Dracula Origin: Egipskie muzeum #3
Aktualizacja:
Kair - Egipskie muzeum #3
Nie musisz iść do asystenta, gdyż od razu włączy się scenka z rozmowy, w trakcie której poznasz imię złodzieja (Suleiman). Poruszenie tematu artefaktów (Coptic Artefacts) zapewni Ci z kolei dostęp do nich. W inwentarzu pojawi się bowiem torba z artefaktami (Bag containing the Copts' treasure). Wybierz teraz z inwentarza ułożony już wcześniej papirus (screen) i ponownie porozmawiaj z asystentem. Pracownik muzeum zaproponuje skorzystanie z leżącej na jego biurku księgi. Podnieś ten przedmiot i zaczekaj na załadowanie nowego okna.

Zagadka ta jest jedną z trudniejszych, gdyż nie tylko wymaga wykazania się spostrzegawczością, ale również dobrą znajomością języka angielskiego. Na Twoim ekranie widoczne jest powiększenie papirusu. Nad i pod papirusem znajdują się podpowiedzi dotyczące znaczenia niektórych znaków. Po lewej stronie znajdują się natomiast wyrazy, które należy umieszczać pod określonymi znakami.

Oto pełne rozwiązanie zagadki (dla pewności proponuję też spojrzeć na dołączony screen).
Pierwszy wiersz tekstu - Weapon (Broń), With (Z), Magical powers (Magiczne właściwości), Within (Wewnątrz), Seker, Head (Głowa)
Drugi wiersz tekstu - Cursed (Przeklęty), Blood (Krew), Hidden (Ukryty), Under (Pod), North (Północ), Altar (Ołtarz)
Trzeci wiersz tekstu - Before (Przed), Enter (Nadejście), Darkness (Ciemność), Destroy (Zniszczenie), Guard (Strażnik), Curse be on you forever (Wieczna klątwa)
Na koniec zapoznaj się z dokładnym tłumaczeniem (drugi screen), które zostanie dodane do dziennika jako dokument - tłumaczenie hieroglifów (Translation of Hieroglyphs on a Parchment Found at the Turk's). Oto owo tłumaczenie:
1) Bronie z magicznymi właściwościami wewnątrz głowy Sekera
2) Przeklęta krew pod północnym ołtarzem
3) Zanim wkroczysz w ciemność, zniszcz strażnika, bo na wieczność zostaniesz obłożony klątwą.


Nie wychodź jeszcze z muzeum. Otwórz okno inwentarza i wybierz z niego pozyskanego niedawno czarnego sfinksa. Porozmawiaj z asystentem, wybierając temat dotyczący statuetki (Statuette). W trakcie rozmowy poznasz tłumaczenie znajdujących się na sfinksie hieroglifów. Zanim wyjdziesz z muzeum, wykonaj w inwentarzu dwie inne czynności. Użyj noża na naszyjniku, dzięki czemu uzyskasz diament. Następnie użyj diamentu na kawałku lustra (screen).

- Dracula: Początek - poradnik do gry
- Dracula: Początek - poradnik do gry
- Dracula Origin: Kair
- Dracula Origin: Targowisko
- Dracula Origin: Egipskie muzeum (cz.1)
- Dracula Origin: Egipskie muzeum (cz.2)
- Dracula Origin: Targowisko #2
- Dracula Origin: Krwiste Skały (cz.1)
- Dracula Origin: Krwiste Skały (cz.2)
- Dracula Origin: Targowisko #3
- Dracula Origin: Egipskie muzeum #2
- Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.1)
- Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.2)
- Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.3)
- Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.4)
- Dracula Origin: Egipskie muzeum #3
- Dracula Origin: Targowisko #5
- Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.1)
- Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.2)
- Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.3)
- Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.4)
- Dracula Origin: Targowisko #6
- Dracula Origin: Kair
- Dracula: Początek - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Virus_Man Generał
Ja mam mały problem z tą grą jestem w posiadłości tych ludzi na G i muszę zrobić teraz ten klucz naciąłem już ten ciemne kawałki drewna, ale jest problem na ekranie nie mam tego jasnego kawałka oto jak to wygląda
zanonimizowany566358 Junior
Przeszłam cały cmentarz, mam woalkę i nie mogę złapać much. Tzn. nie pojawia mi się na urnie rączka. Ktoś życzliwy podsunie jakieś rozwiązanie? :)
https://www.gry-online.pl/poradniki/dracula-poczatek/&PART=70&PAGE=1
Stranger. Senator
A zagadki związane ze wszystkimi aniołami masz rozwiązane? Poza tym nie należy klikać na urnie, a tuż nad nią. Pokazane to zostało na drugim screenie z linka. Zakładam też oczywiście, że przedmiot ten masz już wybrany z inwentarza (jego ikona pojawia się w prawym górnym rogu ekranu).
zanonimizowany566358 Junior
Tak, oczywiście, zagadki mam rozwiązane, woalkę wybraną z inwentarza. Nad urną jedynie ikonka stóp mi się pojawia, a na urnie oko.
Stranger. Senator
A próbowałaś kliknąć na urnie, wysłuchać komentarza głównego bohatera i spróbować ponownie? Wygląda na jakiś bug, bo nie powinno być z tym problemów. Zresztą jeśli dobrze pamiętam, muchy były "interaktywne" od razu po wejściu na cmentarz, tylko początkowo była to jedynie ikonka oka. Masz może jakiś starszy save?
Albo wiesz co... poczekaj. Podratuję Cię save'em.
Rozpakuj to i przegraj do katalogu z zapisanami stanami gry. Są tam różne save'y, z czego co najmniej dwa z tej okolicy (tuż przed złapaniem much i tuż po wykonaniu tej czynności):
http://www.sendspace.com/file/h57rzl
Virus_Man --> Musiałeś przeoczyć ten przedmiot. Zerknij na zdjęcie (specjalnie zaznaczyłem) >>
Przeczytaj mój poradnik od początku wizyty w posiadłości, a znajdziesz brakujący element.
zanonimizowany230866 Pretorianin
Mam prolbem... nie mogę otworzyć arsenału... Rozmawiałam już z pomocnikiem od dżemu, podal mi zagadkę o księżycach, patrzyłam na liczby na trumnach i rozmawiałam z sekubem. Ale cięgle nie mam wystarczających informacji. Pomocy!
zanonimizowany230866 Pretorianin
Okej... już wiem. Nie przeczytałam imion na trumnach.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
