Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.4)
Aktualizacja:
Gratulacje! Możesz wejść do środka, ponownie klikając na drzwiach. Obejrzyj palący się kociołek oraz klejnoty, a w Twoim dzienniku pojawi się nowy wpis - worek Turka (The Turk's Bag). Podnieś teraz siekierę (Axe), dużą piramidę (Large Pyramid) oraz czarnego sfinksa (Sphinx). W tym ostatnim przypadku uzyskasz też dokument - hieroglify z czarnego sfinksa (Hieroglyphs of the Black Sphinx). Na koniec kliknij na pokazanych na screenie fragmentach pergaminu, dzięki czemu przystąpisz do rozwiązywania nowej zagadki, polegającej na złożeniu go w całość.

Łamigłówka ta jest zdecydowanie dość prosta, ponadto nie możesz się tu "zablokować", tak więc ograniczę się do podania gotowego rozwiązania (screen). Dodam jednak kilka wskazówek, pomocnych przy próbach złożenia pergaminu:
1) Zwróć uwagę na to, że gotowy pergamin ma większą szerokość niż wysokość. Musisz to uwzględnić przy składaniu. Liczba dostępnych pól została ponadto idealnie dopasowana do dostępnych fragmentów, tak więc uważaj, żeby uniknąć niepotrzebnego przesuwania czy obracania złożonych już kawałków.
2) Najprościej rozpocząć proces składania od narożników oraz tych fragmentów, które znajdują się na obrzeżach. Nie zapominaj, że wszystkie te obiekty możesz do woli obracać.

Gotowy dokument zostanie dołączony do inwentarza - pergamin z hieroglifami z domu Turka (Hieroglyphs on a Parchment Found at the Turk's). Skieruj się do niezbadanej jeszcze części pomieszczenia i kliknij na pokazanej na screenie wazie. Gra wyświetli krótki filmik, obrazujący pojawienie się kobry.

Problem blokującej dostępu do drzwi kobry jest na szczęście łatwy do rozwikłania. Wybierz z inwentarza znalezione w grobowcu roślinki i użyj ich na pokazanym na screenie kociołku. Obejrzyj nowy filmik. Zabierz teraz klucz (Key) znajdujący się przy rozbitej wazie. Przedmiot ten od razu wybierz z inwentarza, a następnie użyj do otwarcia widocznych przy kobrze drzwi. Wejdź do środka.

Jeśli chcesz, możesz przyjrzeć się znajdującym się tu skradzionym dobrom. Ważniejsze jest jednak, by podnieść dwa przedmioty - saszetkę ze złotym proszkiem (Sachet of gold powder) oraz słoneczny dysk (Solar disk). W pokazanym na screenie miejscu ukryto dwa dokumenty - list od hrabiego Draculi odnaleziony u Turka (Lettter Found at the Turk's) oraz fragment listu odnalezionego u Turka (Piece of a Letter Found at the Turk's). Dokumenty te warto oczywiście przeczytać, jak również nowy raport - dokumenty z mieszkania Turka (The Turk's Documents). Po wysłuchaniu komentarza Van Helsinga wyjdź na zewnątrz i udaj się do muzeum.

- Dracula: Początek - poradnik do gry
- Dracula: Początek - poradnik do gry
- Dracula Origin: Kair
- Dracula Origin: Targowisko
- Dracula Origin: Egipskie muzeum (cz.1)
- Dracula Origin: Egipskie muzeum (cz.2)
- Dracula Origin: Targowisko #2
- Dracula Origin: Krwiste Skały (cz.1)
- Dracula Origin: Krwiste Skały (cz.2)
- Dracula Origin: Targowisko #3
- Dracula Origin: Egipskie muzeum #2
- Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.1)
- Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.2)
- Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.3)
- Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.4)
- Dracula Origin: Egipskie muzeum #3
- Dracula Origin: Targowisko #5
- Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.1)
- Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.2)
- Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.3)
- Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.4)
- Dracula Origin: Targowisko #6
- Dracula Origin: Kair
- Dracula: Początek - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Virus_Man Generał
Ja mam mały problem z tą grą jestem w posiadłości tych ludzi na G i muszę zrobić teraz ten klucz naciąłem już ten ciemne kawałki drewna, ale jest problem na ekranie nie mam tego jasnego kawałka oto jak to wygląda
zanonimizowany566358 Junior
Przeszłam cały cmentarz, mam woalkę i nie mogę złapać much. Tzn. nie pojawia mi się na urnie rączka. Ktoś życzliwy podsunie jakieś rozwiązanie? :)
https://www.gry-online.pl/poradniki/dracula-poczatek/&PART=70&PAGE=1
Stranger. Senator
A zagadki związane ze wszystkimi aniołami masz rozwiązane? Poza tym nie należy klikać na urnie, a tuż nad nią. Pokazane to zostało na drugim screenie z linka. Zakładam też oczywiście, że przedmiot ten masz już wybrany z inwentarza (jego ikona pojawia się w prawym górnym rogu ekranu).
zanonimizowany566358 Junior
Tak, oczywiście, zagadki mam rozwiązane, woalkę wybraną z inwentarza. Nad urną jedynie ikonka stóp mi się pojawia, a na urnie oko.
Stranger. Senator
A próbowałaś kliknąć na urnie, wysłuchać komentarza głównego bohatera i spróbować ponownie? Wygląda na jakiś bug, bo nie powinno być z tym problemów. Zresztą jeśli dobrze pamiętam, muchy były "interaktywne" od razu po wejściu na cmentarz, tylko początkowo była to jedynie ikonka oka. Masz może jakiś starszy save?
Albo wiesz co... poczekaj. Podratuję Cię save'em.
Rozpakuj to i przegraj do katalogu z zapisanami stanami gry. Są tam różne save'y, z czego co najmniej dwa z tej okolicy (tuż przed złapaniem much i tuż po wykonaniu tej czynności):
http://www.sendspace.com/file/h57rzl
Virus_Man --> Musiałeś przeoczyć ten przedmiot. Zerknij na zdjęcie (specjalnie zaznaczyłem) >>
Przeczytaj mój poradnik od początku wizyty w posiadłości, a znajdziesz brakujący element.
zanonimizowany230866 Pretorianin
Mam prolbem... nie mogę otworzyć arsenału... Rozmawiałam już z pomocnikiem od dżemu, podal mi zagadkę o księżycach, patrzyłam na liczby na trumnach i rozmawiałam z sekubem. Ale cięgle nie mam wystarczających informacji. Pomocy!
zanonimizowany230866 Pretorianin
Okej... już wiem. Nie przeczytałam imion na trumnach.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
