Dark Souls 2: Multiplayer opis mechaniki
Aktualizacja:

Dark Souls 2 posiada stały tryb wieloosobowy (wymagane stałe połączenie z Internetem), który przeplata się ze zwykła rozgrywką dla pojedynczego gracza. W niemal każdej chwili i miejscu, gracz może przyzwać innych do pomocy, zostać zaatakowanym przez najeźdźców lub wyzwać graczy do walki na arenie. Możesz też natrafić na mniej bezpośrednie formy interakcji ze społecznością, jak np. wiadomości pozostawione na ziemi, iluzje innych graczy, plamy krwi oznaczające miejsca ich śmierci itd. Jedynym sposobem na odłączenie się od elementów wieloosobowych, jest przerwanie połączenia z Internetem.
Poniżej znajduję się krótki opis najważniejszych zagadnień i przedmiotów związanych z rozgrywką wieloosobową:
- Kooperacja - możemy przyzwać innych graczy do pomocy w oczyszczaniu lokacji i w walce z bossami. Istnieje również możliwość pozostawienia własnych znaków przywołania, by pomóc innym graczom w ich światach. Czas dla trybu kooperacji jest ograniczony (maksymalnie 40 minut) i wszyscy przyzwani gracze są odsyłani po śmierci hosta lub po ukończeniu lokacji/pokonaniu bossa.
- Iluzje - czasami możesz trafić jasnoniebieskie iluzje innych graczy, którzy znajdują się w tej samej lokacji co ty. Nie można wchodzić z nimi w interakcję, a jedynie obserwować przez krótką chwilę i ew. wykonać gest. Iluzję znikają po kilku sekundach.
- Upiory przy ogniskach - podczas odpoczynków przy ogniskach, możesz ujrzeć innych graczy odpoczywających przy nich w tej samej chwili. Te upiory są o wiele bardziej szczegółowe niż zwykłe iluzję, dzięki czemu można zobaczyć ich dokładny sprzęt, uzbrojenie, a nawet formę w której się znajdują. Podobnie jak w przypadku iluzji, nie można wchodzić z nimi w interakcję, ale mogą podnieść na duchu samotnego wędrowca.
- Wiadomości - są to różnego rodzaju informacje pozostawione przez innych graczy ze świata Dark Souls 2. Występują w formie pomarańczowych, świetlistych znaków na ziemi. Niektóre zapewniają przydatne wskazówki na temat wymagających przeciwników, ukrytych przejść i przedmiotów. Inne mogą zwodzić gracza, prowadząc go na niebezpieczne ścieżki i w śmiertelne pułapki. Maksymalna ilość wiadomości, które może pozostawić gracz w świecie gry, wynosi 10. Po przekroczeniu tego limitu, stare wiadomości zostają nadpisywane przez nowsze.
- Plamy krwi - w trakcie wędrówki, możesz natrafić na czerwone plamy krwi pozostawione na ziemi. Jeśli je aktywujesz, będziesz w stanie ujrzeć kilka ostatnich sekund życia jakiegoś nieszczęsnego gracza. Może to być przydatne jako forma ostrzeżeń przed niebezpiecznymi lokacjami, zasadzkami itp.
- White Sign Soapstone - pozwala pozostawić znak przywołania, by pomóc innym graczom w oczyszczeniu lokacji lub w starciu z bossem. Otrzymujemy go od Mild Mannered Pate'a.
- Small White Soapstone - działa tak samo jak zwykły steatytowy rysik, jednak przywołuje na krótszy okres czasu (15-20 minut).
- Red Sign Soapstone - pozostawia czerwony znak przywołania, który jest używany w starciach między graczami.
- Cracked Red Eye Orb - używana do najechania świata innych graczy.
- Cracked Blue Eye Orb - pozwala najechać świat grzesznika. Tylko dla członków Blue Sentinels.
- Dragon Eye - wyłącznie dla członków przymierza Dragon Remnants. Pozostawia specjalny znak wezwania do pojedynku.
- Black Separation crystal - umożliwia wygnanie fantoma z własnego świata lub ucieczkę z cudzego.
- Crushed Eye Orb - używana do atakowania NPC'ów - zdrajców.
- Bone of Order - usuwa karę za nielegalne rozłączenia w trakcie rozgrywki wieloosobowej.
- Dark Souls II - poradnik do gry
- Dark Souls 2: Poradnik, opis przejścia, bossowie
- Dark Souls 2: Podstawy
- Dark Souls 2: Mechaniki
- Dark Souls 2: Dary opis mechaniki
- Dark Souls 2: Cechy opis mechaniki
- Dark Souls 2: Efekty statusu opis mechaniki
- Dark Souls 2: Początkowe klasy opis mechaniki
- Dark Souls 2: Walka opis mechaniki
- Dark Souls 2: Śmierć opis mechaniki
- Dark Souls 2: Ogniska opis mechaniki
- Dark Souls 2: Przymierza opis mechaniki
- Dark Souls 2: Multiplayer opis mechaniki
- Dark Souls 2: Ulepszenia opis mechaniki
- Dark Souls 2: Wymagania sprzętowe
- Dark Souls 2: Mechaniki
- Dark Souls 2: Podstawy
- Dark Souls 2: Poradnik, opis przejścia, bossowie
Komentarze czytelników
Witam mam pytanie która lepsza czapka błazna czy odkrywcy ( do otrzymywania więcej rzeczy nie chodzi mi o statystyki o odporności tylko o znajdywanie po pokonaniu wroga fantów
Witam. Jak mogę wzmocnić broń na +11 i więcej? Mam sporo migoczącego tytanitu a i tak mogę wzmocnić broń tylko do +10.
Tak jak zazwyczaj nie mam uwag do poradników, tak do tego mieć muszę. Jest spieprzony i go nie polecam. Autor tego poradnika pominął bardzo wiele lokacji itemów, błędne mniejsze informacje np. dotyczących pułapek przy otwieraniu skrzynek, bardzo często niekiedy nieprzejrzyste opisy przejścia lokacji. Już pominę, że poradnik nie został zaktualizowany o DLC. Takie robienie na .... Nie polecam tego poradnika.
Ten poradnik jest słaby wszystko można łatwo znaleźć w sieci i to za darmo np na YT, i do tego bardziej dokładnie opisane.
Jeżeli ktoś gra wersję Scholar Of The First Sin to do zaliczenia platyny trzeba zebrać czary, uroki, cuda i piromancje ze wszystkich DLC.
Cześć wszystkim mam pytanie w grze dark sou 2 na początku gry gdy weszłem do chatki jakiś staruszek wyskoczyło mi przypomnij sobie imię czy ktoś wie o co może chodzić proszę o pomoc
To część tworzenia postaci tak nadajesz jej imię np. Stefan. Widać że Dark Souls 2 jest tak trudne że niektórzy ludzie nawet nie są w stanie przejść samouczka.
Zapomniałem wspomniec ze poradnik do niczego. Czemu? Jak zabić bossa mozna zobaczyc na yt. Lepszy opis przejścia, sterowanie zaawansowane do 3 platform i pomoc do walki mozna znaleść na euro gamer. A mapy? Tez na euro gamer ... w sumie to znajdziecie tam wszystko. :D za free. Po co mi taki beznadziejny poradnik skoro wbiłem na euro gamera tylko po to by nauczyć sie skupiać ekran na wrogu a tu BOOM mam caly opis co robic po kolei jak zacząćjak walczyc itp. Jedyny minus to to ze na euro gamer nie ma obrazków... [*] RIP pięciolatki w sieci ;_; [*]
wg mnie najlepszy mix złodzieja-maga
najlepiej mi sie używa maga który ma
lewa ręka - magiczna laska + miecz/tarcza
prawa ręka - sztylet
no i dobra zbroja
PS wojownikiem i knightem ginołem po 10 razy a jak na razie mago-złodziejem chyba tylko 3-4 razy :D
wyprubujcie
Witam,
Mam takie pytanko, czy ktoś może wie czemu w zamku Drangleic po skręceniu w prawo od pierwszego ogniska, w miejscu gdzie strażnicy chronią 6 drzwi które mają się otworzyć gdy zaabsorbują ich dusze, u mnie ostatnie drzwi po lewej (te które zawierają dziurę w podłodze) nie otwierają się. Próbowałem dziesiątki razy. Strażnicy przy tych ostatnich drzwiach nawet nie ożywają. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Przy niektórych drzwiach ożywają oba strażnicy. Jednego zabij przy jednych, drugiego przy drugich drzwiach.
Przesadzają z tym poziomem trudnosci i tyle
^zgadzam się, ale dopiero od smoka, dla mnie ten boss był masakrą, na żadnym bosie nie zginąłem tyle razy
Mam problem zabiłem bossa w dodatku król kości słoniowej i co dalej nie mogę wejść na górę po schodach są dalej zablokowane przez sople lodu pomóżcie czego nie mam albo czego nie zrobiłem
Powiedzmy sobie szczerze na coopie to w dark souls wogóle nie ma zabawy :) (z resztą druga część jest wogóle prostsza), a jak smok się wzbije w powietrze to wystarczy szybko przebiec w stronę ogona (dobrze po drodze skakać żeby się szybciej przemieścić) w ten sposób bardzo szybko wyjdziemy z zasięgu
Szczurisimo najlepszy sposób to dwóch kompanów i atakować tylne nogi wtedy rzadko smok unosi się i zieje. Ogniem
W opisie walki z ancient dragon napisaliście żeby atakować zewnętrzne strony łap co jest chyba błędną taktyką gdyż rzadziej zadajemy obrażenia i trudniej odskoczyć od łap niż jak wejdziemy pod smoka i będziemy bić w biegu prawa-lewa łapa ( nawet nie trzeba unikać ataków tylko biec do drugiej łapy). Co prawda smok może też ziać ogniem pod siebie ale robi to na tyle długo że spokojnie można wyjść spod niego
YOU 100 nie ma to jak w tej grze chodzic i szukac
Mam taki mały problem odnośnie poradnika, mianowicie po sciągnięciu PDF'a nie działają mi odnośniki z mapy (Gdzie na przykład pisało "Stone Ring" a po najechaniu wyświetlała się wiadomość: "musisz przejść koło wodospadu a następnie zabić ogra) i jest to bardzo denerwujące, bo ja po prostu patrzę na mapę po przejściu danej lokacji i sprawdzam czy coś zostawiłem a nie mam czasu na szukanie każdej jednej rzeczy w ścianach tekstu. Z góry dzięki za pomoc.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
