Dracula Origin: Tawerna (cz.2)
Aktualizacja:
Klejący się klucz należy oczywiście od razu wybrać z inwentarza i kliknąć na prawdziwym kluczu (Stable key), znajdującym się na lewo od drzwi (screen). Porozmawiaj z właścicielem tawerny, co spowoduje, że uda się on na zaplecze. Możesz już skorzystać z drzwi prowadzących do stajni. Nie trzeba tu na szczęście używać zdobytego klucza.

Zwróć uwagę na zakrwawione mięso, a także przyjrzyj się koniom władcy ciemności, wysłuchując ciekawego komentarza Van Helsinga. Dokonaj zbliżenia na dyliżans. Szczególnie zainteresuj się znajdującą się na dyliżansie beczką (screen). Van Helsing uzna, że mógłby się w niej schować. Obejrzyj też znajdujący się po lewej stronie odpływ. Jak się zapewne domyślasz, Twoje zadanie polega na odprowadzeniu substancji z beczki do odpływu.

Powróć do głównego widoku na stajnię i skieruj się do lewego stołu. Podnieś puste wiadro (Empty bucket) i użyj go na wiadrze wypełnionym owsem. To jeszcze nie wszystko. Wiadra z owsem należy bowiem użyć na spływającej ze zwierząt krwi (na prawo od wejścia do stajni; screen). Gotową miksturę podaj zwierzętom, bezpośrednio na nich klikając. Umożliwi Ci to przejście do niedostępnej wcześniej sekcji stajni.

Znajdziesz tu kilka interaktywnych przedmiotów, którymi należy się zaopiekować (screen). Mowa o zwłokach bobra (Beaver carcass), skrzyni (Chest), lejku (Funnel), rynience (Trough) oraz metalowej rurze (Tube). Możesz również obejrzeć bramę prowadzącą do stajni. Wycofaj się teraz do dyliżansu.

Zbliż się do dyliżansu. Musisz zająć się przygotowaniem odpływu dla substancji z beczki. W pierwszej kolejności użyj skrzyni, umieszczając ją przy prawym tylnym kole. Następnie wykorzystaj pozostałe zebrane do tej pory przedmioty. Gotowy projekt składa się z (patrząc od dołu): metalowej rury, skrzyni, rynienki, ciała bobra oraz lejka. Proponuję zerknąć na screen dla porównania.

Pozostało Ci już tylko kliknąć na pokazanym na screenie zaworze. Zaczekaj, aż substancja wyleje się całkowicie z beczki. Po wysłuchaniu krótkiego komentarza Van Helsinga kliknij na dowolnym elemencie tej układanki, by ją rozłożyć. Na szczęście główny bohater bez Twojej pomocy schowa się w skrzyni. Obejrzyj filmik traktujący o podróży do zamku Draculi.

- Dracula: Początek - poradnik do gry
- Dracula: Początek - poradnik do gry
- Dracula Origin: Transylwania
- Dracula Origin: Tawerna (cz.1)
- Dracula Origin: Tawerna (cz.2)
- Dracula Origin: Zamek Draculi (cz.1)
- Dracula Origin: Zamek Draculi (cz.2)
- Dracula Origin: Zamek Draculi (cz.3)
- Dracula Origin: Zamek Draculi (cz.4)
- Dracula Origin: Zamek Draculi (cz.5)
- Dracula Origin: Zamek Draculi (cz.6)
- Dracula Origin: Zamek Draculi (cz.7)
- Dracula Origin: Transylwania
- Dracula: Początek - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Virus_Man Generał
Ja mam mały problem z tą grą jestem w posiadłości tych ludzi na G i muszę zrobić teraz ten klucz naciąłem już ten ciemne kawałki drewna, ale jest problem na ekranie nie mam tego jasnego kawałka oto jak to wygląda
zanonimizowany566358 Junior
Przeszłam cały cmentarz, mam woalkę i nie mogę złapać much. Tzn. nie pojawia mi się na urnie rączka. Ktoś życzliwy podsunie jakieś rozwiązanie? :)
https://www.gry-online.pl/poradniki/dracula-poczatek/&PART=70&PAGE=1
Stranger. Senator
A zagadki związane ze wszystkimi aniołami masz rozwiązane? Poza tym nie należy klikać na urnie, a tuż nad nią. Pokazane to zostało na drugim screenie z linka. Zakładam też oczywiście, że przedmiot ten masz już wybrany z inwentarza (jego ikona pojawia się w prawym górnym rogu ekranu).
zanonimizowany566358 Junior
Tak, oczywiście, zagadki mam rozwiązane, woalkę wybraną z inwentarza. Nad urną jedynie ikonka stóp mi się pojawia, a na urnie oko.
Stranger. Senator
A próbowałaś kliknąć na urnie, wysłuchać komentarza głównego bohatera i spróbować ponownie? Wygląda na jakiś bug, bo nie powinno być z tym problemów. Zresztą jeśli dobrze pamiętam, muchy były "interaktywne" od razu po wejściu na cmentarz, tylko początkowo była to jedynie ikonka oka. Masz może jakiś starszy save?
Albo wiesz co... poczekaj. Podratuję Cię save'em.
Rozpakuj to i przegraj do katalogu z zapisanami stanami gry. Są tam różne save'y, z czego co najmniej dwa z tej okolicy (tuż przed złapaniem much i tuż po wykonaniu tej czynności):
http://www.sendspace.com/file/h57rzl
Virus_Man --> Musiałeś przeoczyć ten przedmiot. Zerknij na zdjęcie (specjalnie zaznaczyłem) >>
Przeczytaj mój poradnik od początku wizyty w posiadłości, a znajdziesz brakujący element.
zanonimizowany230866 Pretorianin
Mam prolbem... nie mogę otworzyć arsenału... Rozmawiałam już z pomocnikiem od dżemu, podal mi zagadkę o księżycach, patrzyłam na liczby na trumnach i rozmawiałam z sekubem. Ale cięgle nie mam wystarczających informacji. Pomocy!
zanonimizowany230866 Pretorianin
Okej... już wiem. Nie przeczytałam imion na trumnach.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
