Diablo 4: Łotr - najlepszy build
Łotrowie i Łotrzyce skupiają się na szybkim wyprowadzaniu ciosów. Na poniższej stronie poradnika od gry znajdziecie najlepsze buildy dla klasy Łotra w Diablo IV. Podpowiemy, jak przydzielić punkty umiejętności i które Aspekty (Aspects) są najlepsze w danej konfiguracji.
Aktualizacja:
Na poniższej stronie opisujemy buildy dla Łotra i Łotrzycy, dzięki którym skuteczniej rozprawicie się z wrogami w świecie Sanktuarium. Omawiamy najlepsze umiejętności i Aspekty.
W naszym poradniku znajdziesz też stronę ze wszystkimi Aspektami dla Łotra.
Przebijający Strzał (Penetrating Shot Rogue)

Ten build skupia się wokół ataków dystansowych wyprowadzanych za pomocą łuków i kusz. Całość dopełniają umiejętności związane z redukcją obrażeń oraz błyskawicznym przemieszczaniem się w celu uniknięcia ciosów przeciwników.
Umiejętności i liczba punktów do stworzenia buildu:
- Poszukiwanie Serc (Heartseeker) - 5 punktów. Wystrzeliwujecie samonaprowadzającą strzałę, która zadaje obrażenia i zwiększa szansę na trafienie krytyczne (Critical Strike) o 3%. Maksymalny bonus może wynosić 15%.
- Wzmocnione Poszukiwanie Serc (Enhanced Heartseeker) - 1 punkt. Ciosy krytyczne zadane za pomocą tej umiejętności zwiększają prędkość ataku na kilka sekund.
- Fundamentalne Poszukiwanie Serc (Fundamental Heartseeker) - 1 punkt. Zwiększają wartość obrażeń krytycznych tej umiejętności o 5%. Maksymalny bonus może wynieść 25%.
- Przebijający Strzał (Penetrating Shot) - 5 punktów. Ten strzał przebija wszystkich wrogów w linii prostej.
- Wzmocniony Przebijający Strzał (Enhanced Penetrating Shot) - 1 punkt. Zwiększa wartość obrażeń umiejętności za każdego przebitego wroga.
- Ulepszony Przebijający Strzał (Improved Penetrating Shot) - 1 punkt. Jeśli Penetrujący Strzał trafi co najmniej 3 cele, następny Penetrujący Strzał będzie miał zwiększoną szansę na trafienie krytyczne.
- Solidność (Sturdy) - 3 punkty. Umiejętność zapewnia redukcję obrażeń z bliska.
- Wysysające Uderzenie (Siphoning Strike) - 1 punkt. Po wyrządzeniu pobliskim wrogom trafienia krytycznego odzyskacie nieco maksymalnego zdrowia.
- Przerywany Krok (Stutter Step) - 3 punkty. Zadanie trafienia krytycznego wrogowi sprawia, że zyskujecie bonus do szybkości ruchu na kilka sekund.
- Pęd (Dash) - 1 punkt. Szybko doskakujecie do przeciwnika i zadajecie im obrażenia.
- Wzmocniony Pęd (Enchanced Dash) - 1 punkt. Obrażenia zadane za pośrednictwem tej umiejętności zwiększają na 5 sekund wartość obrażeń krytycznych o 20%.
- Zdyscyplinowany Pęd (Dyscyplined Dash) - 1 punkt. Pęd dodatkowo spowalnia trafionych wrogów na kilka sekund. Jeśli cele zostały spowolnione wcześniej, zostają zamiast tego oszołomione.
- Mistrzostwo Broni (Weapon Mastery) - 3 punkty. Dzięki tej pasywnej umiejętności, korzystając z łuków będziecie wyrządzać zwiększone obrażenia odsłoniętym wrogom, a używając kuszy, zwiększycie obrażenia od trafień krytycznych.
- Mroczny Całun (Dark Shroud) - 1 punkt. Otaczacie się ochronnymi cieniami, które zapewniają 8% redukcji obrażeń za każdy aktywny cień. Przyjęcie ciosu usuwa 1 z 5 cieni.
- Wzmocniony Mroczny Całun (Enhanced Dark Shroud) - 1 punkt. Od teraz istnieje kilkuprocentowa szansa, że cień nie zniknie podczas otrzymania ciosu.
- Kontrujący Mroczny Całun (Countering Dark Shroud) - 1 punkt. Gdy macie przynajmniej 4 aktywne cienie, wzrasta szansa na zadanie krytycznego ciosu.
- Nadużycie (Exploit) - 3 punkty. Dzięki tej zdolności będziecie wyrządzać więcej obrażeń wrogom, którzy są w pełni sił (Healthy) i okaleczeni (Injured).
- Nasycenie Cieniem (Shadow Imbuement) - 5 punktów. Kolejne 2 ataki Nasycalnymi umiejętnościami (Imbueable Skills) zadają obrażenia Cienia (Shadow) i powodują, że wrogowie po śmierci wybuchają.
- Wzmocnione Nasycenie Cieniem (Enhanced Shadow Imbuement) - 1 punkt. Zyskujecie 25% szans na zadanie krytycznych obrażeń przeciwnikom Okaleczonym (Injured).
- Stopione Nasycenie Cieni (Blended Shadow Imbuement) - 1 punkt. Główna eksplozja spowodowana przez Nasycenie Cieniem sprawia, że wrogowie stają się odsłonięci na kilka sekund.
- Precyzyjne Nasycenie (Precision Imbuement) - 3 punkty. Umiejętności Nasycenia mają zwiększoną szansę na trafienie krytyczne.
- Klon Cienia (Shadow Clone) - 1 punkt. Przyzwa cień Waszej postaci, który naśladuje Wasze działania przez kilkanaście sekund, zadając pewną część Waszych obrażeń.
- Większy Klon Cienia (Prime Shadow Clone) - 1 punkty. Po użyciu Klona Cienia, zyskacie nieustępliwość na kilka sekund.
- Największy Klon Cienia (Supreme Shadow Clone) - 1 punkt. Klon Cienia zadaje pewien procent Waszych obrażeń.
- Przypływ Adrenaliny (Adrenaline Rush) - 3 punkty. Regeneracja energii jest zwiększona podczas ruchu.
- Precyzja (Precision) - 1 punkt. Trafienia krytyczne umiejętności Strzelectwa zapewniają precyzję. Zyskujecie dzięki temu premię do obrażeń od trafień krytycznych za każdy poziom kumulacji precyzji.
Specjalizacja (Specialization):
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Też mi się nie podoba że muszę być ciągle online. A tak to jeszcze gorsze są te ich limity zadań pobocznych. Niech narzucą limity na swoje wypłaty
dlaczego tu są nazwy lokacji po angielsku? przeciez ta gra jest w jezyku polskim.....
Słabo wydałem 300 pln na diablo 4 i nie mogę w nie grać bo nie mam internetu nawet samemu ??????
Piszesz z kafejki internetowej?
Witam. Ja mam problem z przyslugami dla drzewa szeptow. Gramy razem na jednej kosoli na dwoch kontach ale tylko jednemu graczowi zalicza przysługi dla drzewa szeptow a drugiej postaci nie. Wczesniej zaliczalo obojgu dlatego nie wiel skad ten problem teraz. Ktos mial podobny problem?
Super ..ale jak już robicie taką stronkę z aspektami opisanymi po polsku to było by super żeby nazwa aspektu też była po polsku ...bo w obecnej formie jest to trochę dziwne...
Na razie nie da się tego sprawdzić ale sporo ludzi o to "płacze" więc pewnie kiedyś (oby jak najszybciej) dodadzą to do gry.
Nie do końca prawda. Część zadań, które były "wielowątkowe". Można sprawdzić w osiągnięciach gry. Dostajesz "acziwki" i po nich możesz odznaczyć na interaktywnej mapie zadania zrobione. Ale 70% to masz proste zadania i za nich nic nie dostajesz, więc trzeba samemu się domyśleć. Polecam starą szkołę: ołówek, kartka i zapisuj zadania.
Tez bym chciał zeby to zrobili. Brakuje mi po 1-2 zadania z każdego aktu i nie mam pojęcia których, a latanie z poradnikiem od questa do questa nie bardzo mi sie uśmiecha. Chociaż zeby byl zaznaczony obszar w którym jest jakieś zadanie.
spoko i tak go nie skończą, już widać że jest robiony na odpał
Widzę, że gra jeszcze nie wyszła ale poradnik już powstaje :P Dobrze, dobrze, będzie z czego się doszkolić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
