Huntsman's Copse - droga przez góry | Opis przejścia | Dark Souls II
Aktualizacja:
Huntsman's Copse - droga przez góry

Teleportuj się teraz do wcześniejszego ogniska. Idź tą samą drogą do kamiennego mostu. Kiedy znajdziesz się za nim, za pomocą łuku lub kuszy zestrzel motyle siedzące na drzewach. Zaatakuje cię także olbrzym z dwoma zakrzywionymi ostrzami. Dysponuje on dwoma atakami, wymachy bronią, które zadają naprawdę spore obrażenia oraz próba przyszpilenia. Uderza on wtedy najpierw jednym ostrzem a następnie drugim. Jego broń się wbija w podłoże co daje ci czas na wykończenie go.

Teraz możesz przeszukać cały teren i pozbierać przedmioty oraz pokonać resztę wrogów. Następnie udaj się na przeciwległą stronę lasu, do wielkiego mostu. W jego okolicy zobaczysz chatkę z rozbitą ścianą, wejdź do niej i uważaj na przeciwnika który zaatakuje cię z góry. Po zabiciu go pociągnij za dźwignię, która sprawi, że most się obniży i będziesz mógł przedostać się na drugą stronę.

Na drugim brzegu zobaczysz trzy miejsca. Zamkniętą chatkę, w której znajduje się ognisko, wejście do jaskini oraz kamienny mostek. W pierwszej kolejności przejdź przez mostek. Na swojej drodze spotkasz kilka mumii oraz łuczników, na których w szczególności należy uważać. Po chwili dojdziesz do kolejnej kamiennej chatki, której pilnuje uzbrojony w noże nieumarły. Zabij go i wejdź do środka, rozpraw się z dwójką przeciwników i ze zwłok leżących pod ścianą zabierz Undead Lockway Key. Za jego pomocą otworzysz pomieszczenie z ogniskiem, dlatego warto w tym momencie tam wrócić i je rozpalić.

W środku możesz porozmawiać z postacią siedzącą pod ścianą. Po wyjściu z budynku wejdź do jaskini po prawej. Na początku zabierz ze zwłok Titanite Shard oraz Magic Mace. W środku czekają na ciebie szkielety, które bardzo łatwo można powalić na ziemię, jednak dopóki nie pokonasz maga, będą się odradzać. Raz zabity mag nie odrodzi się w przyszłości. Musisz także zwrócić uwagę na żółte urny z których wydziela się czarna mgła. Jest to klątwa, dlatego jak najszybciej zniszcz te znajdujące się najbliżej ciebie.

Wyjdź z jaskini i za drewnianym mostkiem skręć w prawo. Po drodze możesz także udać się na wyższy poziom aby zebrać przedmioty. Znajduje się tam także trójka wrogów. Następnie zeskocz na niższy poziom z którego dostałeś się na górę i biegnij w stronę budynku. Przejdź dalej pod wodospadem i udaj się w stronę schodów prowadzących do mgły. Jednak nie przechodź jeszcze przez nią, tylko udaj się kawałek dalej i wejdź do jaskini. W środku spotkasz kolejną grupę szkieletów oraz maga znajdującego się za przepaścią. Możesz go zabić z dystansu lub przeskoczyć do niego, jednak ta druga opcja może skutkować upadkiem w dół i śmiercią.

Kiedy pokonasz wszystkich przeciwników, pójdź dalej korytarzem i pociągnij za dźwignię. W ten sposób otworzysz skrót do ogniska. Zwiedź także całą jaskinię aby zebrać przedmioty. Wróć teraz do schodów i przejdź przez mgłę za którą czeka Skeleton Lords. Po walce wyjdź z komnaty i po przejściu przez korytarz pociągnij kolejną dźwignię aby opuścić most. Przejdź przez niego a następnie przebiegnij przez kamienny tunel, natomiast na jego końcu, za drewnianym wozem skręć w prawo aby rozpalić ognisko. Będziesz musiał przejść przez zatrutą wodę.
0
- Dark Souls II - poradnik do gry
- Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie
- Opis przejścia
- Things Betwixt | Opis przejścia | Dark Souls II
- Majula | Opis przejścia | Dark Souls II
- Forest Of The Fallen Giants (I) | Opis przejścia | Dark Souls II
- Forest Of The Fallen Giants (II) | Opis przejścia | Dark Souls II
- Forest Of The Fallen Giants - Pójdźmy dalej | Opis przejścia | Dark Souls II
- Heide's Tower Of Flame | Opis przejścia | Dark Souls II
- Heide's Tower Of Flame - Podziemia | Opis przejścia | Dark Souls II
- No Man's Wharf | Opis przejścia | Dark Souls II
- The Lost Bastille | Opis przejścia | Dark Souls II
- The Lost Bastille - Wnętrza | Opis przejścia | Dark Souls II
- Belfry Luna | Opis przejścia | Dark Souls II
- The Lost Bastille - ciąg dalszy | Opis przejścia | Dark Souls II
- Sinner's Rise | Opis przejścia | Dark Souls II
- Huntsman's Copse - droga do Undead Purgatory | Opis przejścia | Dark Souls II
- Huntsman's Copse - droga przez góry | Opis przejścia | Dark Souls II
- Harvest Valley | Opis przejścia | Dark Souls II
- Earthen Peak | Opis przejścia | Dark Souls II
- Iron Keep - droga przez fortecę | Opis przejścia | Dark Souls II
- Iron Keep - droga do króla | Opis przejścia | Dark Souls II
- Grave Of Saints | Opis przejścia | Dark Souls II
- The Gutter | Opis przejścia | Dark Souls II
- Black Gulch | Opis przejścia | Dark Souls II
- Shaded woods | Opis przejścia | Dark Souls II
- Shaded Ruins | Opis przejścia | Dark Souls II
- Doors Of Pharros | Opis przejścia | Dark Souls II
- Brightstone Cove Of Tseldora - obóz | Opis przejścia | Dark Souls II
- Brightstone Cove Of Tseldora - leże królowej | Opis przejścia | Dark Souls II
- Shrine Of Winter | Opis przejścia | Dark Souls II
- Drangleic Castle - dziedziniec | Opis przejścia | Dark Souls II
- Drangleic Castle - wnętrza | Opis przejścia | Dark Souls II
- Shrine Of Amana | Opis przejścia | Dark Souls II
- Undead Crypt | Opis przejścia | Dark Souls II
- Aldia's Keep | Opis przejścia | Dark Souls II
- Dragon Aerie | Opis przejścia | Dark Souls II
- Dragon Shrine | Opis przejścia | Dark Souls II
- Dream Of Giants / Throne Of Want | Opis przejścia | Dark Souls II
- Opis przejścia
- Dark Souls II - poradnik, opis przejścia, bossowie
Komentarze czytelników
zanonimizowany994511 Pretorianin
Przesadzają z tym poziomem trudnosci i tyle
PrimOne Junior
Witam,
Mam takie pytanko, czy ktoś może wie czemu w zamku Drangleic po skręceniu w prawo od pierwszego ogniska, w miejscu gdzie strażnicy chronią 6 drzwi które mają się otworzyć gdy zaabsorbują ich dusze, u mnie ostatnie drzwi po lewej (te które zawierają dziurę w podłodze) nie otwierają się. Próbowałem dziesiątki razy. Strażnicy przy tych ostatnich drzwiach nawet nie ożywają. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
WasatySzczur Legionista
wg mnie najlepszy mix złodzieja-maga
najlepiej mi sie używa maga który ma
lewa ręka - magiczna laska + miecz/tarcza
prawa ręka - sztylet
no i dobra zbroja
PS wojownikiem i knightem ginołem po 10 razy a jak na razie mago-złodziejem chyba tylko 3-4 razy :D
wyprubujcie
WasatySzczur Legionista
Zapomniałem wspomniec ze poradnik do niczego. Czemu? Jak zabić bossa mozna zobaczyc na yt. Lepszy opis przejścia, sterowanie zaawansowane do 3 platform i pomoc do walki mozna znaleść na euro gamer. A mapy? Tez na euro gamer ... w sumie to znajdziecie tam wszystko. :D za free. Po co mi taki beznadziejny poradnik skoro wbiłem na euro gamera tylko po to by nauczyć sie skupiać ekran na wrogu a tu BOOM mam caly opis co robic po kolei jak zacząćjak walczyc itp. Jedyny minus to to ze na euro gamer nie ma obrazków... [*] RIP pięciolatki w sieci ;_; [*]
Wymiatacz Junior
Cześć wszystkim mam pytanie w grze dark sou 2 na początku gry gdy weszłem do chatki jakiś staruszek wyskoczyło mi przypomnij sobie imię czy ktoś wie o co może chodzić proszę o pomoc
EG2004_68647082 Legionista
Jeżeli ktoś gra wersję Scholar Of The First Sin to do zaliczenia platyny trzeba zebrać czary, uroki, cuda i piromancje ze wszystkich DLC.
MRD52525 Legionista
Ten poradnik jest słaby wszystko można łatwo znaleźć w sieci i to za darmo np na YT, i do tego bardziej dokładnie opisane.
kesah Pretorianin
Tak jak zazwyczaj nie mam uwag do poradników, tak do tego mieć muszę. Jest spieprzony i go nie polecam. Autor tego poradnika pominął bardzo wiele lokacji itemów, błędne mniejsze informacje np. dotyczących pułapek przy otwieraniu skrzynek, bardzo często niekiedy nieprzejrzyste opisy przejścia lokacji. Już pominę, że poradnik nie został zaktualizowany o DLC. Takie robienie na .... Nie polecam tego poradnika.
dawidk25811141720232629323538 Junior
Witam. Jak mogę wzmocnić broń na +11 i więcej? Mam sporo migoczącego tytanitu a i tak mogę wzmocnić broń tylko do +10.
bonninidubiel Junior
Witam mam pytanie która lepsza czapka błazna czy odkrywcy ( do otrzymywania więcej rzeczy nie chodzi mi o statystyki o odporności tylko o znajdywanie po pokonaniu wroga fantów
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
