C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - Wielki gest...

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Akt 1 - Wielki gest...

W ostatnim epizodzie pierwszego aktu Twoim głównym celem stanie się placówka naukowa należąca do GDI, w której badane jest ciekłe Tyberium - Akt 1 - Wielki gest... - Command & Conquer 3: Gniew Kanea - poradnik do gry

W ostatnim epizodzie pierwszego aktu Twoim głównym celem stanie się placówka naukowa należąca do GDI, w której badane jest ciekłe Tyberium. Zanim jednak zrównasz cały kompleks z ziemią, czeka Cię mnóstwo pracy, gdyż wróg nie ma zamiaru ułatwiać Ci zadania.

Najważniejsze w tej misji są pierwsze minuty. GDI zaatakuje bardzo szybko i jeśli nie uzyskasz przewagi w początkowej fazie zmagań, potem będziesz mieć na to nikłe szanse. Bronić możesz się na kilka różnych sposób, ale moim zdaniem najlepiej sprawdza się taktyka, w której kluczowe role odgrywają wieżyczki oraz Czyściciele.

2 - Zdobądź skorupy Czyścicieli

Po rozłożeniu bazy natychmiast skonstruuj centrum operacyjne, a potem dwa zestawy wież przeciwlotniczych. W międzyczasie postaw w głębi bazy koszary i stwórz trzech sabotażystów. Po drugim nalocie wydaj inżynierom rozkaz wymarszu na zachód. Po ominięciu niewielkiej góry znajdziesz trzy kadłuby Czyścicieli. Przejmij je i wycofaj zdobyte w ten sposób maszyny do bazy.

Ochrona przeciwlotnicza, że mucha nie siada. - Akt 1 - Wielki gest... - Command & Conquer 3: Gniew Kanea - poradnik do gry
Ochrona przeciwlotnicza, że mucha nie siada.

Stwórz fabrykę wojenną, aby uzyskać dostęp do robotów naprawczych i przywróć Czyścicieli do pełnej sprawności. W międzyczasie wybuduj kolejne wieżyczki przeciwlotnicze i pomiędzy nie wciśnij kilka Szatkownic. Stacjonarne środki obronne powinny bez większych trudności poradzić sobie z wrogami. Kłopot mogą sprawić tylko jednostki naziemne, ale te z kolei można rozwalić korzystając z pomocy Czyścicieli.

Wzmocnij obronę bazy kupując usprawnienia wieżyczek (w sumie trzy upgrade'y w centrum operacyjnym oraz w laboratorium technicznym) i stwórz kolejnych sabotażystów, tym razem czterech. Inżynierów skieruj na północ, gdzie leżą następne kadłuby Czyścicieli. Nowe jednostki wycofaj do fabryki wojennej i natychmiast zreperuj.

W północno-zachodnim krańcu planszy (punkt A na zamieszczonej powyżej mapce) znajdują się kolejne kadłuby, a także dwie iglice i niebieskie pole Tyberium. Wyślij tam Emisariusza i załóż nową placówkę. Wybuduj koszary, wytrenuj pięciu sabotażystów i przejmij ostatnie skorupy. Kolejni inżynierowie powinni zdobyć iglice. Budowę drugiej bazy zakończ tworząc rafinerię oraz kilka stacjonarnych środków obronnych. Możesz pokusić się również o jeszcze jedną fabrykę wojenną, dzięki której Czyściciele będą mogli reperować się na miejscu.

W tej fazie zmagań powinieneś mieć pod kontrolą całą zachodnią część mapy. Wrogowie nie będą w stanie sforsować Twoich linii obronnych, dlatego też możesz pokusić się o przygotowanie do działań ofensywnych.

1 - Wyłącz elektrownię kompleksu badawczego

Rozpocznij budowę dużej liczby jednostek naziemnych, które niebawem - wraz z Czyścicielami - ruszą do ostatecznego ataku. Trzon Twojej armii powinny stanowić czołgi typu Skorpion, dlatego też przygotuj pokaźną ich liczbę. Nie zapomnij również o Modliszkach, które pomogą w odparciu ewentualnych nalotów.

Mając do dyspozycji sporą armię, wydaj rozkaz do wymarszu. Kieruj się na południowy-zachód, gdzie zlokalizowany jest zespół elektrowni. Zrównaj cały kompleks z ziemią, nie oszczędzając pobliskiej rafinerii i koszarów. Pozbawiona energii baza główna będzie bajecznie prosta do zdobycia.

Tu była baza GDI. - Akt 1 - Wielki gest... - Command & Conquer 3: Gniew Kanea - poradnik do gry
Tu była baza GDI.

1 - Zniszcz laboratorium badawcze GDI, w którym trwają prace nad ciekłym Tyberium

Wkrocz do bazy wroga i rozpocznij egzekucję. Odpuść sobie burzenie zwykłych budynków i skieruj się od razu do laboratorium badawczego. Pamiętasz eksplozję płynnego Tyberium z misji w Sarajewie? Tutaj efekt będzie podobny. Kiedy rozwalisz placówkę badawczą, dojdzie do wielkiej eksplozji, która rozniesie w drobny mak zarówno Twoje jednostki, jak i pozostałe konstrukcje. Ciesząc oczy niezwykle efektownym wybuchem zakończysz zmagania na tym etapie.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2025-01-08
00:25

Felipe Generał

Felipe
😉

W Nadejście MARV lepiej jest zbudować z 12 bombowców niż bawić się w Jady które ledwie łaskoczą te czołgi. A 12 bombowców to ponad 50% zdrowia im zabierze jak nie lepiej. Poza tym vertigo nie są wiele droższe niż Jady i bardziej się opłacają.

Komentarz: Felipe
2008-04-04
22:52

Kobayashi Chorąży

Tzn ze cos szybko sie ja przechodzi :)

Komentarz: Kobayashi
2008-04-04
21:16

Konrad312 Konsul

Wyszła już z tydzień temu :P

Komentarz: Konrad312
2008-03-25
10:22

zanonimizowany327388 Centurion

😱

gra chyba jeszcze nie wyszła a już poradnik jest??? szybcy jesteście :)

Komentarz: zanonimizowany327388

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl