06 - Legends Never Die | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
Aktualizacja:
06 - Legends Never Die
Zabij 6 przeciwników, za pomocą noża, będąc pod wodą, by otrzymać osiągnięcie / trofeum Atak z głębin.
Animowany ekran ładowania przedstawia akcję sprzed 12 lat. Narasta konflikt między Federacją a Południową Ameryką. Za namową Rorke'a, oddział uderzeniowy Duchów zostaje wysłany by zniszczyć Federację i zabić ich przywódcę, Generała Almagro.

Akcja rozpoczyna się lotem helikopterem. Wcielasz się w Eliasa, ojca Logana i Hesha. Po wylądowaniu udaj się za resztą drużyny i unikaj ognia wroga, chowając sie za przeszkodami terenowymi albo za sprzymierzonym czołgiem. Wkrótce, od drugiej strony ulicy nadjedzie wrogi czołg - z uwagi na brak broni przeciwpancernej, zmuszony jesteś schować się za murkiem.
Przetrzymaj przez chwile ataki wrogiego czołgu i na rozkaz Rorke'a podążaj za resztą drużyny, do budynku po drugiej stronie ulicy. Kontynuuj wędrówkę z drużyną, aż dojdziesz do punktu widokowego.

W pierwszej kolejności zastrzel przeciwników stojących na balkonie, w budynku naprzeciw, którzy wyposażeni są w RPG. Następnie wystrzelaj wszystkich wrogów, którzy stoją na dole, na ulicy. Poczekaj na rozkaz Rorke'a i udaj się w pobliże mobilnej wyrzutni rakiet.

Podejdź do podświetlonej na żółto drabinki, a rozpocznie sie animacja, w której będziesz musiał wcisnąć przycisk ataku wręcz, by pozbyć się kierowcy i wrzucić do środka granat, który po krótkiej chwili wysadzi pojazd. Po zeskoczeniu z wyrzutni, udaj się na prawo i znajdź schronienie za betonową ścianą.

Bardzo ostrożnie wychylaj się zza osłony, gdyż w tym miejscu aż roi się od przeciwników. Najpierw zlikwiduj wrogów, którzy znajdują się na wprost od twojej osłony (obrazek powyżej) a następnie wychyl się z prawej i odpowiednio z lewej strony, by wykończyć niedobitków.

Posuwaj się naprzód, pamiętając, by cały czas chować się za osłonami. Gdy wyczyścisz już wszystkich wrogów na ulicy w pobliżu drugiej mobilnej wyrzutni rakiet, dostaniesz rozkaz zniszczenia owego pojazdu. Przemieszczaj się w jego kierunku ostrożnie, gdyż z góry drogi wkrótce nadbiegną nowi przeciwnicy. Gdy oczyścisz całą ulicę, udaj się w kierunku pojazdu by go wysadzić.

Niestety, jak zauważyłeś, wróg zdołał odpalić rakiety, które zniszczyły tamę i teraz do miasta wdziera sie woda. Podążając za resztą drużyny, zejdź z głównej drogi i bez innego wyjścia wbiegnij do pobliskiego budynku.

Po krótkiej przeprawie przez tonący budynek i wejściu po schodach, czeka cię krótka dyskusja. W jej trakcie Merrick zastanawia sie, czy jest sens kontynuować misję po tym co się stało. Jednak Rorke nie chce zrezygnować i dostajesz rozkaz ustawienia sie pod drzwiami.

Wkrótce po tym cały twój oddział wychodzi na zewnątrz a tobie przypada zaszczyt rozpoczęcia natarcia - w momencie twojego wystrzału do walki włączą się zarówno twoja drużyna jak i posiłki nieprzyjaciela. Zabij trójkę wrogów naprzeciwko, co spowoduje przybycie posiłków. Wybij wszystkich wrogów, a po chwili okaże się, że cały budynek runie do wody a wy razem z nim.

Po chwili nieinteraktywnej animacji, Rorke wyciągnie cię z wody. W tym momencie masz tylko nóż na wyposażeniu a w dodatku zbliżają się wrogowie. Na polecenie Rorke'a kucnij pod wodą, przeczekaj patrol i daj swojemu dowódcy zlikwidować jednego z wrogów. Gdy będzie po wszystkim kontynuujcie wspólny marsz.

Dochodzisz do dwójki wrogich żołnierzy i Rorke rozkazuje ci, byś się rozdzielił, przepłynął pod przeszkodą i zaszedł wroga od tyłu. Podejdź do nieprzyjaciela cały czas będąc pod wodą i gdy będziesz gotowy zaatakuj go atakiem wręcz - i obserwuj, jak Rorke w brutalny sposób rozprawia się z drugim przeciwnikiem.

W pobliżu zwłok żołnierza, którego zabiłeś powinna leżeć jego broń (obrazek powyżej) . Kucnij pod wodę i ją podnieś a następnie kontynuuj wędrówkę, podążając za dowódcą. Przepraw się przez prowizoryczny most i kontynuuj marsz, do momentu aż dojdziesz do miejsca, w którym Rorke się zatrzyma - w następnym pomieszczeniu są wrogowie.

Rorke daje ci wolną rękę i pozwala wybrać moment na atak. Szybko wyskocz zza osłony i zlikwiduj dwójkę wrogów, którzy są naprzeciw ciebie. Tuż przy ich zwłokach, na biurku, znajdują się dane wywiadowcze - podnieś je.

Następnie udaj się na prawo, do przejścia i wybiegnij na górę. Po wyjściu na dach przykucnij za osłoną i wyeliminuj małą grupkę żołnierzy obecnych na dachu, zaczynając od tego, który znajduje się na zwisającej z helikoptera drabinie. Po wszystkim dołącz do Rorke'a.

Po krótkim marszu zeskoczysz do wody i wyjdziesz na otwarty teren. W tym miejscu zaczynają się schody - wrogów jest dużo, atakują ze wszystkich stron i często zmieniają pozycję. Schowaj się za pobliskim kontenerem zanurzonym w wodzie i bardzo powoli i ostrożnie wychylaj się, by zlikwidować przeciwnika. Zacznij od wyczyszczenia prawej i lewej strony od swojej pozycji - powstrzyma to wroga od oflankowania cię. Następnie skup się na przeciwnikach znajdujących się przy wyjściu z wody a także na wzniesieniach. Po wszystkim Rorke wyda rozkaz, byś udał się z nim do wnętrza budynku, z którego przed chwilą wybiegali wrogowie.

Po krótkiej wędrówce dołączysz do reszty drużyny. Przykucnij za osłoną i zlikwiduj nieprzyjaciela po drugiej stronie budynku. Następnie, wraz z drużyną, przepraw się przez prowizoryczną kładkę i wskocz do wody po drugiej stronie.

Musisz działać szybko, gdyż w twoim kierunku zbliża się bardzo liczna grupa wroga. Skryj się za samochodem lub kontenerem na śmieci, przeskakując między tymi miejscami w momencie, gdy wróg zasypie cię granatami. Zlikwiduj wrogów naprzeciw - zachowaj ostrożność, gdyż podobnie jak ty mogą oni przebywać w wodzie i ich namierzenie może okazać się trudne i mogą oni umknąć twojej uwadze.

Gry rozprawisz się z wrogiem, podążaj za drużyną i schroń się za kontenerami na śmieci, naprzeciw pobliskiego budynku. Ponownie musisz uważać, gdyż w tym miejscu także nie brakuje przeciwników. Likwiduj wroga ostrożnie, uważając, by za bardzo nie wychylić się zza osłony. Po wszystkim kontynuuj wędrówkę razem z drużyną.

Po przebiegnięciu budynku i wybiegnięciu na dach, twoja drużyna wskakuje do helikoptera, na którym jak się okazuje jest Generał Almagro. Po krótkiej szamotaninie, Almagro powala cię na ziemie i przygotowuje się, by cię zabic, lecz Rorke mu w tym przeszkadza. Twoim zadaniem jest chwycenie za broń, poprzez przytrzymania klawisza akcji i zastrzelenie przywódcy Federacji.

Wkrótce po tym helikopter ulega awarii i się rozbija a ty musisz szybko nacisnąć i przytrzymać jednocześnie lewy i prawy przycisk myszy, by złapać się kabli i uratować swoją drużynę. Po chwili musisz złapać Rorke'a, szybko naciskając klawisz akcji. Okazuje się, że nie utrzymasz wszystkich i musisz wybrać - czy poświęcić Rorke'a i puścić go, by wpadł do wody czy nie puszczać go i poświęcić drużynę. Nie masz tak naprawdę wyboru, gdyż jeśli nie zdążysz go puścić (wciskając klawisz ataku wręcz) to przegrasz misję i gra wróci do punktu kontrolnego. Po tym, jak Rorke spada do wody, misja zostaje zakończona.
0
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
- Kampania - opis przejścia
- 01 - Ghosts Stories | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 02 - Brave New World | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 03 - No Man's Land | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 04 - Struck Down | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 05 - Homecoming | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 06 - Legends Never Die | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 07 - Federation Day | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 08 - Birds of Prey | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 09 - The Hunted | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 10 - Clockwork | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 11 - Atlas Falls | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 12 - Into The Deep | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 13 - End of The Line | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 14 - Sin City | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 15 - All or Nothing | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 17 - Loki | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 18 - The Ghost Killer | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- Kampania - opis przejścia
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
marekkomentuje Chorąży
Mam problem z tą grą,może ktoś mi pomoże.Chodzi o dźwięk,momentami zacina się,szczególnie kiedy sporo się dzieje.Nie wiem co jest grane,grę kupiłem parę dni temu,oryginalną.Mam win7 64 bit 8 gb ram.Generalnie powinno być ok.Czy ktoś mi poradzi?Stery itd aktualne,wirusów nie ma.Czy może ktoś ma pomysł?Z góry dzięki.
Vlad Tepes Pretorianin

Jak zabrać Rorke'owi broń w misji Sin City na poziomie weteran na PC?! Grę przeszedłem dwukrotnie na normalu i w tym miejscu nie miałem chyba problemów, ale na weteranie próbowałem już z 10x i cały czas powtarzam tę nudną i długą scenkę ginąc... Jak mam wciskać klawisz i gdzie się ustawić kursorem?! Czytałem, że to ważne...
Vlad Tepes Pretorianin

Dobra, udało się... za chyba 30th razem!!! Chyba jednak nieważne na co się wskazuje kursorem, ale należy ekstremalnie szybko wciskać dany klawisz, a zacząć należy najlepiej przed 3rd ciosem Rorke'a, tj. przed pojawieniem się ikonki.
Jasnowidz Junior
Witam.
Ghosts 06 - Legends Never Die jak wykonać zanurzenie trzymając nóż.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.