Diablo 4: Druid - najlepszy build
Druidzi mogą korzystać zarówno z umiejętności zmiennokształtności (wilkołak, niedźwiedziołak), jak i władać potężnymi żywiołami. Sprawdźcie, jaki jest najlepszy build Druida w Diablo 4.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Diablo 4 opisujemy najlepsze buildy dla Druida. Dowiecie się, jakie umiejętności wybrać w trakcie levelowania postaci, a także jak przydzielić punkty w specjalizacji i jakie dobrać Aspekty, aby zyskać jak największą synergię.
W naszym poradniku znajdziesz też stronę ze wszystkimi Aspektami dla Druida.
Zmiennokształtny (Shapeshifter Druid)
Przedstawiony poniżej build dla Druida w grze Diablo 4 skupia się na wykorzystywaniu umiejętności zmiennokształtności, aby przybierać formy niedźwiedziołaka i wilkołaka. W każdej z tych form będziecie dysponować zdolnościami, które będą wyrządzać bardzo duże obrażenia jednemu celowi i grupom przeciwników. Całość uzupełniliśmy zdolnościami, które zwiększą szansę na przeżycie postaci.

Umiejętności i liczba punktów do stworzenia buildu:
- Uderzenie Burzy (Storm Strike) - 1 punkt. Podstawowa umiejętność, która wyrządza nieco obrażeń, ale co ważniejsze, zapewnia na kilka sekund sporą redukcję otrzymywanych obrażeń.
- Wzmocnione Uderzenie Burzy (Enhanced Storm Strike) - 1 punkt. Umiejętność ma szansę na unieruchomienie trafionych wrogów na kilka sekund.
- Zaciekłe Uderzenie Burzy (Fierce Storm Strike) - 1 punkt. Uderzenie Burzy ma szansę na odsłonięcie trafionych wrogów.
- Rozszarpanie (Shred) - 5 punktów. Postać przemienia się w wilkołaka (Werewolf) i wykonuje trzy szybkie uderzenia.
- Wzmocnione Rozszarpanie (Enhanced Shred) - 1 punkt. Zwiększa szybkość Rozszarpania i dodatkowo i przywraca nieco zdrowia, gdy wróg zostanie trafiony.
- Szaleńcze Rozszarpanie (Raging Shred) - 1 punkt. Trzeci atak Rozszarpania jest mocniejszy i dodatkowo wywołuje efekt zatrucia.
- Spustoszenie (Pulverize) - 5 punktów. Postać przemienia się w niedźwiedziołaka (Werebear) i uderza w ziemię, zadając obrażenia obszarowe.
- Wzmocnione Spustoszenie (Enhanced Pulverize) - 1 punkt. Kiedy postać będzie w pełni sił, następne Spustoszenie będzie przytłaczać wrogów.
- Serce Dziczy (Hearth of the Wild) - 1 punkt. Wzrasta maksymalna wartość siły duchowej (Spirit).
- Dzikie Impulsy (Wild Impulses) - 3 punkty. Umiejętności główne zużywają więcej siły duchowej, ale wyrządzają większe obrażenia.
- Instynkt Drapieżnika (Predatory Instinct) - 3 punkty. Zwiększa szansę na trafienie krytyczne.
- Jasność (Clarity) - 3 punkty. Przemieniając się w człowieka, zyskacie nieco siły duchowej.
- Tratowanie (Trample) - 5 punktów. Postać przemienia się w niedźwiedziołaka, zyskuje nieustępliwość i szarżuje na wrogów, wyrządzając obrażenia i odrzucając trafione cele. Jeśli wrogowie zderzą się z jakąs przeszkodą po odrzuceniu, otrzymują dodatkowe obrażenia i zostają na chwilę ogłuszeni.
- Wzmocnione Tratowanie (Enhanced Trample) - 1 punkt. Tratowanie zadaje zwiększone obrażenia.
- Okrutne Tratowanie (Savage Trample) - 1 punkt. Użycie Tratowania zapewnia nieco siły duchowej.
- Neurotoksyna (Neurotoxin) - 1 punkt. Zatruci wrogowie zostają spowolnieni.
- Zatrucie Jadem (Envenom) - 3 punkty. Zatruci wrogowie otrzymują zwiększone obrażenia od trafień krytycznych.
- Toksyczne Pazury (Toxic Claw) - 3 punkty. Trafienia krytyczne w formie wilkołaka wyrządzają dodatkowe obrażenia od zatrucia rozłożone w czasie.
- Huragan (Hurricane) - 5 punktów. Tworzycie wokół postaci huragan, który rani pobliskich wrogów.
- Wzmocniony Huragan (Enhanced Hurricane) - 1 punkt. Wrogowie zranieni przez Huragan zostają na chwilę spowolnieni.
- Naturalny Huragan (Natural Hurricane) - 1 punkt. Huragan ma szansę na odsłonięcie trafionych wrogów.
- Wścieklizna (Rabies) - 1 punkt. Postać przemienia się w wilkołaka i rani przeciwnika, wyrządzać mu obrażenia i zatruwając go na kilka sekund. Zarażeni wrogowie przekazują wściekliznę innym celom wokół.
- Szybka Przemiana (Quickshift) - 3 punkty. Wyrządzacie zwiększone obrażenia, kiedy zmieniacie formę, korzystając z umiejętności zmiennokształtności.
- Hart Natury (Natural Fortitude) - 3 punkty. Zmiana kształtu zapewnia umocnienie.
- Wyostrzone Zmysły (Heightened Senses) - 3 punkty. Przemiana w wilkołaka lub niedźwiedziołaka zapewnia na kilka sekund redukcję obrażeń od wrogów elitarnych.
- Amok Bestii (Bestial Rampage) - 1 punkt. Po spędzeniu nieco czasu w formie wilkołaka zyskacie premię do szybkości ataku. Przemiana w niedźwiedziołaka zapewnia bonus do obrażeń.
Specjalizacje (Specializations):
- Jeleń (Deer) - Redukcja obrażeń od przeciwników elitarnych.
- Orzeł (Eagle) - Szansa na trafienie krytyczne / Obrażenia od trafień krytycznych.
- Wilk (Wolf) - Wyrządzanie obrażeń ma szansę na odnowienie nieco siły duchowej.
- Wąż (Snake) - Ciosy krytyczne pod postacią wilkołaka lub niedźwiedziołaka przywracają nieco zdrowia.
Polecane Aspekty (Aspects):
- Aspekt Wyczekującego (Aspect of Expectant) - Zaatakowanie wroga umiejętnością podstawową zwiększa obrażenia następnej użytej umiejętności głównej. Maksymalny bonus może wynieść 50%.
- Burzoszponowy Aspekt (Storm Slaw's Aspect) - Trafienia krytyczne wywołane przez Rozszarpanie zadają celowi i pobliskim wrogom dodatkowe obrażenia od błyskawic.
- Burzozmienny Aspekt (Stormshifter's Aspect) - Kiedy Huragan jest aktywny, zyskacie premię +2 do umiejętności zmiennokształtności.
- Fechmistrzowski Aspekt (Edgemaster's Aspect) - Umiejętności zadają zwiększone obrażenia, zależne od aktualnie posiadanej liczby punktów siły duchowej.
- Skórołażący Aspekt (Skinwalker's Aspect) - Po użyciu umiejętności zmiennokształtności, zyskujecie nieco zdrowia. Gdy w tym momencie macie pełne zdrowie, zyskacie tę samą wartość, jako umocnione zdrowie (Fortify).
- Wichrochłoszczący Aspekt (Wind Striker Aspect) - Trafienia krytyczne zapewniają premię do szybkości ruchu.
0
Komentarze czytelników
Juliana Centurion
Widzę, że gra jeszcze nie wyszła ale poradnik już powstaje :P Dobrze, dobrze, będzie z czego się doszkolić
SirToth Centurion
spoko i tak go nie skończą, już widać że jest robiony na odpał
tommyb Junior
Super ..ale jak już robicie taką stronkę z aspektami opisanymi po polsku to było by super żeby nazwa aspektu też była po polsku ...bo w obecnej formie jest to trochę dziwne...
adrianp258111417 Junior
Witam. Ja mam problem z przyslugami dla drzewa szeptow. Gramy razem na jednej kosoli na dwoch kontach ale tylko jednemu graczowi zalicza przysługi dla drzewa szeptow a drugiej postaci nie. Wczesniej zaliczalo obojgu dlatego nie wiel skad ten problem teraz. Ktos mial podobny problem?
StaryPijany420 Junior
Słabo wydałem 300 pln na diablo 4 i nie mogę w nie grać bo nie mam internetu nawet samemu ??????
Tsader Junior
dlaczego tu są nazwy lokacji po angielsku? przeciez ta gra jest w jezyku polskim.....
paulj70054882c3 Legionista
Też mi się nie podoba że muszę być ciągle online. A tak to jeszcze gorsze są te ich limity zadań pobocznych. Niech narzucą limity na swoje wypłaty
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
