Shrine Of Amana | Opis przejścia | Dark Souls II
Aktualizacja:
Shrine Of Amana

Po walce z Looking Glass Knight wejdź w środek okręgu i zjedź windą w dół.

Kiedy znajdziesz się na samym dole pobiegnij przed siebie przez podziemny tunel. Na jego końcu skręć w prawo i zniszcz korzenie blokujące dojście do przedmiotów. Ze zwłok zabierz Greek Blossom.

Następnie pobiegnij w przeciwną stronę. Podążaj cały czas przed siebie tunelem, aż dotrzesz d ogniska. Rozpal je.

Zejdź schodami na niższy poziom i otwórz drzwi. Po lewej stronie zobaczysz zwłoki wiszące na gałęzi. Możesz zniszczyć drzewo i przedmioty zebrać kiedy będziesz na dole. Pobiegnij przed siebie skalną półką i w jaskini na końcu zniszcz beczki oraz trującego grzyba. Otwórz skrzynię i zabierz z niej Wilted Dusk Herb oraz Skeptic's Spice.

Zejdź schodami na sam dół. w tym miejscu spotkasz pierwszego nowego wroga. Jest to biały rycerz. Walka z nim polega na tym samym co z innymi rycerzami. Także najlepszym sposobem będzie blok, unik i cios w plecy. Na swojej drodze napotkasz także wodne jaszczury. Łatwo je przeoczyć i w ten sposób mogą cię zaskoczyć. Wypatruj w wodzie białych grzbietów i atakuj pierwszy. Uważaj także aby nie zbaczać zbyt daleko od ścieżki ponieważ brzeg jest nieregularny i bardzo łatwo możesz spaść.

Biegnij przed siebie i wejdź do domku stojącego na twojej drodze. Porozmawiaj ze śpiewaczką siedzącą pod jedną ze ścian. Wyjdź na zewnątrz przez drzwi znajdujące się po drugiej stronie budynku.

Idź przed siebie uważając na czające się wokół jaszczury. mniej więcej na środku ścieżki zauważysz białych rycerzy. Zwab ich pojedynczo do siebie, najlepiej za pomocą broni dystansowej. Po zabiciu wszystkich przeciwników, pozbieraj przedmioty i wejdź do jaskini.

Po lewej stronie zobaczysz jaskinię w której znajduje się spora grupka jaszczurów. Jeśli masz pod ręką bombę możesz ją wykorzystać, aby zabrać im trochę punktów życia. Po zabiciu wszystkich przeciwników otwórz skrzynię z której zabierz Twinkling Titanite oraz Smooth & Silky Stone.

Po wyjściu z pieczary zabij trującego grzyba i idź przed siebie. Na końcu jaskini przejdź przez mgłę.

Zobaczysz przed sobą ścieżkę i niebieskie światła. Pierwszą rzeczą jaką należy zrobić w tym miejscu jest rozpalenie ogniska. Znajduje się ono w ruinach budynku po prawej stronie. Przed wejściem czai się wodny jaszczur.

Po rozpaleniu ognia ruszamy w dalszą drogę. W tej lokacji będziesz miał do czynienia z nowym rodzajem przeciwnika. Są to magowie jednak nieco mniejsi i sprytniejsi niż ci spotkani w Brightstone Cove of Tseldora. Najlepiej atakować ich z zaskoczenia, jednak jeśli nie jest to możliwe, używaj broni dystansowej. Chowaj się za kolumnami lub murami, ponieważ wystrzelone przez nich magiczne pociski automatycznie naprowadzają się na twojego bohatera. Najlepiej cały czas mieć aktywny celownik. Wychylasz się, strzelasz i chowasz. Tak powtarzane czynności gwarantują powodzenie.

Podążaj cały czas wyznaczoną ścieżką. Za zniszczoną ścianą zobaczysz maga stojącego na wysepce. Zabij go i schowaj się za kolumnami. Zabij maga stojącego na ścieżce obok domku, pobiegnij do niego i wejdź do środka.
Zabierz przedmioty ze zwłok leżących pod ścianą i wyjdź na zewnątrz po drugiej stronie budynku. Zwab do siebie białego rycerza. Po zabiciu go, za pomocą broni dystansowej zlikwiduj magów stojących w okolicy. Jest ich czterech. Jeden stoi za kolumnami, drugi na moście, trzeci na wyspie obok mostu, natomiast czwarty pilnuje przejścia.
Aby przejść przez mgłę musisz zlikwidować jeszcze dwóch białych rycerzy. Kiedy będziesz w jaskini, zniszcz trujące grzyby znajdujące się pod ścianą po lewej. Następnie skręć w lewo do pieczary aby rozpalić ognisko.
Zabij kolejnego małego grzyba. Pojawi się także wielki grzyb wydzielający dużo większą ilość kwasu. Zabij go za pomocą kuszy, łuku lub czarów. Nie ma sensu podchodzić za blisko, ponieważ przez działanie kwasu ekwipunek może ulec uszkodzeniu.
Kiedy wyjdziesz na zewnątrz, uważaj na magów stojących na kolumnami na okrągłym placu. Zabij ich za pomocą broni dystansowej, następnie pobiegnij w to miejsce. Zabij jaszczury i pozbieraj przedmioty. Uważaj aby nie spaść w dół. pobiegnij dalej ścieżką, zabijając po drodze kolejnego maga. Kiedy dotrzesz do domku, porozmawiaj z siedzącą śpiewaczką i przejdź przez mgłę. Za nią czeka na ciebie Demon Of Song.
Po zabiciu bossa przebiegnij kamiennym tunelem na zewnątrz. Kiedy znajdziesz się w budynku skręć w prawo i po wąskiej ścieżce dostań się do budowli, do której prowadzą zakręcone schody. W środku rozpal ognisko. Możesz teraz na chwilę wrócić do Drangleic Castle. Kiedy wjedziesz windą na samą górę, będziesz mógł otworzyć dziwną klatkę. Po uwolnieniu zakładniczki otrzymasz Ring of the Dead.
Wróć do ostatniego ogniska i wejdź schodami na wyższy poziom. Otwórz drzwi i biegnij przed siebie skalą półką. Na jej końcu zabij maga i wejdź do budynku. W środku porozmawiaj ze śpiewaczką i wróć do ogniska. Zejdź na dół i otwórz drzwi w ruinach budynku. Zjedź windą na sam dół i we wnęce pod schodami rozpal ognisko.
0
- Dark Souls II - poradnik do gry
- Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie
- Opis przejścia
- Things Betwixt | Opis przejścia | Dark Souls II
- Majula | Opis przejścia | Dark Souls II
- Forest Of The Fallen Giants (I) | Opis przejścia | Dark Souls II
- Forest Of The Fallen Giants (II) | Opis przejścia | Dark Souls II
- Forest Of The Fallen Giants - Pójdźmy dalej | Opis przejścia | Dark Souls II
- Heide's Tower Of Flame | Opis przejścia | Dark Souls II
- Heide's Tower Of Flame - Podziemia | Opis przejścia | Dark Souls II
- No Man's Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II
- The Lost Bastille | Opis przejścia | Dark Souls II
- The Lost Bastille - Wnętrza | Opis przejścia | Dark Souls II
- Belfry Luna | Opis przejścia | Dark Souls II
- The Lost Bastille - ciąg dalszy | Opis przejścia | Dark Souls II
- Sinner's Rise | Opis przejścia | Dark Souls II
- Huntsman's Copse - droga do Undead Purgatory | Opis przejścia | Dark Souls II
- Huntsman's Copse - droga przez góry | Opis przejścia | Dark Souls II
- Harvest Valley | Opis przejścia | Dark Souls II
- Earthen Peak | Opis przejścia | Dark Souls II
- Iron Keep - droga przez fortecę | Opis przejścia | Dark Souls II
- Iron Keep - droga do króla | Opis przejścia | Dark Souls II
- Grave Of Saints | Opis przejścia | Dark Souls II
- The Gutter | Opis przejścia | Dark Souls II
- Black Gulch | Opis przejścia | Dark Souls II
- Shaded woods | Opis przejścia | Dark Souls II
- Shaded Ruins | Opis przejścia | Dark Souls II
- Doors Of Pharros | Opis przejścia | Dark Souls II
- Brightstone Cove Of Tseldora - obóz | Opis przejścia | Dark Souls II
- Brightstone Cove Of Tseldora - leże królowej | Opis przejścia | Dark Souls II
- Shrine Of Winter | Opis przejścia | Dark Souls II
- Drangleic Castle - dziedziniec | Opis przejścia | Dark Souls II
- Drangleic Castle - wnętrza | Opis przejścia | Dark Souls II
- Shrine Of Amana | Opis przejścia | Dark Souls II
- Undead Crypt | Opis przejścia | Dark Souls II
- Aldia's Keep | Opis przejścia | Dark Souls II
- Dragon Aerie | Opis przejścia | Dark Souls II
- Dragon Shrine | Opis przejścia | Dark Souls II
- Dream Of Giants / Throne Of Want | Opis przejścia | Dark Souls II
- Opis przejścia
- Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie
Komentarze czytelników
zanonimizowany994511 Pretorianin
Przesadzają z tym poziomem trudnosci i tyle
PrimOne Junior
Witam,
Mam takie pytanko, czy ktoś może wie czemu w zamku Drangleic po skręceniu w prawo od pierwszego ogniska, w miejscu gdzie strażnicy chronią 6 drzwi które mają się otworzyć gdy zaabsorbują ich dusze, u mnie ostatnie drzwi po lewej (te które zawierają dziurę w podłodze) nie otwierają się. Próbowałem dziesiątki razy. Strażnicy przy tych ostatnich drzwiach nawet nie ożywają. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
WasatySzczur Legionista
wg mnie najlepszy mix złodzieja-maga
najlepiej mi sie używa maga który ma
lewa ręka - magiczna laska + miecz/tarcza
prawa ręka - sztylet
no i dobra zbroja
PS wojownikiem i knightem ginołem po 10 razy a jak na razie mago-złodziejem chyba tylko 3-4 razy :D
wyprubujcie
WasatySzczur Legionista
Zapomniałem wspomniec ze poradnik do niczego. Czemu? Jak zabić bossa mozna zobaczyc na yt. Lepszy opis przejścia, sterowanie zaawansowane do 3 platform i pomoc do walki mozna znaleść na euro gamer. A mapy? Tez na euro gamer ... w sumie to znajdziecie tam wszystko. :D za free. Po co mi taki beznadziejny poradnik skoro wbiłem na euro gamera tylko po to by nauczyć sie skupiać ekran na wrogu a tu BOOM mam caly opis co robic po kolei jak zacząćjak walczyc itp. Jedyny minus to to ze na euro gamer nie ma obrazków... [*] RIP pięciolatki w sieci ;_; [*]
Wymiatacz Junior
Cześć wszystkim mam pytanie w grze dark sou 2 na początku gry gdy weszłem do chatki jakiś staruszek wyskoczyło mi przypomnij sobie imię czy ktoś wie o co może chodzić proszę o pomoc
EG2004_68647082 Legionista
Jeżeli ktoś gra wersję Scholar Of The First Sin to do zaliczenia platyny trzeba zebrać czary, uroki, cuda i piromancje ze wszystkich DLC.
MRD52525 Legionista
Ten poradnik jest słaby wszystko można łatwo znaleźć w sieci i to za darmo np na YT, i do tego bardziej dokładnie opisane.
kesah Pretorianin
Tak jak zazwyczaj nie mam uwag do poradników, tak do tego mieć muszę. Jest spieprzony i go nie polecam. Autor tego poradnika pominął bardzo wiele lokacji itemów, błędne mniejsze informacje np. dotyczących pułapek przy otwieraniu skrzynek, bardzo często niekiedy nieprzejrzyste opisy przejścia lokacji. Już pominę, że poradnik nie został zaktualizowany o DLC. Takie robienie na .... Nie polecam tego poradnika.
dawidk25811141720232629323538 Junior
Witam. Jak mogę wzmocnić broń na +11 i więcej? Mam sporo migoczącego tytanitu a i tak mogę wzmocnić broń tylko do +10.
bonninidubiel Junior
Witam mam pytanie która lepsza czapka błazna czy odkrywcy ( do otrzymywania więcej rzeczy nie chodzi mi o statystyki o odporności tylko o znajdywanie po pokonaniu wroga fantów
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
