Dark Souls 2: No Man's Wharf
Aktualizacja:

Biegnij cały czas przed siebie i skręć za mostkiem do budynku po lewej. Po drodze musisz uważać na ogniste strzały słane w twoją stronę przez łucznika. Kiedy już znajdziesz się w budynku, zatrzymaj się przy schodach, ponieważ czeka cię tutaj walka z trzema bandytami. Wejdź na górę i ze skrzyni na piętrze zabierz Titanite Shard. Następnie wyjdź na drewniany pomost i pokonaj wroga oraz zabierz duszę. Zejdź na dół i przejdź przez most, na jego końcu pokonując bandytę oraz łucznika po czym udaj się w stronę lądu. W wodzie po lewej znajdziesz duszę oraz Lifegem. Kiedy wyjdziesz na brzeg czeka cię walka z trzema bandytami. Dwóch wyjdzie z pobliskich budynków, natomiast jeden z nich zeskoczy z góry. Z najbliższego budynku zabierz Dark Pine Resin.

Teraz przejdź wzdłuż pomostu i wejdź do budynku z dziurą w ścianie. W środku spotkasz nowy rodzaj przeciwnika, monstrum zwane Bloathead. Walka z nim może na początku sprawić trochę kłopotów, musisz w szczególności uważać na zasięg jego ataków oraz obrażenia od krwawienia. Najlepszym sposobem na pokonanie wroga, jest podejście do niego i w momencie, kiedy zobaczysz, że wykonuje zamach, musisz błyskawicznie odskoczyć do tyłu po czym zadać swoje ciosy, po walce wejdź do budynku i zabierz Iron Arrow leżące za skrzyniami.

Wróć do miejsca w którym walczyłeś z trzema bandytami i wejdź po schodach. W połowie ich długości skręć w prawo i podejmij walkę z rycerzem oraz psem. Musisz uważać także na łuczników stojących na pomoście ponad tobą. Na placu przed budynkiem skręć w prawo i wejdź na małe podwyższenie na którym znajduje się miejsce w którym możesz aktywować Pharros Lockstone. Jeśli to uczynisz, w całej lokacji zapłonie ogień w lampach, który odstraszy najgroźniejszych przeciwników, przez co walka stanie się łatwiejsza. Wejdź teraz do budynku na placu.

W środku natkniesz się na trzech przeciwników wyposażonych w dwa miecze. Dwóch śpi przy stole po lewej, także możesz zadać im obrażenia zanim się zorientują o twojej obecności. Walka z tym typem przeciwników jest bardzo prosta, musisz blokować ich ataki i uderzać w odpowiednim momencie. Następnie wejdź schodami na wyższy poziom, uważając na przeciwnika który na nie zeskoczy. Otwórz skrzynię i zabierz z niej Repair Powder oraz Titanite Shard. Na zewnątrz pokonaj dwóch łuczników i zeskocz na dół. Wróć do kamiennych schodów. Po przeciwległej stronie wejdź do budynku i udaj się schodami na górę. W tym miejscu pokonaj przeciwnika i podejdź do drzwi. Na zewnątrz, przy kamiennych schodach znajduje się wróg z dwoma mieczami i najlepiej aby pokonać go z dystansu. Kiedy wyjdziesz na plac skręć od razu w prawo, ponieważ kryje się tutaj kolejny przeciwnik, natomiast z przeciwległej strony nadbiegnie kolejny bandyta z dwoma mieczami i pies. Nie ma sensu przeszukiwać okolicznych budynków, ponieważ i tak nic w nich nie znajdziesz.

Udaj się po schodach na wyższy poziom i w tym miejscu zachowaj szczególną ostrożność, ponieważ stoczysz walkę z kilkoma Bloatheadami. Jeśli rozpaliłeś ogień za pomocą Pharros Lockstone, wszystkie będą się chować w budynku na końcu ścieżki. Jeśli posiadasz ogniste lub magiczne bomby możesz zadać obrażenia kilku naraz. Następnie wywabiaj ich pojedynczo korzystając z łuku lub kuszy. Kiedy pokonasz wszystkich z pierwszego pomieszczenia, trzech następnych przeciwników przebije się przez ścianę po lewej. Następnie udaj się schodami na piętro i pokonaj kolejna bestię. Za drzwiami znajdziesz dwie skrzynie z których możesz zabrać Greatsword oraz Silver Talisman. UWAGA: drewniana skrzynia po prawej zawiera pułapkę, więc w momencie, kiedy otworzysz ją, od razu odskocz do tyłu. Przy oknie z kolei znajduje się handlarz Lonesome Gavlan. Możesz u niego kupić m.in. odtrutki. Jest to także rzadki typ handlarza u którego możesz sprzedać przedmioty, które posiadasz w ekwipunku.

Kiedy zakończysz wszystkie transakcje zejdź na dół i wyjdź na zewnątrz. Możesz także zabrać duszę oraz Emit Force, które znajdują się zwłokach leżących na krawędzi urwiska. Następnie udaj się w dalszą drogę wzdłuż ściany aż dojdziesz do drewnianych konstrukcji. Wejdź do pierwszego pomieszczenia i pokonaj przeciwnika z dwoma mieczami, a następnie dostań się schodami na wyższe piętro. Natkniesz się na kolejnego wroga. Wyjdź na zewnątrz i pokonaj kolejne schody. W tym miejscu użyj dźwigni znajdującej się na drewnianej belce. W ten sposób przyzwiesz statek, który do tej pory znajdował się z dala od zabudowań. Następnie zeskocz na niższą półkę i zabierz ze zwłok Lifegem oraz Homeward Bone. Zeskocz jeszcze niżej i wejdź do budynku. Na schodach znajdziesz Fire Arrow, natomiast na dole czeka cię walka z dwoma kolejnymi długoramiennymi bestiami. Jeśli masz zapas bomb lub noży do rzucania, śmiało możesz ich atakować z dystansu stojąc na schodach. Kiedy się zbliżą, wracasz na górę, później znów na schody i rzucamy.

Po walce wyjdź na zewnątrz i zejdź w dół po kamiennej półce. Możesz wejść do drewnianej chatki w której urzęduje dwóch przeciwników z dwoma mieczami. Podczas walki uważaj na żółte urny, ponieważ znajduje się w nich trucizna. W kącie za takimi urnami znajdziesz zwłoki, z których możesz zabrać Throwing Knife oraz Flame Butterfly. Otwórz także skrzynię i weź z niej Estus Flask Shard.

Wyjdź na zewnątrz i udaj się w prawo w stronę zabudowań. Otwórz drzwi i wejdź po schodach pokonując na górze żołnierza z mieczami. Na wyższym poziomie przejdź przez drzwi po prawej i aktywując mechanizm otwórz kratę. W ten sposób odblokowałeś skrót do tego miejsca od ogniska. Na podłodze znajduje się także znak dzięki któremu możesz przyzwać do pomoc Lucatiel Of Mirrah. Wyjdź na plac przed budynkami i udaj się schodami w dół. Po lewej stronie znajduje się budynek z dziurą w ścianie. W środku znajdują się dwie długoramienne bestie. Możesz wejść do wody aby zabrać Human Effigy oraz Lifegem znajdujące się w zwłokach na łódce. W wodzie znajduje się także wojownik z dwoma mieczami, którego warto byłoby pokonać już w tym momencie. Idąc prawą odnogą pomostu dojdziesz do siedzącej postaci. Jest to mag Carhillion z którym możesz porozmawiać.

Idź przed siebie równoległą stroną pomostu a kiedy dojdziesz na jego koniec, poczekaj chwilę, ponieważ twoimi śladami podążali wrogowie. Rozpraw się z nimi uważając aby nie wpaść do wody a następnie skręć w lewo i dostań się na pokład statku. W tym miejscu musisz działać szybko i zdecydowanie, ponieważ bo obu stronach łodzi znajdują się łucznicy. Najpierw wybieramy tego po lewej. Po zabiciu go przebiegnij na drugą stronę statku i pokonaj jego kolegę. W tym momencie możesz bezpiecznie zająć się resztą wojowników znajdujących się na głównym pokładzie.

Kiedy oczyścisz pokład, dostań się do środka poprzez wejście między schodami. Ze względu na jednolitą barwę desek, w pierwszym momencie trudno dostrzec otwór. Następnie zejdź schodami na dół i przejdź przez mgłę za którą czeka na ciebie Flexile Sentry. Po walce przejdź przez drzwi po drugiej stronie areny i skorzystaj z drabiny aby dostać się na górę. Ze skrzyni zabierz Pyromancy Flame oraz Fireball. Skorzystaj z urządzenia nawigacyjnego aby dostać się do Lost Bastille i odblokować drugie ognisko w tej lokacji.
- Dark Souls II - poradnik do gry
- Dark Souls 2: Poradnik, opis przejścia, bossowie
- Dark Souls 2: Opis przejścia
- Dark Souls 2: Things Betwixt
- Dark Souls 2: Majula
- Dark Souls 2: Forest Of The Fallen Giants (I)
- Dark Souls 2: Forest Of The Fallen Giants (II)
- Dark Souls 2: Forest Of The Fallen Giants - Pójdźmy dalej
- Dark Souls 2: Heide's Tower Of Flame
- Dark Souls 2: Heide's Tower Of Flame - Podziemia
- Dark Souls 2: No Man's Wharf
- Dark Souls 2: The Lost Bastille
- Dark Souls 2: The Lost Bastille - Wnętrza
- Dark Souls 2: Belfry Luna
- Dark Souls 2: The Lost Bastille - ciąg dalszy
- Dark Souls 2: Sinner's Rise
- Dark Souls 2: Huntsman's Copse - droga do Undead Purgatory
- Dark Souls 2: Huntsman's Copse - droga przez góry
- Dark Souls 2: Harvest Valley
- Dark Souls 2: Earthen Peak
- Dark Souls 2: Iron Keep - droga przez fortecę
- Dark Souls 2: Iron Keep - droga do króla
- Dark Souls 2: Grave Of Saints
- Dark Souls 2: The Gutter
- Dark Souls 2: Black Gulch
- Dark Souls 2: Shaded woods
- Dark Souls 2: Shaded Ruins
- Dark Souls 2: Doors Of Pharros
- Dark Souls 2: Brightstone Cove Of Tseldora - obóz
- Dark Souls 2: Brightstone Cove Of Tseldora - leże królowej
- Dark Souls 2: Shrine Of Winter
- Dark Souls 2: Drangleic Castle - dziedziniec
- Dark Souls 2: Drangleic Castle - wnętrza
- Dark Souls 2: Shrine Of Amana
- Dark Souls 2: Undead Crypt
- Dark Souls 2: Aldia's Keep
- Dark Souls 2: Dragon Aerie
- Dark Souls 2: Dragon Shrine
- Dark Souls 2: Dream Of Giants / Throne Of Want
- Dark Souls 2: Opis przejścia
- Dark Souls 2: Poradnik, opis przejścia, bossowie
Komentarze czytelników
Witam mam pytanie która lepsza czapka błazna czy odkrywcy ( do otrzymywania więcej rzeczy nie chodzi mi o statystyki o odporności tylko o znajdywanie po pokonaniu wroga fantów
Witam. Jak mogę wzmocnić broń na +11 i więcej? Mam sporo migoczącego tytanitu a i tak mogę wzmocnić broń tylko do +10.
Tak jak zazwyczaj nie mam uwag do poradników, tak do tego mieć muszę. Jest spieprzony i go nie polecam. Autor tego poradnika pominął bardzo wiele lokacji itemów, błędne mniejsze informacje np. dotyczących pułapek przy otwieraniu skrzynek, bardzo często niekiedy nieprzejrzyste opisy przejścia lokacji. Już pominę, że poradnik nie został zaktualizowany o DLC. Takie robienie na .... Nie polecam tego poradnika.
Ten poradnik jest słaby wszystko można łatwo znaleźć w sieci i to za darmo np na YT, i do tego bardziej dokładnie opisane.
Jeżeli ktoś gra wersję Scholar Of The First Sin to do zaliczenia platyny trzeba zebrać czary, uroki, cuda i piromancje ze wszystkich DLC.
Cześć wszystkim mam pytanie w grze dark sou 2 na początku gry gdy weszłem do chatki jakiś staruszek wyskoczyło mi przypomnij sobie imię czy ktoś wie o co może chodzić proszę o pomoc
To część tworzenia postaci tak nadajesz jej imię np. Stefan. Widać że Dark Souls 2 jest tak trudne że niektórzy ludzie nawet nie są w stanie przejść samouczka.
Zapomniałem wspomniec ze poradnik do niczego. Czemu? Jak zabić bossa mozna zobaczyc na yt. Lepszy opis przejścia, sterowanie zaawansowane do 3 platform i pomoc do walki mozna znaleść na euro gamer. A mapy? Tez na euro gamer ... w sumie to znajdziecie tam wszystko. :D za free. Po co mi taki beznadziejny poradnik skoro wbiłem na euro gamera tylko po to by nauczyć sie skupiać ekran na wrogu a tu BOOM mam caly opis co robic po kolei jak zacząćjak walczyc itp. Jedyny minus to to ze na euro gamer nie ma obrazków... [*] RIP pięciolatki w sieci ;_; [*]
wg mnie najlepszy mix złodzieja-maga
najlepiej mi sie używa maga który ma
lewa ręka - magiczna laska + miecz/tarcza
prawa ręka - sztylet
no i dobra zbroja
PS wojownikiem i knightem ginołem po 10 razy a jak na razie mago-złodziejem chyba tylko 3-4 razy :D
wyprubujcie
Witam,
Mam takie pytanko, czy ktoś może wie czemu w zamku Drangleic po skręceniu w prawo od pierwszego ogniska, w miejscu gdzie strażnicy chronią 6 drzwi które mają się otworzyć gdy zaabsorbują ich dusze, u mnie ostatnie drzwi po lewej (te które zawierają dziurę w podłodze) nie otwierają się. Próbowałem dziesiątki razy. Strażnicy przy tych ostatnich drzwiach nawet nie ożywają. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Przy niektórych drzwiach ożywają oba strażnicy. Jednego zabij przy jednych, drugiego przy drugich drzwiach.
Przesadzają z tym poziomem trudnosci i tyle
^zgadzam się, ale dopiero od smoka, dla mnie ten boss był masakrą, na żadnym bosie nie zginąłem tyle razy
Mam problem zabiłem bossa w dodatku król kości słoniowej i co dalej nie mogę wejść na górę po schodach są dalej zablokowane przez sople lodu pomóżcie czego nie mam albo czego nie zrobiłem
Powiedzmy sobie szczerze na coopie to w dark souls wogóle nie ma zabawy :) (z resztą druga część jest wogóle prostsza), a jak smok się wzbije w powietrze to wystarczy szybko przebiec w stronę ogona (dobrze po drodze skakać żeby się szybciej przemieścić) w ten sposób bardzo szybko wyjdziemy z zasięgu
Szczurisimo najlepszy sposób to dwóch kompanów i atakować tylne nogi wtedy rzadko smok unosi się i zieje. Ogniem
W opisie walki z ancient dragon napisaliście żeby atakować zewnętrzne strony łap co jest chyba błędną taktyką gdyż rzadziej zadajemy obrażenia i trudniej odskoczyć od łap niż jak wejdziemy pod smoka i będziemy bić w biegu prawa-lewa łapa ( nawet nie trzeba unikać ataków tylko biec do drugiej łapy). Co prawda smok może też ziać ogniem pod siebie ale robi to na tyle długo że spokojnie można wyjść spod niego
YOU 100 nie ma to jak w tej grze chodzic i szukac
Mam taki mały problem odnośnie poradnika, mianowicie po sciągnięciu PDF'a nie działają mi odnośniki z mapy (Gdzie na przykład pisało "Stone Ring" a po najechaniu wyświetlała się wiadomość: "musisz przejść koło wodospadu a następnie zabić ogra) i jest to bardzo denerwujące, bo ja po prostu patrzę na mapę po przejściu danej lokacji i sprawdzam czy coś zostawiłem a nie mam czasu na szukanie każdej jednej rzeczy w ścianach tekstu. Z góry dzięki za pomoc.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
