Uzbrojenie | Multiplayer | Call of Duty Ghosts
Aktualizacja:
Uzbrojenie
Odpowiednie uzbrojenie jest najważniejszą rzeczą, która przesądzi o twojej skuteczności na polu walki. Najlepsze uzbrojenie nie składa się z najmocniejszych czy najbardziej zaawansowanych broni, tylko takie, którym sprawie potrafisz się posługiwać i które jest jak najbardziej uniwersalne i dostosowane do pola bitwy (mapy).
Broń podstawowa
Karabiny szturmowe (skuteczne na średnim i dalekim dystansie):
- SC-2010 - podstawowa, dostępna od początku gry broń, dobra na średni-daleki dystans.
- SA-805 - broń o dużej szybkostrzelności i dużych obrażeniach, odpowiednia na średni-daleki dystans.
- AK-12 - dobra celność, pojemny magazynek, dobra na średni-daleki dystans.
- FAD - duża szybkostrzelność, średni odrzut.
- Remington R5 - duża celność, mały odrzut, średnia szybkostrzelność.
- MSBS - strzela potrójną serią, duże obrażenia, duża szybkostrzelność.
- Honey Badger - posiada zintegrowany tłumik, dobra na średni dystans.
- ARX-160 - największa szybkostrzelność z karabinów szturmowych, dobra celność pierwszych 3 strzałów.
SMG (skuteczne na średnim dystansie) :
- Bizon - duża szybkostrzelność, mały odrzut.
- CBJ-MS - największa szybkostrzelność z grupy SMG, posiada amunicję pełnopłaszczową (przebijającą pancerz).
- Vector CRB - największe zadawane obrażenia z grupy SMG, zwiększona penetracja obiektów (np. ścian).
- Vepr - największy zasób amunicji z grupy SMG, mały odrzut.
- K7 - zintegrowany tłumik.
- MTAR-X - duża pojemność magazynku, dobra celność i zasięg
Karabinki (skuteczne na średnim i dalekim dystansie) :
- MR-28 - półautomat, zmniejszony odrzut, mniejszy zasięg, duża szybkostrzelność.
- MK14 EBR - półautomat, średni odrzut, największe obrażenia w tej grupie.
- IA-2 - półautomat, zbalansowana broń o dobry statystykach.
- SVU - półautomat, skuteczny na dalekim dystansie
Snajperki (skuteczne na dalekim dystansie) :
- USR - zmniejszony odrzut, mała szybkostrzelność.
- L115 - zmniejszony odrzut.
- Lynx - półautomat, mała mobilność.
- VKS - półautomat, zintegrowany tłumik, największa zasób amunicji z tej grupy broni.
Strzelby (zabójcze na krótkim dystansie) :
- Bulldog - półautomat, duża szybkostrzelność, zabójczy na krótkim dystansie.
- FP6 - największe obrażenia z grupy strzelb, skuteczny na średnim dystansie.
- MTS-225 - dubeltówka, 5-cio komorowy magazynek, zabójczy na krótkim dystansie.
- Tac 12 - największy zasób amunicji z grupy strzelb.
Inne :
- Nóż bojowy - pozwala uzyskać dodatkowe sloty na atuty, jeśli uzbroisz się w niego zamiast broni głównej
- Tarcza - niweluje obrażenia od pocisków i materiałów wybuchowych.
Broń dodatkowa
Pistolety :
- M9A1 - podstawowy pistolet dostępny od początku, półautomat o zbalansowanych statystykach.
- MP-443 Grach - półautomat, mały odrzut, największa szybkostrzelność z tej grupy.
- P226 - półautomat, największy zasób amunicji z tej grupy, duża szybkostrzelność, zwiększony odrzut.
- Magnum .44 - pojedyncze strzały, największe zadawane obrażenia z tej grupy.
- PDW - strzela serią 3 pocisków, duża szybkostrzelność, mały odrzut
Wyrzutnie :
- Kastet - granatnik strzelający pociskami eksplodującymi w momencie kontaktu.
- Panzerfaust - wyrzutnia rakiet.
- MK32 - granatnik strzelający ładunkami Semteks.
Wyposażenie Zabójcze
W skład wchodzą :
- Granat odłamkowy
- Ładunek semteks - przykleja się do celu lub podłoża, wybucha po kilku sekundach od wyrzucenia.
- Nóż do rzucania - odzyskiwalny nóż, który zabija za jednym ciosem.
- I.E.D. - przykleja się do celu lub podłoża, wybucha gdy w pobliżu znajdzie się wróg.
- C4 - przykleja się do celu lub podłoża, zdalnie detonowany.
- Bomba-kanister
Wyposażenie taktyczne
W skład wchodzą :
- 9-Bang (ogłuszający) - oślepia wrogów, wyłącza elektronikę.
- Concussion (granat wstrząsowy) - dezorientuje i spowalnia wrogów.
- Granat dymny - tworzy dym, który ogranicza widoczność i blokuje systemy namierzania urządzeń.
- System Trofeów - wieżyczka, która niszczy wrogie pociski.
- Wykrywacz ruchu - aktywowany w momencie, gdy zbliży się do niego wróg, oznacza cel, co pozwala widzieć go przez obiekty.
- Granat termobaryczny - tworzy wybuch o dużym promieniu, ale małych obrażeniach, osłabia pancerz.
Podsumowanie
Dobór uzbrojenia jest jak najbardziej kwestią gustu. Najlepszą metodą jest wypróbowanie każdego dostępnego sprzętu, lecz to może zająć sporo czasu, zważywszy na to, że musisz go najpierw odblokować za pomocą Punktów Oddziału. Poniżej dwa zestawy uzbrojenia, które mogą okazać się przydatne dla nowicjuszy.
Pierwszy (do cichej eliminacji wrogów) :
- Broń podstawowa : Honey Badger + powiększony magazynek + amunicja pełnopłaszczowa (przebijająca / przeciwpancerna)
- Broń dodatkowa : M9A1
- Wyposażenie zabójcze : nóż do rzucania
- Wyposażenie taktyczne : granat 9-Bang lub granat dymny.
Drugi (do swobodnej wymiany ognia) :
- Broń podstawowa : AK-12 lub CBJ-MS + powiększone magazynki + uchwyt (Foregrip)
- Broń dodatkowa : Magnum .44
- Wyposażenie zabójcze : granat odłamkowy lub ładunek semteks
- Wyposażenie taktyczne : granat 9-Bang lub granat wstrząsowy
0
Komentarze czytelników
marekkomentuje Chorąży
Mam problem z tą grą,może ktoś mi pomoże.Chodzi o dźwięk,momentami zacina się,szczególnie kiedy sporo się dzieje.Nie wiem co jest grane,grę kupiłem parę dni temu,oryginalną.Mam win7 64 bit 8 gb ram.Generalnie powinno być ok.Czy ktoś mi poradzi?Stery itd aktualne,wirusów nie ma.Czy może ktoś ma pomysł?Z góry dzięki.
Vlad Tepes Pretorianin

Jak zabrać Rorke'owi broń w misji Sin City na poziomie weteran na PC?! Grę przeszedłem dwukrotnie na normalu i w tym miejscu nie miałem chyba problemów, ale na weteranie próbowałem już z 10x i cały czas powtarzam tę nudną i długą scenkę ginąc... Jak mam wciskać klawisz i gdzie się ustawić kursorem?! Czytałem, że to ważne...
Vlad Tepes Pretorianin

Dobra, udało się... za chyba 30th razem!!! Chyba jednak nieważne na co się wskazuje kursorem, ale należy ekstremalnie szybko wciskać dany klawisz, a zacząć należy najlepiej przed 3rd ciosem Rorke'a, tj. przed pojawieniem się ikonki.
Jasnowidz Junior
Witam.
Ghosts 06 - Legends Never Die jak wykonać zanurzenie trzymając nóż.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.