Diablo 4: Nekromanta - najlepszy build
Nekromanta łączy w sobie klasę przywoływacza i castera, a do tego może walczyć na odległość i w zwarciu, korzystając z czarnej magii. Z tej strony poradnika poznacie najlepszy build Nekromanty w Diablo 4.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Diablo 4 opisujemy najlepsze buildy dla Nekromanty. Dowiecie się, jakie umiejętności wybrać w trakcie levelowania postaci, a także jak przydzielić punkty w specjalizacji i jakie dobrać Aspekty, aby zyskać jak największą synergię.
W naszym poradniku znajdziesz też stronę ze wszystkimi Aspektami dla Nektromanty.
Włócznia z Kości (Bone Spear Necromancer)
Przedstawiony poniżej build dla Nekromanty w grze Diablo 4 skupia się na wykorzystywaniu umiejętności Kości i Wybuchu Zwłok, aby wyrządzać jak największe obrażenia. Całość dopełniają umiejętności zwiększające szansę na przetrwanie postaci jak Krwawa Mgła i Nawałnica kości.

Umiejętności i liczba punktów do stworzenia buildu:
- Kościane Odłamki (Bone Splinters) - 1 punkt. Wypuszczacie 3 kościane odłamki, które wyrządzają obrażenia.
 - Wzmocnione Kościane Odłamki (Enhanced Bone Splinters) - 1 punkt. Umiejętność ma szansę na wystrzelenie dodatkowych odłamków, jeśli użyjecie jej, gdy będziecie mieć co najmniej 50 punktów esencji.
 - Akolickie Kościane Odłamki (Initiates Bone Splinters) - 1 punkt. Trafienie tego samego wroga co najmniej 3 jedną umiejętnością zwiększa szansę na trafienie krytyczne.
 - Włócznia z Kości (Bone Spear) - 5 punktów. Kościana Włócznia wyrządza obrażenia i przebija wrogów.
 - Wzmocniona Włócznia z Kości (Enhanced Bone Spear) - 1 punkt. Włócznia z Kości rozpada się na kawałki, które dodatkowo ranią wrogów.
 - Paranormalna Włócznia z Kości (Paranormal Bone Spear) - 1 punkt. Zwiększona szansa na trafienie krytyczne przy używaniu Włóczni z Kości.
 - Martwa Energia (Unliving Energy) - 3 punkty. Zwiększa maksymalny poziom esencji.
 - Niedoskonała Równowaga (Imperfectly Balanced) - 3 punkty. Umiejętności główne zużywają więcej esencji, ale wyrządzają większe obrażenia.
 - Okrawane Mięso (Hewed Flesh) - 3 punkty. Wyrządzanie obrażeń ma szansę na stworzenie zwłok w wyznaczonym miejscu.
 - Krwawa Mgła (Blood Mist) - 1 punkt. Postać zamienia się w krwawą mgłę i otrzymuje niewrażliwość.
 - Wybuch Zwłok (Corpse Explosion) - 5 punktów. Wybuchając, zwłoki wyrządzają obrażenia pobliskim wrogom.
 - Wzmocniony Wybuch Zwłok (Enhanced Corpse Explosion) - 1 punkt. Zwiększa promień Wybuchu Zwłok.
 - Zaraźliwy Wybuch Zwłok (Plagued Corpse Explosion) - 1 punkt. Wybuch Zwłok wyrządza zwiększone obrażenia odsłoniętym, spowolnionym i ogłuszonym wrogom.
 - Ponure Żniwa (Grim Harvest) - 3 punkty. Pochłanianie zwłok generuje punkty esencji.
 - Paliwo Śmierci (Fueled by Death) - 3 punkty. Po pochłonięciu zwłok będziecie wyrządzać zwiększone obrażenia.
 - Objęcia Śmierci (Death's Embrace) - 3 punkty. Pobliscy wrogowie otrzymują więcej obrażeń i zadają mniej obrażeń Waszej postaci.
 - Trupie Macki (Corpse Tendrils) - 1 punkt. Ze zwłok wystrzeliwują żyły, które przyciągają i ogłuszają wrogów i wyrządzają nieco obrażeń.
 - Wzmocnione Trupie Macki (Enhanced Corpse Tendrils) - 1 punkt. Wrogowie znajdujący się w zasięgu zostają spowolnieni przed przyciągnięciem.
 - Zaraźliwe Trupie Macki (Plague Corpse Tendrils) - 1 punkt. Wrogowie zranieni przez Trupie Macki zostają odsłonięci.
 - Nekrotyczny Karapaks (Necrotic Carapace) - 3 punkty. Przy tworzeniu zwłok zyskacie na kilka sekund umocnienie.
 - Ząbkowane Ostrze (Serration) - 3 punkty. Umiejętności Kości mają zwiększoną szansę na trafienie krytyczne za każde 10 punktów esencji posiadane w momencie korzystania z umiejętności.
 - Złamanie z Przemieszczeniem (Compound Fracture) - 3 punkty. Po wykonaniu 10 trafień krytycznych umiejętnościami Kości umiejętności tego typu będą wyrządzać dodatkowe obrażenia przez kilka sekund.
 - Strzępy (Evulsion) - 3 punkty. Umiejętności Kości zadają odsłoniętym przeciwnikom większe obrażenia krytyczne.
 - Nawałnica Kości (Bone Storm) - 1 punkt. Wirująca nawałnica kości wyrządza obrażenia celom, które znajdą się w pobliżu.
 - Większa Nawałnica Kości (Prime Bone Storm) - 1 punkt. Zwiększa redukcję obrażeń, gdy Nawałnica Kości jest aktywna.
 - Największa Nawałnica Kości (Supreme Bone Storm) - 1 punkt. Zwiększa szansę na trafienie krytyczne, gdy aktywna jest Nawałnica Kości.
 - Samotna Warta (Stand Alone) - 3 punkty. Zwiększa redukcję obrażeń. Negatywny bonus z tej umiejętności się nie wlicza, bo w buildzie nie korzysta się ze sług.
 - Skostniała Esencja (Ossified Essence) - 1 punkt. Umiejętności Kości zadają zwiększone obrażenia za każdy punkt esencji powyżej 50 posiadany w momencie użycia umiejętności.
 
Specjalizacje (Specializations):
- Szkieletowi Wojownicy (Skeletal Warriors) - Zwiększona szansa na trafienie krytyczne. Nie możesz przywoływać Szkieletowych Wojowników.
 - Szkieletowi Magowie (Skeletal Mages) - Wyrządzacie większe obrażenia odsłoniętym przeciwnikom. Nie możecie przyzywać Szkieletowych Magów.
 - Golemy (Golems) - Wyrządzacie większe obrażenia krytyczne. Nie możecie przyzywać Golemów.
 
Polecane Aspekty (Aspects):
- Odpryskowy Aspekt (Splintering Aspect) - Atak Włócznią z Kości sprawia, że wszyscy trafieni wrogowie poza pierwszym stają się odsłonięci na chwilę. Odłamki Włóczni z Kości przebijają odsłoniętych przeciwników i wyrządzają im dodatkowe obrażenia.
 - Aspekt Udręki (Aspect of Torment) - Trafienia krytyczne umiejętności Kości zwiększają na kilka sekund regenerację esencji.
 - Aspekt Pętających Pnączy (Aspect of Grasping Veins) - Użycie Trupich Macek zapewnia premię do szansy na trafienie krytyczne na kilka sekund. Wrogowie objęci efektem trupich macek dostają dodatkowo większe obrażenia krytyczne.
 - Aspekt Mocy (Aspect of Might) - Użycie podstawowej umiejętności daje premię do redukcji obrażeń na kilka sekund.
 - Aspekt Pomsty (Aspect of Retribution) - Istnieje szansa, że odlegli wrogowie zostaną na chwilę ogłuszeni, gdy Was trafią. Aspekt zwiększa także obrażenia wyrządzane ogłuszonym celom.
 - Ofiarny Aspekt (Sacrificial Aspect) - Zwiększa premię za Ofiarę.
 
0
Komentarze czytelników
Juliana Centurion
Widzę, że gra jeszcze nie wyszła ale poradnik już powstaje :P Dobrze, dobrze, będzie z czego się doszkolić
SirToth Centurion
spoko i tak go nie skończą, już widać że jest robiony na odpał
tommyb Junior
Super ..ale jak już robicie taką stronkę z aspektami opisanymi po polsku to było by super żeby nazwa aspektu też była po polsku ...bo w obecnej formie jest to trochę dziwne...
adrianp258111417 Junior
Witam. Ja mam problem z przyslugami dla drzewa szeptow. Gramy razem na jednej kosoli na dwoch kontach ale tylko jednemu graczowi zalicza przysługi dla drzewa szeptow a drugiej postaci nie. Wczesniej zaliczalo obojgu dlatego nie wiel skad ten problem teraz. Ktos mial podobny problem?
StaryPijany420 Junior
Słabo wydałem 300 pln na diablo 4 i nie mogę w nie grać bo nie mam internetu nawet samemu ??????
Tsader Junior
dlaczego tu są nazwy lokacji po angielsku? przeciez ta gra jest w jezyku polskim.....
paulj70054882c3 Legionista
Też mi się nie podoba że muszę być ciągle online. A tak to jeszcze gorsze są te ich limity zadań pobocznych. Niech narzucą limity na swoje wypłaty
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
