wymarzona postać dla tych, którzy preferują atakować wrogów z dystansu. Oto w co powinno się go wyposażyć:
WIZARD powinien mieć Staff of Storms oraz Curved Dagger
Osobiście polecam spróbowania gry magiem chociażby dla samej przyjemności korzystania z jego czarów. Jeśli jednak poważnie myślisz o skończeniu gry a grasz na jednym z wyższych poziomów trudności to radzę pozostać przy rycerzu lub halflingu. Nie oznacza to oczywiście, że jest to bardzo słaba postać. O nie! Magiczne laski, którymi dysponuje zadają ponadprzeciętne obrażenia, mana potrzebna do korzystania z zaklęć szybko się regeneruje a w krytycznych sytuacjach zawsze ma się jeszcze czar odpędzający wrogów oraz dobry sztylecik...
![]() | Po załadowaniu planszy ruszaj prosto. Podejdź do maszyny i uruchom ją. Spowoduje to zjawienie się windy. Podejdź do niej i zjedź na dół. |
![]() | Biegnij prosto (uwaga na lawę!) i zabierz złoto. Zabij szkieletorka. Zanim ruszysz dalej cofnij się trochę i obejdź konstrukcję od tyłu. Znajdziesz tu klucz (Rusty Key) oraz mnóstwo złota. Dopiero teraz skieruj się w stronę korytarza, niedaleko którego teleportował się szkielet. Przeskocz nad rurami, aby dostać się do złota. Uważaj ponieważ w momencie gdy je weźmiesz zjawią się dwa szkieletory. Nie będziesz miał raczej możliwości przedostania się przez rury, pokonaj je więc przy użyciu broni białej. |
![]() | Idź dalej. W kolejnym pomieszczeniu zabij trzy szkieletory. Przeskocz nad rurami i wejdź po wąskiej ścieżce na górę. Zabierz fiolkę ze zdrowiem i zejdź na dół. |
![]() | Możesz ruszać dalej. Uwaga na lawę! Po chwili wpadniesz na Arch Licha. Jak najszybciej dopadnij go nie pozwalając mu w ten sposób na odpalenie jakichkolwiek czarów ofensywnych (w szczególności latających nietoperzy). Idź dalej. Podbiegnij do chceckpointu i z niego skorzystaj. Po chwili zatrzęsie się ziemia. Obróć się a zauważysz spadające skały. Wbiegnij po nich na samą górę. Przeskocz nad przepaścią i zabierz kryształ. Skocz do miejsca, w którym jest zdrowie. Na koniec zaś zeskocz niżej i zabierz złoto (x2). |
![]() | Możesz już iść dalej (najpierw zeskocz oczywiście na ziemię :-)). Po drodze załatwisz kilku słabszych przeciwników. Problemy zaczną się po dotarciu do mostku zawieszonego nad lawą. Będziesz musiał pokonać kilka szkieletów-łuczników oraz Arch Licha. Pamiętaj, aby w pierwszej kolejności zająć się liczem!! |
![]() | Biegnij dalej. Zabierz po drodze złoto. Dobiegniesz do większego pomieszczenia. Pozbądź się szkieletów i wejdź po schodach na górę. Skieruj się w prawo. Na samym końcu korytarza znajdziesz kryształ. Niestety, w drodze powrotnej będziesz musiał zabić dwa szkielety. Biegnij dalej. Zabierz złoto i podejdź do platformy. Zadanie wygląda następująco: po zejściu na platformę zacznie się ona obniżać w stronę lawy, musisz więc przeskoczyć na sąsiednią, ALE nie za wcześnie ponieważ pod wpływem Twojego ciężaru zmieni ona kierunek poruszania się (również zacznie zjeżdżać do lawy). |
![]() | Oba skoki musisz sobie tak wymierzyć, aby móc z drugiej platformy przeskoczyć na znajdujące się obok skały. Z nich zaś przeskocz na suchy ląd. Zabierz złoto. Będziesz musiał pokonać minibossa - Hellbone. Na szczęście nie jest on zbyt trudny do ukatrupienia. Jego ataki nie są zbyt silne tak więc nawet walka wręcz nie sprawi Ci problemu. Pozbądź się też szkieletu-łucznika i idź dalej. |
![]() | Dojdziesz w końcu do ogromnej głowy, której otworzy się paszcza. Wbiegnij do środka a poziom zostanie zaliczony. |
- Enclave - poradnik do gry
- Enclave: Enclave - poradnik do gry
- Enclave: JASNA STRONA
- Enclave: IMPRISONED JASNA STRONA Enclave
- Enclave: PROTECT THE OUTPOST JASNA STRONA
- Enclave: ESCORT MARCUS JASNA STRONA
- Enclave: DESERTED TEMPLE JASNA STRONA
- Enclave: DIVIDED CITY JASNA STRONA
- Enclave: OUTLAND WASTES JASNA STRONA
- Enclave: ARK AMAR JASNA STRONA
- Enclave: THE ANCESTORS JASNA STRONA
- Enclave: THE SANCTUARY JASNA STRONA
- Enclave: THE UNDERWORLD JASNA STRONA
- Enclave: ZURANA JASNA STRONA
- Enclave: KAM-ZARA JASNA STRONA
- Enclave: JASINDRA JASNA STRONA
- Enclave: VATAR JASNA STRONA
- Enclave: JASNA STRONA
- Enclave: Enclave - poradnik do gry
Komentarze czytelników
O ludzie, nie pamiętam kiedy ostatni raz szukałem w Internecie porad do gry "jak przejść". Ale na tym etapie (13 misja - Ark Moor) w Enclave po prostu wymiękam. Przesadzili z poziomem trudności.
Po każdym zgonie zanim dotrze się do checkpointa (jeszcze nie dotarłem) odechciewa się grać... by za godzinę podchodzić do wyzwania jeszcze raz :D
Próbowałem niziołkiem, rycerzem (ale ten jest za duży, by dotrzeć po jeden kamień szlachetny) i nawet łowczynią, ale ta ma za mało życia i szybko pada. A i celowanie w wrogów z ADHD też jest nie lada wyzwaniem.
Póki co najdalej zaszedłem druidką, ale nadal brakuje. Może jak tutaj sugeruje autor solucji tym razem mag?
No to kolejna rundka ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








