Enclave: KILL MARCUS CIEMNA STRONA
Aktualizacja:
ETAP 2: KILL MARCUS
- odnaleźć kupca Marcusa
- Marcus musi zginąć
- po wykonaniu zadania wrócić do portalu Mordessy
Twoim kolejnym zadaniem będzie pozbycie się handlarza Marcusa, którego z kolei miałeś chronić rozgrywając poprzednią kampanię. Jakie miłe nawiązanie :-) Przy okazji będziesz też mógł po raz pierwszy wyekwipować swą postać. Oto w co radziłbym wyposażyć (na obecnym stadium rozgrywki) assassina:
ASSASSIN powinien mieć Shortbow ze 120 Burst Arrows, Light Crossbow z 40 Bolts oraz Long Dagger.
Jeśli pozbierałeś większość złota z poprzedniej planszy to powinno Ci go idealnie starczyć na wymianę lub zakup tych rzeczy.
![]() | Tę planszę powinieneś już dobrze znać. Wskocz na skrzynie, aby zabrać strzały i ruszaj prosto. Po chwili wpadniesz na pierwszych wrogów. Będą to: gnom (zabij go z zaskoczenia przy użyciu łuku), człowiek (Footman, strzały jak najbardziej się tu sprawdzą) oraz elf (kusznik, koniecznie podbiegnij bliżej, aby skorzystać ze swojego sztyletu). Po okolicy krąży jeszcze jeden Footman, którego również zabij (ma przy sobie środek leczniczy). |
![]() | Wejdź do widocznej obok chatki. Pamiętaj o tym, że przyciskając prawy przycisk myszy możesz jednocześnie ładować więcej strzał do łuku. Idź na piętro. Pokonaj wrogiego żołnierza oraz zabierz złoto. Nie próbuj natomiast iść do drabiny, ponieważ poza jednym przeciwnikiem nic tam nie znajdziesz. |
![]() | Zejdź na dół i wyjdź na zewnątrz. Skieruj się do domu Marcusa. Wejdź na piętro i pokonaj znajdujących się tu wrogów. Zabierz też złoto. Skorzystaj z drabiny prowadzącej na dach. Wpadniesz tu na aż trzech elfich łuczników. Zabij ich wszystkich przy użyciu sztyletu. Jest to ważne, ponieważ lepiej jest rozprawić się z nimi teraz niż później mierzyć do nich z ziemi. Przy okazji zabij też WSZYSTKICH widocznych na dole łuczników. Uważaj jednak na elfiego kusznika, którego strzały mogą zepchnąć Cię na dół! |
![]() | Wracaj na parter i ruszaj dalej. Po chwili dotrzesz do kuźni. Zabij gnoma i zabierz znajdujące się tu złoto. Idź dalej. Zbieraj porozrzucane po okolicy strzały. Skieruj się do ostatniego domu. Koniecznie zabij łuczniczkę (najlepiej przy użyciu sztyletu) zanim ta zdąży wystrzelić swoje strzały. Zabierz złoto. Jeśli chcesz zbadaj dodatkowo kanalizację aczkolwiek nie znajdziesz tu nic ciekawego. |
![]() | Wróć się do okolic kuźni. Znajdziesz tu barykadę. Podejdź do skrzyni i podpal lont. Koniecznie cofnij się, aby nie oberwać odłamkami! Obejrzyj fajerwerki i ruszaj do nowego korytarza. |
![]() | Zabij rycerza strzałem z dużej odległości a także jego kolegę, który nadbiegnie z lewej strony. Zabierz znajdujące się tu przedmioty (m.in. zdrowie). Podejdź do Berserkera i go uwolnij (wciśnij prawy przycisk myszy). Skorzystaj też z checkpointu. |
![]() | Możesz iść dalej. Zabierz złoto leżące za skrzynią i zeskocz do kanalizacji. Musisz wrócić się do domu Marcusa. Po drodze wpadniesz oczywiście na wielu nowych wrogów. Kiedy dojdziesz już do jego posiadłości skieruj się do niewielkiego pokoiku na parterze. Kupiec zacznie oczywiście z Tobą walczyć. Na szczęście jedna strzała posłana w jego głowę definitywnie załatwi sprawę. Wracaj do miejsca startu i wskakuj do portalu, który się tu właśnie pojawił. |
0
- Enclave - poradnik do gry
- Enclave: Enclave - poradnik do gry
- Enclave: CIEMNA STRONA
- Enclave: ZURANA'S CRYSTAL CIEMNA STRONA
- Enclave: KILL MARCUS CIEMNA STRONA
- Enclave: SURPRISE ATTACK CIEMNA STRONA
- Enclave: MANSION OF DREAMS CIEMNA STRONA
- Enclave: THE GUARDIAN CIEMNA STRONA
- Enclave: THE ESCAPE CIEMNA STRONA
- Enclave: THE PLATEAU CIEMNA STRONA
- Enclave: CAPTURE JASINDRA CIEMNA STRONA
- Enclave: OUTPOST SIEGE CIEMNA STRONA
- Enclave: THE GREAT WALL CIEMNA STRONA
- Enclave: UNGARD MINES CIEMNA STRONA
- Enclave: MORDESSA CIEMNA STRONA
- Enclave: CELENHEIM CIEMNA STRONA
- Enclave: CIEMNA STRONA
- Enclave: Enclave - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hakim Senator
O ludzie, nie pamiętam kiedy ostatni raz szukałem w Internecie porad do gry "jak przejść". Ale na tym etapie (13 misja - Ark Moor) w Enclave po prostu wymiękam. Przesadzili z poziomem trudności.
Po każdym zgonie zanim dotrze się do checkpointa (jeszcze nie dotarłem) odechciewa się grać... by za godzinę podchodzić do wyzwania jeszcze raz :D
Próbowałem niziołkiem, rycerzem (ale ten jest za duży, by dotrzeć po jeden kamień szlachetny) i nawet łowczynią, ale ta ma za mało życia i szybko pada. A i celowanie w wrogów z ADHD też jest nie lada wyzwaniem.
Póki co najdalej zaszedłem druidką, ale nadal brakuje. Może jak tutaj sugeruje autor solucji tym razem mag?
No to kolejna rundka ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.







