C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Tacitus Interruptus
Aktualizacja:
Akt 2 - Tacitus Interruptus

Tacitus przewożony jest na pokładzie pojazdu MCV, który eskortowany jest przez GDI do portu. Kane chce przechwycić drogocenny ładunek, zanim ten ostatni zostanie przeładowany na statek. Czas odgrywa tu zatem niezwykle ważną rolę.
Zmagania rozpoczynasz w południowo-wschodnim rogu mapy, ze słabo rozwiniętą bazą. Oprócz podstawowych budynków otrzymasz również kilkanaście jednostek: czołgów Skorpion, łazików i motocykli szturmowych. Choć armia jest pokaźna, lepiej nie testować jej wartości bojowej na wojskach eskortujących wrogie MCV. Znacznie lepiej sprawdzą się one podczas ochrony bazy w początkowej fazie rozgrywki.
1 - Uszkodź MCV ZOCOMu, zanim dotrze do doków
Na początku musisz zatroszczyć się o unieszkodliwienie pojazdu, który nieubłaganie zbliża się do portu. MCV będzie poruszać się najkrótszą z możliwych tras, która na powyższej mapce została wyznaczona przy pomocy żółtej strzałki.
GDI unieruchomi pojazd, jeśli MCV otrzyma jakiekolwiek obrażenia. Wybuduj zatem wieżę lotniczą i jak najszybciej powołaj do życia śmigłowiec Jad. Wyprodukowawszy maszynę, skieruj ją na północ i po prostu zaatakuj wehikuł. Korsarze zestrzelą helikopter, ale cel zostanie osiągnięty - MCV przemieni się w plac budowy.

Teraz musisz skoncentrować się na rozbudowie bazy, kładąc szczególny nacisk na umocnienia obronne. Poustawiaj w jednej linii Szatkownice, a pomiędzy nie wciśnij kilka Obelisków Światła. Resztę załatwią otrzymane na początku jednostki oraz śmigłowce Jad, które oczywiście musisz zbudować sam. Kilkanaście maszyn uzbrojonych w lasery skutecznie wzmocni defensywę i nie pozwoli wrogom przedostać się do bazy.
Dwie żniwiarki szybko wyeksploatują pole Tyberium w prawym, dolnym rogu mapy, dlatego też musisz postarać się o dodatkowe fundusze. Dobrym posunięciem okaże się przechwycenie iglicy zlokalizowanej na zachód od Twojej bazy. Zdobyty budynek należy chronić, gdyż GDI będzie próbować go przejąć przy pomocy swoich inżynierów. Kilka śmigłowców Jad załatwi jednak ten problem.
Finanse podreperuje również mała placówka, którą należy stworzyć nieopodal drugiego pola z Tyberium (biały punkt A na powyższej mapce). Bazę załóż przy pomocy Emisariusza, a rafinerię otocz wiankiem stacjonarnych środków obronnych. Wróg skupi swoje ataki na nowej placówce, dlatego też możesz sprzedać większość wieżyczek chroniących Twoją główną siedzibę.
1 - Skorzystaj ze zdolności wysadzania żył Tyberium, aby zniszczyć pola Tyberium GDI
Działania ofensywne rozpocznij od budowy fabryki chemicznej. W ten oto sposób otrzymasz dostęp do specjalnych pocisków, pozwalających niszczyć żyły Tyberium. Rakiety przetestuj na polach, które zlokalizowane są w północnej części mapy. Nie tylko wypełnisz jedyne w tym etapie zadanie bonusowe, ale również pozbawisz wroga dostępu do kryształu, a co za tym idzie - do pieniędzy...

Po zlikwidowaniu pól z Tyberium wrogie ataki wyraźnie stracą na sile. Zbuduj świątynię Nod, dzięki czemu uzyskasz dostęp do broni atomowej i rozpocznij produkcję wojska. Gdy będziesz gotowy do ostatecznego uderzenia, skieruj armię na północ, likwidując opozycję chroniącą się w zwykłych domach.
Niszczenie bazy GDI należy zacząć od placu budowy, który zlokalizowany jest nieopodal środkowego pola Tyberium (punkt B na powyższej mapce). Gdy wróg nie będzie w stanie odbudować swoich konstrukcji, rozwal elektrownie na wschodzie i na zachodzie, a następnie zrównaj z ziemią pozostałe struktury.
2 - Zdobądź plac budowy ZOCOMu
Gdy główna baza GDI przejdzie do historii, powołaj do życia sabotażystę i przejmij plac budowy. Konstrukcja zamieni się z powrotem w MCV i będzie od tej pory przyjmować rozkazy Bractwa.
3 - Eskortuj pojazd MCV ZOCOMu do strefy ewakuacyjnej
Ostatnie zadanie w tym scenariuszu nie powinno sprawić Ci większego kłopotu. Skieruj MCV do strefy ewakuacyjnej, który zlokalizowany jest w lewym, dolnym rogu mapy. W pobliżu pojazdu trzymaj jednostki wojskowe, gdyż nacierający od północy Obcy zainteresują się nim, jeśli na swojej drodze nie napotkają sił GDI.
- Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry
- Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - Powstanie w Rio
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - To, co nam się należy
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - Przekonaj go...
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 1 - Wielki gest...
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Klucz do królestwa
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Wszystko, co się świeci
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Doktor znika
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Nadejście MARV
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Zdrada Kilian Qatar
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Serca i umysły
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 2 - Tacitus Interruptus
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 3 - A słowo ciałem się stało
- C&C 3 Kane's Wrath: Akt 3 - Odzyskanie Tacitusa
- Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry
Komentarze czytelników
W Nadejście MARV lepiej jest zbudować z 12 bombowców niż bawić się w Jady które ledwie łaskoczą te czołgi. A 12 bombowców to ponad 50% zdrowia im zabierze jak nie lepiej. Poza tym vertigo nie są wiele droższe niż Jady i bardziej się opłacają.
gra chyba jeszcze nie wyszła a już poradnik jest??? szybcy jesteście :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
