C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Wszystko, co się świeci
Aktualizacja:
Akt 2 - Wszystko, co się świeci

Niezwykle interesujący scenariusz, znacznie odbiegający od tego, co widziałeś do tej pory. W omawianej misji obejmujesz kontrolę nad dwoma oddziałami Cienia, który na początku musi uruchomić znaczniki dla artylerii Bractwa. Choć obie drużyny piechurów mogą się maskować, zadanie wcale nie jest proste. Na terenie placówki GDI roi się od jednostek wykrywających Twoją drużynę, na dodatek podobne właściwości wykazują liczne na tym obszarze wieżyczki.
1 - Wskaż elektrownie skarbca za pomocą znaczników Cieni
Poderwij oba oddziały do lotu i skieruj je do najbliższej elektrowni (na wschodzie), uważając przy tym, aby nie zostać wykrytym przez patrolujące teren wrogie Żarłacze. Gdy wylądujesz na wzniesieniu, umieść pierwszy znacznik przy budynku.
Przepraw się na piechotę przez most na północ, zabijając patrolujących teren żołnierzy. Umieść znacznik przy kolejnej elektrowni i ruszaj na zachód, omijając szerokim łukiem wrogie patrole (piechurów możesz oczywiście wyeliminować bez trudu, ale wróg natychmiast stworzy nowy oddział w koszarach). Oznacz ostatnie dwa budynki i poczekaj cierpliwie na dalszy rozwój wypadków.

Bractwo zniszczy elektrownie i przyśle posiłki. Oprócz niewidzialnych czołgów pojawią się także działa artyleryjskie o nazwie Widmo. Umiejętność maskowania oraz duża siła ognia czynią z tych ostatnich jednostek niezwykle skuteczną maszynę do destrukcji wrogich baz.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry
- Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - Powstanie w Rio
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - To, co nam się należy
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - Przekonaj go...
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - Wielki gest...
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Klucz do królestwa
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Wszystko, co się świeci
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Doktor znika
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Nadejście MARV
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Zdrada Kilian Qatar
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Serca i umysły
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Tacitus Interruptus
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 3 - A słowo ciałem się stało
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 3 - Odzyskanie Tacitusa
- Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry
Komentarze czytelników
W Nadejście MARV lepiej jest zbudować z 12 bombowców niż bawić się w Jady które ledwie łaskoczą te czołgi. A 12 bombowców to ponad 50% zdrowia im zabierze jak nie lepiej. Poza tym vertigo nie są wiele droższe niż Jady i bardziej się opłacają.
gra chyba jeszcze nie wyszła a już poradnik jest??? szybcy jesteście :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
