C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Zdrada Kilian Qatar
Aktualizacja:
Akt 2 - Zdrada Kilian Qatar

Na rozkaz Aleksy wybierzesz się do Sarajewa, gdzie Twoi sojusznicy chronią świątynię Bractwa przed atakami ze strony GDI. W trakcie rozgrywki spróbujesz pomóc w zniszczeniu bazy swojego odwiecznego wroga, ale tak naprawdę przeorysza ma dla Ciebie ważniejsze zadanie...
1 - Zniszcz baterie przeciwlotnicze
Pierwszym celem dla Twojego komandosa będzie mała placówka wojskowa należąca do GDI, w której zlokalizowane są trzy wieże przeciwlotnicze. Skieruj się na południowy-wschód, wtargnij do wrogiej bazy i załatw stacjonujących w niej piechurów. Pozbywszy się obrońców wysadź w powietrze elektrownię, a następnie zrównaj z ziemią pozostałe budynki. Po zniszczeniu ostatniego działa przeciwlotniczego, natychmiast biegnij w kierunku głównej siedziby Bractwa. Jeśli będziesz wystarczająco szybki, komandos nie ucierpi w trakcie bombardowania i będziesz mógł skorzystać z jego usług w dalszych zmaganiach.
W punkcie startu pojawi się plac budowy, a także kilkanaście lekkich pojazdów: łazików, czołgów Skorpion oraz motocykli. Jednostki uzbrojone w karabiny maszynowe przydadzą się do obrony przeciw inżynierom i komandosom. Ci ostatni mogą z łatwością wysadzić którykolwiek z Twoich budynków, dlatego pod żadnym pozorem nie pozwól im zbliżać się do bazy.

Rozbudowę bazy rozpocznij od skonstruowania elektrowni, dwóch rafinerii, centrum operacyjnego i co najmniej trzech stanowisk obrony przeciwlotniczej. Oprócz tego zainwestuj w wieżę lotniczą oraz w laboratorium techniczne. Ten ostatni budynek pozwoli Ci wynaleźć kondensatory laserowe.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry
- Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - Powstanie w Rio
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - To, co nam się należy
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - Przekonaj go...
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - Wielki gest...
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Klucz do królestwa
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Wszystko, co się świeci
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Doktor znika
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Nadejście MARV
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Zdrada Kilian Qatar
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Serca i umysły
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Tacitus Interruptus
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 3 - A słowo ciałem się stało
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 3 - Odzyskanie Tacitusa
- Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry
Komentarze czytelników
W Nadejście MARV lepiej jest zbudować z 12 bombowców niż bawić się w Jady które ledwie łaskoczą te czołgi. A 12 bombowców to ponad 50% zdrowia im zabierze jak nie lepiej. Poza tym vertigo nie są wiele droższe niż Jady i bardziej się opłacają.
gra chyba jeszcze nie wyszła a już poradnik jest??? szybcy jesteście :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
