Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.3)
Aktualizacja:
Wybierz teraz z inwentarza lampę i użyj jej na lewej kolumnie. Zaczekaj na załadowanie nowego okna. Przed Tobą ciekawa zagadka, tym razem zakładająca wykorzystanie miniaturowych piramid. Tradycyjnie wykorzystaj wolną chwilę do zapoznania się z interfejsem. Wszystkie posiadane piramidy widoczne są w lewym górnym rogu ekranu. Znajdujące się na dole strzałki służą do przesuwania lampy. Z resztą zapoznasz się już za chwilę.

Zabawę rozpocznij od wybrania dużej piramidy. Przenieś ją w zaznaczone na screenie miejsce tak, by znalazła się bezpośrednio nad lampą. Zwróć uwagę na cień, który pojawi się na górnym obrazku. Musisz skorzystać z lewego suwaka w taki sposób, żeby dopasować cień do górnej piramidy (screen).

Skorzystaj z prawej strzałki, by przesunąć lampy. Teraz wybierz piramidę średniej wielkości. Przenieś ją nad lampę. Nie korzystaj jednak z suwaka, gdyż dokonałbyś zmian także w pierwszej piramidzie. Jeśli cień nie pasuje, spróbuj wybrać inny obiekt z tej grupy. Na koniec zajmij się dobraniem najmniejszej piramidy (screen). Dobór trzech prawidłowych obiektów zakończy proces rozwiązywania tej zagadki.

Otwórz okno inwentarza, w którym pozostały tylko te piramidy, których użyłeś do rozwiązania zagadki. Musisz je teraz umiejętnie rozstawić na piasku, czyli w miejscu, gdzie znajdował się portal. Duża piramida ma znajdować się z prawej strony, średnia w środku, a mała z lewej. Gotowy projekt pokazany został na screenie. Pojawi się krótka scenka obrazująca odsłonięcie ukrytego przejścia.

Udaj się w stronę dolnej części ekranu. Zabierz pokazany na screenie metalowy pręt (Metal bar), a następnie skieruj się do otwartego przejścia (najpierw musisz je jedynie obejrzeć). Po dotarciu na miejsce gra wyświetli krótki filmik, ostrzegający o zagrożeniu w postaci krokodyla. Musisz wycofać się na górę, gdyż chwilowo nic więcej tu nie zdziałasz.

Jeśli chcesz, możesz przyjrzeć się znajdującym tu posągom. Nie jest to jednak wymagane do końcowego sukcesu. Podnieś kawałek kolumny (Piece of column), który odnajdziesz przy prawym posągu. Wybierz teraz z inwentarza siekierę i użyj jej na pokazanej na screenie lewej podporze dla charakterystycznej łodzi. Spowoduje to zniszczenie obu podpór.

- Dracula: Początek - poradnik do gry
- Dracula: Początek - poradnik do gry
- Dracula Origin: Kair
- Dracula Origin: Targowisko
- Dracula Origin: Egipskie muzeum (cz.1)
- Dracula Origin: Egipskie muzeum (cz.2)
- Dracula Origin: Targowisko #2
- Dracula Origin: Krwiste Skały (cz.1)
- Dracula Origin: Krwiste Skały (cz.2)
- Dracula Origin: Targowisko #3
- Dracula Origin: Egipskie muzeum #2
- Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.1)
- Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.2)
- Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.3)
- Dracula Origin: Targowisko #4 (cz.4)
- Dracula Origin: Egipskie muzeum #3
- Dracula Origin: Targowisko #5
- Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.1)
- Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.2)
- Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.3)
- Dracula Origin: Krwiste Skały #2 (cz.4)
- Dracula Origin: Targowisko #6
- Dracula Origin: Kair
- Dracula: Początek - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Virus_Man Generał
Ja mam mały problem z tą grą jestem w posiadłości tych ludzi na G i muszę zrobić teraz ten klucz naciąłem już ten ciemne kawałki drewna, ale jest problem na ekranie nie mam tego jasnego kawałka oto jak to wygląda
zanonimizowany566358 Junior
Przeszłam cały cmentarz, mam woalkę i nie mogę złapać much. Tzn. nie pojawia mi się na urnie rączka. Ktoś życzliwy podsunie jakieś rozwiązanie? :)
https://www.gry-online.pl/poradniki/dracula-poczatek/&PART=70&PAGE=1
Stranger. Senator
A zagadki związane ze wszystkimi aniołami masz rozwiązane? Poza tym nie należy klikać na urnie, a tuż nad nią. Pokazane to zostało na drugim screenie z linka. Zakładam też oczywiście, że przedmiot ten masz już wybrany z inwentarza (jego ikona pojawia się w prawym górnym rogu ekranu).
zanonimizowany566358 Junior
Tak, oczywiście, zagadki mam rozwiązane, woalkę wybraną z inwentarza. Nad urną jedynie ikonka stóp mi się pojawia, a na urnie oko.
Stranger. Senator
A próbowałaś kliknąć na urnie, wysłuchać komentarza głównego bohatera i spróbować ponownie? Wygląda na jakiś bug, bo nie powinno być z tym problemów. Zresztą jeśli dobrze pamiętam, muchy były "interaktywne" od razu po wejściu na cmentarz, tylko początkowo była to jedynie ikonka oka. Masz może jakiś starszy save?
Albo wiesz co... poczekaj. Podratuję Cię save'em.
Rozpakuj to i przegraj do katalogu z zapisanami stanami gry. Są tam różne save'y, z czego co najmniej dwa z tej okolicy (tuż przed złapaniem much i tuż po wykonaniu tej czynności):
http://www.sendspace.com/file/h57rzl
Virus_Man --> Musiałeś przeoczyć ten przedmiot. Zerknij na zdjęcie (specjalnie zaznaczyłem) >>
Przeczytaj mój poradnik od początku wizyty w posiadłości, a znajdziesz brakujący element.
zanonimizowany230866 Pretorianin
Mam prolbem... nie mogę otworzyć arsenału... Rozmawiałam już z pomocnikiem od dżemu, podal mi zagadkę o księżycach, patrzyłam na liczby na trumnach i rozmawiałam z sekubem. Ale cięgle nie mam wystarczających informacji. Pomocy!
zanonimizowany230866 Pretorianin
Okej... już wiem. Nie przeczytałam imion na trumnach.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
