Dracula Origin: Cmentarz Bloomsbury (cz.3)
Aktualizacja:
Twoje zadanie polega na przyporządkowaniu ikon do widocznych na ekranie figur. W przypadku aniołów jest to ikona łzy (Ł), natomiast w przypadku demonów ikona kielicha (K). Rozwiązanie tej zagadki zostało pokazane na screenie. Na sam koniec kliknij na ikonie anioła, widocznej w lewym górnym rogu ekranu. Jeśli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, usłyszysz charakterystyczne dźwięki pracujących mechanizmów. Główny bohater pochwali Cię też za udaną robotę.

Wróć teraz do miejsca startu, a następnie skieruj się na dół. Dotrzesz do drugiego anioła. Możesz kliknąć na posągu od razu bądź też wcześniej przyjrzeć się kwiatom. Nie jest to jednak wymagane. Podobnie jak wcześniej rozwiązywanie zagadki rozpocznij od wysłuchania słownej podpowiedzi.

Rozwiązanie tej zagadki polega na najeżdżaniu myszą na oczy tych zwierząt, które zostały wymienione w podpowiedzi. Po wciśnięciu lewego przycisku zmienią one swój kolor na czerwony. Musisz namierzyć pająka, węża, ropuchę oraz trzy wilki. Wszystkie te miejsca zostały pokazane na screenie. Na koniec skorzystaj z przycisku i zaczekaj na potwierdzenie prawidłowego wykonania owych czynności.

Skieruj się w prawo, aż dotrzesz w pokazane na screenie miejsce. Możesz od razu kliknąć na posągu anioła. Niezwykle ważne jest w tym przypadku, żeby zapoznać się z podpowiedzią. Po kliknięciu na tekście w inwentarzu pojawi się nowy dokument - osądzenie w wykonaniu Świętego Piotra (St. Peter's Judgement). Zrozumienie jego treści stanowi klucz do sukcesu.

Zabawa polega na określeniu liczby lat, zgodnie z zawartymi w tekście podpowiedziami. Prześledźmy więc treść dokumentu:
1) To the three to whom wrath was their sin, he announced 100 years. 3 grzeszników x 100 lat = 300 lat.
2) He told the conceited sinner his fault was three times worse. Trzykrotnie większa kara od "standardowej" dla czwartego grzesznika = 300 lat.
3) The envious one and the gluttonous one each received their half of the previous four combined. Zawistny grzesznik (the envious one) oraz żarłoczny grzesznik (the gluttonous one) otrzymali połowę kary wymierzonej grzesznikom z podpunktów 1 i 2. Oznacza to więc połowę z 600 dla zawistnego grzesznika oraz połowę z 600 dla żarłocznego grzesznika. Razem: 300 (zawistny) + 300 (żarłoczny) = 600 lat.
4) (...)the greedy miser, with clammy hands and shifty eyes. The Saint told him two times the total of the wrathful men plus twenty-five years of tears and pain. Kara dla skąpca to suma kary gniewnych grzeszników (600 lat) oraz "bonusu" w postaci dodatkowych 25 lat = 625 lat.
PODSUMOWANIE: 300+300+600+625 = 1825 lat.
Teraz musisz wykorzystać ten wynik do rozwiązania właściwej zagadki. Zabawa polega na ustaleniu wagi odpowiadającej liczbie lat. Musisz więc wybierać następujące ciężarki: 1x5, 2x10, 1x100, 1x200, 1x500, 1x1000. Potwierdzenie pokazano na screenie. Zatwierdź swoją odpowiedź, klikając na dużym przycisku.

Do rozwiązania pozostała już tylko jedna zagadka. Skieruj się w prawo, aż dotrzesz w pokazane na screenie miejsce. Zanim klikniesz na figurze anioła, zainteresuj się niewielkim obiektem, leżącym na lewym nagrobku. Jest to czarna woalka (Black veil). Przedmiot ten automatycznie znajdzie się w inwentarzu. Możesz już kliknąć na posągu i wysłuchać podpowiedzi.

- Dracula: Początek - poradnik do gry
- Dracula: Początek - poradnik do gry
- Dracula Origin: Londyn
- Dracula Origin: Mieszkanie Miny (cz.1)
- Dracula Origin: Mieszkanie Miny (cz.2)
- Dracula Origin: Cmentarz Bloomsbury (cz.1)
- Dracula Origin: Cmentarz Bloomsbury (cz.2)
- Dracula Origin: Cmentarz Bloomsbury (cz.3)
- Dracula Origin: Cmentarz Bloomsbury (cz.4)
- Dracula Origin: Posiadłość Godalmingów (cz.1)
- Dracula Origin: Posiadłość Godalmingów (cz.2)
- Dracula Origin: Posiadłość Godalmingów (cz.3)
- Dracula Origin: Posiadłość Godalmingów (cz.4)
- Dracula Origin: Posiadłość Godalmingów (cz.5)
- Dracula Origin: Posiadłość Godalmingów (cz.6)
- Dracula Origin: Mieszkanie Miny #2
- Dracula Origin: Londyn
- Dracula: Początek - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Virus_Man Generał
Ja mam mały problem z tą grą jestem w posiadłości tych ludzi na G i muszę zrobić teraz ten klucz naciąłem już ten ciemne kawałki drewna, ale jest problem na ekranie nie mam tego jasnego kawałka oto jak to wygląda
zanonimizowany566358 Junior
Przeszłam cały cmentarz, mam woalkę i nie mogę złapać much. Tzn. nie pojawia mi się na urnie rączka. Ktoś życzliwy podsunie jakieś rozwiązanie? :)
https://www.gry-online.pl/poradniki/dracula-poczatek/&PART=70&PAGE=1
Stranger. Senator
A zagadki związane ze wszystkimi aniołami masz rozwiązane? Poza tym nie należy klikać na urnie, a tuż nad nią. Pokazane to zostało na drugim screenie z linka. Zakładam też oczywiście, że przedmiot ten masz już wybrany z inwentarza (jego ikona pojawia się w prawym górnym rogu ekranu).
zanonimizowany566358 Junior
Tak, oczywiście, zagadki mam rozwiązane, woalkę wybraną z inwentarza. Nad urną jedynie ikonka stóp mi się pojawia, a na urnie oko.
Stranger. Senator
A próbowałaś kliknąć na urnie, wysłuchać komentarza głównego bohatera i spróbować ponownie? Wygląda na jakiś bug, bo nie powinno być z tym problemów. Zresztą jeśli dobrze pamiętam, muchy były "interaktywne" od razu po wejściu na cmentarz, tylko początkowo była to jedynie ikonka oka. Masz może jakiś starszy save?
Albo wiesz co... poczekaj. Podratuję Cię save'em.
Rozpakuj to i przegraj do katalogu z zapisanami stanami gry. Są tam różne save'y, z czego co najmniej dwa z tej okolicy (tuż przed złapaniem much i tuż po wykonaniu tej czynności):
http://www.sendspace.com/file/h57rzl
Virus_Man --> Musiałeś przeoczyć ten przedmiot. Zerknij na zdjęcie (specjalnie zaznaczyłem) >>
Przeczytaj mój poradnik od początku wizyty w posiadłości, a znajdziesz brakujący element.
zanonimizowany230866 Pretorianin
Mam prolbem... nie mogę otworzyć arsenału... Rozmawiałam już z pomocnikiem od dżemu, podal mi zagadkę o księżycach, patrzyłam na liczby na trumnach i rozmawiałam z sekubem. Ale cięgle nie mam wystarczających informacji. Pomocy!
zanonimizowany230866 Pretorianin
Okej... już wiem. Nie przeczytałam imion na trumnach.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
