W lokacji tej napotkamy przeciwników Old Ironclad (potocznie zwanych żółwikami). Jest to miejsce w którym możemy wyfarmić ich pancerz.
Obszar ten zamieszkują ziejące ogniem salamandry. Znajdziemy tutaj Hawk Ring oraz Rebel's Greatshield - tarczę zapewniającą wysoką odporność na magię.
Dark Souls 2: Forest Of The Fallen Giants (I)
Aktualizacja:
Forest Of The Fallen Giants (I)

Rozpoczynając przygodę od ogniska w Majula, musisz udać się w dół wzdłuż zbocza. Dojdziesz do kamiennej komnaty, gdzie tuż za rogiem znajduje się skrzynia, z której możesz zabrać Rusted Coin. Idź dalej korytarzem i w pewnym momencie skręć w lewo. Dotrzesz do żelaznej kraty, aby ją otworzyć pociągnij za dźwignię. Za przejściem dalej ciągnie się korytarz, na którego końcu znajduje się drewniany most. Kiedy przez niego przejdziesz, skręć w lewo i przedostań się po drewnianych deskach na małą wysepkę. Otwórz skrzynię i zabierz z niej Human Effigy.

Idź dalej jedyną możliwą drogą. Na końcu tunelu skręć w prawo i podążaj w górę rzeki, na samym końcu możesz zabrać przedmioty. Wróć na brzeg, w tym miejscu natkniesz się na kilku przeciwników, znanych z Things Betwixt. Staraj się ich wyciągać i zabijać pojedynczo. Po walce przejdź na drugą stronę rzeki, gdzie pod drzewem znajdziesz Lifegem. Kawałek dalej, na małej polance po prawej znajduje się ognisko, które możesz rozpalić.

Przejdź przez prowizoryczny most nad rzeką. Po drugiej stronie znajduje się dwóch wrogów. Jako pierwszego pokonaj człowieka z tarczą, blokuj jego ciosy i w momencie, kiedy zakończy serię ciosów, wyprowadź swój atak. Na wzniesieniu, znajduje się łucznik, biegnąc w jego stronę staraj się omijać strzały i w chwili kiedy będzie wyciągał miecz, zaatakuj. Kiedy pokonałeś wszystkich przeciwników, zeskocz do rzeki, zobaczysz śpiącego bandytę. Kiedy go zaatakujesz, obudzi się. Po walce z nim przejdź kawałek wzdłuż rzeki i zabierz duszę.

Następnie udaj się do miejsca, w którym walczyłeś z łucznikiem. W jaskini za nim, znajduje się drabina, która zaprowadzi cię do dalszej części lokacji. Na górze czeka cię dosyć ciężka walka. Zaatakuje cię trójka przeciwników, wspomagana dodatkowo łucznikiem, który znajduje się na murze. Najlepszym sposobem na wyjście cało z tej sytuacji będzie schowanie się za drzewem, gdzie nie dosięgną cię strzały. Unieś tarczę i w momencie kiedy któryś z wrogów zakończy serię ciosów, wyprowadź swój atak. Kolejnym krokiem będzie pokonanie łucznika. W tym celu udaj się w stronę przejścia i zaraz zanim skręć w lewo i wejdź po schodach. Rób to ostrożnie, ponieważ kiedy na nie wejdziesz zaatakuje cię bandyta. Kiedy znajdziesz się na szczycie, podbiegnij do łucznika i zabij go. Możesz teraz bez obaw pozbierać wszystkie przedmioty. Pod drzewem siedzi biały rycerz, jednak dopóki go nie zaatakujesz, nie będzie agresywny. Teraz przejdź przez mgłę.

Biegnij tunelem cały czas przed siebie i na jego końcu przejdź przez dziurę w ścianie do kolejnego pomieszczenia. Znajduje się tutaj dwóch przeciwników. Po walce z nimi wyjdź z pokoju i skręć w lewo, podejdź po cichu do wroga i zaatakuj od tyłu. Odwróć się i biegnij korytarzem, na końcu przed schodami, spotkasz nowego przeciwnika, rycerza z dwuręcznym mieczem. Blokuj tarczą jego ciosy i wykonuj swój ruch w momencie kiedy będzie się przygotowywał do następnego ataku. Zadaj 1-2 uderzenia i przejdź do obrony.

Na górze schodów, natkniesz się na czwórkę wrogów. Jeden z nich będzie w ciebie rzucał ognistymi bombami. Najlepszym wyjściem w tej sytuacji jest pokonanie go jako pierwszego. Kiedy rozprawisz się ze wszystkimi zabierz tarczę leżącą przy gruzach. Wespnij się teraz po drabinie na wyższy poziom. W tym miejscu możesz się udać do opcjonalnej części lokacji. Aby się tam dostać, musisz zeskoczyć po drewnianych rusztowaniach na sam dół, pokonując po drodze poznanych wcześniej przeciwników. Kiedy znajdziesz się na samym dole i uśmiercisz wszystkich przeciwników, po lewej stronie zobaczysz dwa wejścia. Pierwsze z nich zaprowadzi cię do zwłok, z których możesz zabrać przedmiot. Następny otwór prowadzi w głąb jaskini, na końcu które znajduje się bestia plująca ogniem. Wejdź trochę w głąb groty i wycofaj się ponieważ zaatakuje cię bandyta. Kiedy go pokonasz, pobiegnij szybko do drzwi po lewej stronie i je otwórz. W środku znajdziesz skrzynię, a w niej Fire Longsword.

Wróć teraz na samą górę do miejsca z którego zeskoczyłeś na drewniane rusztowania. Za rogiem znajdziesz przedmiot oraz siedzącego przeciwnika. Wykorzystaj to i zadaj mu jak największe obrażenia zanim wstanie. Następnie otwórz drzwi. W pomieszczeniu znajduje się ognisko oraz kupiec Merchant Hag Melentia, u którego możesz kupić Lenigrast's Key.
- Dark Souls II - poradnik do gry
- Dark Souls 2: Poradnik, opis przejścia, bossowie
- Dark Souls 2: Opis przejścia
- Dark Souls 2: Things Betwixt
- Dark Souls 2: Majula
- Dark Souls 2: Forest Of The Fallen Giants (I)
- Dark Souls 2: Forest Of The Fallen Giants (II)
- Dark Souls 2: Forest Of The Fallen Giants - Pójdźmy dalej
- Dark Souls 2: Heide's Tower Of Flame
- Dark Souls 2: Heide's Tower Of Flame - Podziemia
- Dark Souls 2: No Man's Wharf
- Dark Souls 2: The Lost Bastille
- Dark Souls 2: The Lost Bastille - Wnętrza
- Dark Souls 2: Belfry Luna
- Dark Souls 2: The Lost Bastille - ciąg dalszy
- Dark Souls 2: Sinner's Rise
- Dark Souls 2: Huntsman's Copse - droga do Undead Purgatory
- Dark Souls 2: Huntsman's Copse - droga przez góry
- Dark Souls 2: Harvest Valley
- Dark Souls 2: Earthen Peak
- Dark Souls 2: Iron Keep - droga przez fortecę
- Dark Souls 2: Iron Keep - droga do króla
- Dark Souls 2: Grave Of Saints
- Dark Souls 2: The Gutter
- Dark Souls 2: Black Gulch
- Dark Souls 2: Shaded woods
- Dark Souls 2: Shaded Ruins
- Dark Souls 2: Doors Of Pharros
- Dark Souls 2: Brightstone Cove Of Tseldora - obóz
- Dark Souls 2: Brightstone Cove Of Tseldora - leże królowej
- Dark Souls 2: Shrine Of Winter
- Dark Souls 2: Drangleic Castle - dziedziniec
- Dark Souls 2: Drangleic Castle - wnętrza
- Dark Souls 2: Shrine Of Amana
- Dark Souls 2: Undead Crypt
- Dark Souls 2: Aldia's Keep
- Dark Souls 2: Dragon Aerie
- Dark Souls 2: Dragon Shrine
- Dark Souls 2: Dream Of Giants / Throne Of Want
- Dark Souls 2: Opis przejścia
- Dark Souls 2: Poradnik, opis przejścia, bossowie
Komentarze czytelników
Witam mam pytanie która lepsza czapka błazna czy odkrywcy ( do otrzymywania więcej rzeczy nie chodzi mi o statystyki o odporności tylko o znajdywanie po pokonaniu wroga fantów
Witam. Jak mogę wzmocnić broń na +11 i więcej? Mam sporo migoczącego tytanitu a i tak mogę wzmocnić broń tylko do +10.
Tak jak zazwyczaj nie mam uwag do poradników, tak do tego mieć muszę. Jest spieprzony i go nie polecam. Autor tego poradnika pominął bardzo wiele lokacji itemów, błędne mniejsze informacje np. dotyczących pułapek przy otwieraniu skrzynek, bardzo często niekiedy nieprzejrzyste opisy przejścia lokacji. Już pominę, że poradnik nie został zaktualizowany o DLC. Takie robienie na .... Nie polecam tego poradnika.
Ten poradnik jest słaby wszystko można łatwo znaleźć w sieci i to za darmo np na YT, i do tego bardziej dokładnie opisane.
Jeżeli ktoś gra wersję Scholar Of The First Sin to do zaliczenia platyny trzeba zebrać czary, uroki, cuda i piromancje ze wszystkich DLC.
Cześć wszystkim mam pytanie w grze dark sou 2 na początku gry gdy weszłem do chatki jakiś staruszek wyskoczyło mi przypomnij sobie imię czy ktoś wie o co może chodzić proszę o pomoc
To część tworzenia postaci tak nadajesz jej imię np. Stefan. Widać że Dark Souls 2 jest tak trudne że niektórzy ludzie nawet nie są w stanie przejść samouczka.
Zapomniałem wspomniec ze poradnik do niczego. Czemu? Jak zabić bossa mozna zobaczyc na yt. Lepszy opis przejścia, sterowanie zaawansowane do 3 platform i pomoc do walki mozna znaleść na euro gamer. A mapy? Tez na euro gamer ... w sumie to znajdziecie tam wszystko. :D za free. Po co mi taki beznadziejny poradnik skoro wbiłem na euro gamera tylko po to by nauczyć sie skupiać ekran na wrogu a tu BOOM mam caly opis co robic po kolei jak zacząćjak walczyc itp. Jedyny minus to to ze na euro gamer nie ma obrazków... [*] RIP pięciolatki w sieci ;_; [*]
wg mnie najlepszy mix złodzieja-maga
najlepiej mi sie używa maga który ma
lewa ręka - magiczna laska + miecz/tarcza
prawa ręka - sztylet
no i dobra zbroja
PS wojownikiem i knightem ginołem po 10 razy a jak na razie mago-złodziejem chyba tylko 3-4 razy :D
wyprubujcie
Witam,
Mam takie pytanko, czy ktoś może wie czemu w zamku Drangleic po skręceniu w prawo od pierwszego ogniska, w miejscu gdzie strażnicy chronią 6 drzwi które mają się otworzyć gdy zaabsorbują ich dusze, u mnie ostatnie drzwi po lewej (te które zawierają dziurę w podłodze) nie otwierają się. Próbowałem dziesiątki razy. Strażnicy przy tych ostatnich drzwiach nawet nie ożywają. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Przy niektórych drzwiach ożywają oba strażnicy. Jednego zabij przy jednych, drugiego przy drugich drzwiach.
Przesadzają z tym poziomem trudnosci i tyle
^zgadzam się, ale dopiero od smoka, dla mnie ten boss był masakrą, na żadnym bosie nie zginąłem tyle razy
Mam problem zabiłem bossa w dodatku król kości słoniowej i co dalej nie mogę wejść na górę po schodach są dalej zablokowane przez sople lodu pomóżcie czego nie mam albo czego nie zrobiłem
Powiedzmy sobie szczerze na coopie to w dark souls wogóle nie ma zabawy :) (z resztą druga część jest wogóle prostsza), a jak smok się wzbije w powietrze to wystarczy szybko przebiec w stronę ogona (dobrze po drodze skakać żeby się szybciej przemieścić) w ten sposób bardzo szybko wyjdziemy z zasięgu
Szczurisimo najlepszy sposób to dwóch kompanów i atakować tylne nogi wtedy rzadko smok unosi się i zieje. Ogniem
W opisie walki z ancient dragon napisaliście żeby atakować zewnętrzne strony łap co jest chyba błędną taktyką gdyż rzadziej zadajemy obrażenia i trudniej odskoczyć od łap niż jak wejdziemy pod smoka i będziemy bić w biegu prawa-lewa łapa ( nawet nie trzeba unikać ataków tylko biec do drugiej łapy). Co prawda smok może też ziać ogniem pod siebie ale robi to na tyle długo że spokojnie można wyjść spod niego
YOU 100 nie ma to jak w tej grze chodzic i szukac
Mam taki mały problem odnośnie poradnika, mianowicie po sciągnięciu PDF'a nie działają mi odnośniki z mapy (Gdzie na przykład pisało "Stone Ring" a po najechaniu wyświetlała się wiadomość: "musisz przejść koło wodospadu a następnie zabić ogra) i jest to bardzo denerwujące, bo ja po prostu patrzę na mapę po przejściu danej lokacji i sprawdzam czy coś zostawiłem a nie mam czasu na szukanie każdej jednej rzeczy w ścianach tekstu. Z góry dzięki za pomoc.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
