Enclave: THE ESCAPE CIEMNA STRONA
Aktualizacja:
ETAP 6: THE ESCAPE
- Zale musi zostać zabity
- uciec z The Mansion of Dreams
- wrócić do Mordessy przez jej portal
To jeszcze nie koniec wizyty w The Mansion of Dreams. Teraz musisz jeszcze stąd uciec a także pozbyć się maga Zale'a, aby ten nie zdążył powiadomić swoich sojuszników o kradzieży magicznej księgi. Polecam do tej misji Berserkera, Assassina wyposażonego w łuk i kuszę bądź też czarodziejkę z silną magiczną laską.
![]() | Znajdziesz się na planszy z etapu czwartego. Wreszcie masz przy sobie The Tome of Souls. Biegnij na górę. Niemal od razu wpadniesz na Zale'a. Będziesz go musiał pokonać. Najłatwiej będzie tu miała czarodziejka. Przede wszystkim musisz uważać na pociski, które Zale będzie w Twoim kierunku puszczał. Każdy kontakt oznaczał będzie utratę większości posiadanych punktów zdrowia. POD ŻADNYM POZOREM nie podchodź do maga, bo "dzięki" jego czarom obronnym niemal natychmiast zginiesz. Atakuj go przy użyciu czarów lub jednej lepszych z odmian kuszy. |
![]() | Po pokonaniu maga zabierz znajdujące się przy schodach zdrówko i ruszaj dalej. Niestety, droga prowadząca przez pułapki została zablokowana. Wybierz więc niezbadane korytarze na lewo od checkpointu (zapisz oczywiście stan gry!). Idź prosto. Pokonaj zjawy i skieruj się na dół. |
![]() | Zabierz zdrowie a następnie podnieś kratę (prawy przycisk myszy). Weź pochodnię i od razu ją wyciągnij (domyślnie pod E). Zabij kolejne zjawy i ruszaj w stronę nieoświetlonego korytarza. Po chwili dojdziesz do drabiny. Zejdź po niej na dół i pokonaj grupkę Nightcrawlerów. Idź dalej. |
![]() | Zejdź po schodach (po drodze zabierz zdrowie). Skieruj się do wody. Znajdziesz tu (poza Nightcrawlerami oraz zdrowiem) mnóstwo złota. Pamiętaj, aby zbadać wszystkie możliwe korytarze. Wracaj po schodach na górę i idź w lewo. Zabierz cenne przedmioty i wróć się. Ruszaj jedynym niezbadanym korytarzem. Pokonaj kilka kolejnych potworów. Nie zapomnij zabrać zdrówka znajdującego się przy słupie (nie wpadnij przy tym do wody!). |
![]() | Dojdziesz w końcu do drabiny, po której wyjdź na górę. Znajdziesz się w dobrze znanym pomieszczeniu. Schowaj pochodnię i idź w lewo. Skorzystaj z checkpointu. Wyjdziesz na powierzchnię. Musisz pomóc sojusznikom w walce z Nightcrawlerami. Gdy już je wszystkie zabijesz przejdź na drugą stronę domu. Znajdziesz tu portal Mordessy, z którego czym prędzej skorzystaj. |
0
- Enclave - poradnik do gry
- Enclave: Enclave - poradnik do gry
- Enclave: CIEMNA STRONA
- Enclave: ZURANA'S CRYSTAL CIEMNA STRONA
- Enclave: KILL MARCUS CIEMNA STRONA
- Enclave: SURPRISE ATTACK CIEMNA STRONA
- Enclave: MANSION OF DREAMS CIEMNA STRONA
- Enclave: THE GUARDIAN CIEMNA STRONA
- Enclave: THE ESCAPE CIEMNA STRONA
- Enclave: THE PLATEAU CIEMNA STRONA
- Enclave: CAPTURE JASINDRA CIEMNA STRONA
- Enclave: OUTPOST SIEGE CIEMNA STRONA
- Enclave: THE GREAT WALL CIEMNA STRONA
- Enclave: UNGARD MINES CIEMNA STRONA
- Enclave: MORDESSA CIEMNA STRONA
- Enclave: CELENHEIM CIEMNA STRONA
- Enclave: CIEMNA STRONA
- Enclave: Enclave - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Hakim Senator
O ludzie, nie pamiętam kiedy ostatni raz szukałem w Internecie porad do gry "jak przejść". Ale na tym etapie (13 misja - Ark Moor) w Enclave po prostu wymiękam. Przesadzili z poziomem trudności.
Po każdym zgonie zanim dotrze się do checkpointa (jeszcze nie dotarłem) odechciewa się grać... by za godzinę podchodzić do wyzwania jeszcze raz :D
Próbowałem niziołkiem, rycerzem (ale ten jest za duży, by dotrzeć po jeden kamień szlachetny) i nawet łowczynią, ale ta ma za mało życia i szybko pada. A i celowanie w wrogów z ADHD też jest nie lada wyzwaniem.
Póki co najdalej zaszedłem druidką, ale nadal brakuje. Może jak tutaj sugeruje autor solucji tym razem mag?
No to kolejna rundka ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





