Enclave: THE GUARDIAN CIEMNA STRONA
Aktualizacja:
ETAP 5: THE GUARDIAN
- pokonać Strażnika (The Guardian)
 
Do drużyny dołączy goblin. W moim przekonaniu jest to jednak BARDZO słaba postać, która nie dostaje do pięt takiemu Berserkerowi. Jedyny atut goblina to jego szybkość, ale jeśli stawia się na ten czynnik to o wiele lepiej jest wybrać Assassina, z którym zaczynało się tę kampanię.
GOBLIN powinien mieć Long Sword, Round Shield, Light Crossbow oraz Light Armour
Okazuje się, że zanim będziesz mógł ruszyć dalej stoczysz walkę z tutejszym bossem.
![]()  | Znajdziesz się w jakimś dziwnym miejscu zawieszonym w przestrzeni. Biegnij prosto a zacznie tworzyć się magiczny mostek. Uważaj przy tym żeby z niego nie spaść. Nie musisz się natomiast obawiać, że w pewnym miejscu się po prostu skończy. Zaprowadzi Cię on aż do widocznej w oddali posiadłości. Biegnij prosto i przejdź przez bramę (to nie jest portal). Zniszcz znajdującą się tu sferę a bariera chroniąca dwóch magów zniknie. Będziesz ich dzięki temu mógł ukatrupić. Uważaj na ich czary (błyskawice), które omijaj strafe'ując lub skacząc.  | 
![]()  | Skieruj się do prawego pomieszczenia. Zanim jednak tu wejdziesz porozglądaj się trochę stojąc jeszcze w drzwiach. Powinieneś zauważyć cztery przekładnie poukładane na ścianach. Unikając promieni wypływających ze sfery musisz je wszystkie przełączyć. Spowoduje to zniszczenie bariery chroniącej magów. Zabij ich, zabierz złoto i zbiegnij po schodach na dół. Idź dalej.  | 
![]()  | Zniszcz sferę i wracaj na górę. Skieruj się do pomieszczenia na lewo od bramy wejściowej. Na początek zniszcz dwa paliki stojące przy ścianach (po uderzeniu mieczem przewrócą się). Uwaga! W trakcie przechodzenia na drugą stronę kucnij, aby uniknąć niebieskiej smugi. Dopiero teraz pociągnij za cztery dźwignie znajdujące się przy ziemi. Sfera wybuchnie a Ty będziesz mógł zabić magów. Zbiegnij po schodach na dół i podbiegnij do kolejnej sfery, aby ją zniszczyć. Zabij ostatniego maga i skieruj się w lewo.  | 
![]()  | Znajdziesz się przed wrotami prowadzącymi do kolejnego pomieszczenia. Podskocz, aby zabrać diament i śmiało wchodź do środka. Zabij magów, którzy się tu pojawią i porozglądaj się po pomieszczeniu (na lewo od wejścia znajdziesz na przykład złoto oraz zdrowie). Zauważ, że po całym pomieszczeniu porozrzucano działka, które wykorzystywałeś do walki z Vatarem (jasna kampania). Kiedy tylko z takiego skorzystasz pojawi się boss. To, które wybierzesz w zasadzie nie ma żadnego znaczenia.  | 
![]()  | Sam boss to smok. Musisz w niego celnie strzelać i nie pozwalać mu, aby zbyt mocno Cię przypalił :-) Sytuacja wygląda tak: każde z działek może strzelać w obrębie 270 stopni. Boss pojawia się więc w jednym z tych trzech miejsc (w stosunku do działka): na wprost, na lewo lub na prawo. Musisz się mocno rozglądać i gdy tylko nadleci zacząć strzelać zanim ten zdąży odpowiedzieć ogniem. Dzięki temu nie stracisz zdrowia lub będzie to ubytek symboliczny. Po kilku celnych ciosach boss zginie.  | 
0
- Enclave - poradnik do gry
- Enclave: Enclave - poradnik do gry
	
- Enclave: CIEMNA STRONA
		
- Enclave: ZURANA'S CRYSTAL CIEMNA STRONA
 - Enclave: KILL MARCUS CIEMNA STRONA
 - Enclave: SURPRISE ATTACK CIEMNA STRONA
 - Enclave: MANSION OF DREAMS CIEMNA STRONA
 - Enclave: THE GUARDIAN CIEMNA STRONA
 - Enclave: THE ESCAPE CIEMNA STRONA
 - Enclave: THE PLATEAU CIEMNA STRONA
 - Enclave: CAPTURE JASINDRA CIEMNA STRONA
 - Enclave: OUTPOST SIEGE CIEMNA STRONA
 - Enclave: THE GREAT WALL CIEMNA STRONA
 - Enclave: UNGARD MINES CIEMNA STRONA
 - Enclave: MORDESSA CIEMNA STRONA
 - Enclave: CELENHEIM CIEMNA STRONA
 
 
 - Enclave: CIEMNA STRONA
		
 
 - Enclave: Enclave - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Hakim Senator
O ludzie, nie pamiętam kiedy ostatni raz szukałem w Internecie porad do gry "jak przejść". Ale na tym etapie (13 misja - Ark Moor) w Enclave po prostu wymiękam. Przesadzili z poziomem trudności.
Po każdym zgonie zanim dotrze się do checkpointa (jeszcze nie dotarłem) odechciewa się grać... by za godzinę podchodzić do wyzwania jeszcze raz :D
Próbowałem niziołkiem, rycerzem (ale ten jest za duży, by dotrzeć po jeden kamień szlachetny) i nawet łowczynią, ale ta ma za mało życia i szybko pada. A i celowanie w wrogów z ADHD też jest nie lada wyzwaniem.
Póki co najdalej zaszedłem druidką, ale nadal brakuje. Może jak tutaj sugeruje autor solucji tym razem mag?
No to kolejna rundka ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





