17 - Loki | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
Aktualizacja:
17 - Loki
Zniszcz wszystkie wrogie cele za pomocą wyrzutni orbitalnej, nie niszcząc jednostek sojuszniczych, by otrzymać osiągnięcie / trofeum Wyglądają jak mrówki.
Po skutecznym ataku na przekaźnik stacji orbitalnej, akcja przenosi się na orbitę okołoziemską a ty kierujesz poczynaniami Sierżanta Thompsona, znanego także jako Icarus 1-2.

Misja rozpoczyna się lotem transportem, w przestrzeni kosmicznej. Po krótkim locie odzyskujesz kontrolę nad postacią i ruszasz do akcji. Z uwagi na fakt, iż akcja dzieje sie w przestrzeni kosmicznej, przy zerowej grawitacji, możesz mieć problemy z odnalezieniem się w całej tej sytuacji. Twoim jedynym zadaniem jest poruszanie się przed siebie i likwidacja nieprzyjaciół.

Po zlikwidowaniu wszystkich nieprzyjaciół otrzymasz rozkaz dołączenia do reszty drużyny. Niestety, gdy będziecie chcieli wejść przez właz, wszystko wybuchnie, odrzucając was w bok. Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią, wznieś sie do góry, by wydostać się z gruzowiska i mieć większe pole widzenia.

Twoim celem jest dotarcie do stacji odpowiadającej za kontrolę wyrzutni orbitalnej i dostanie się do jej środka, poprzez wysadzenie górnej pokrywy. Nie spiesz sie jednak, gdyż w tym miejscu kręci się dużo nieprzyjaciół, a ze względu na śmieci latające dookoła ciężko ich dostrzec. Znajdź sobie dobry punkt widokowy, dający jak najszersze pole widzenia na teren działań i schowaj się za jakąś osłoną, których tutaj nie brakuje. Wystrzegaj się osłon z paneli słonecznych - ulegają zniszczeniu po jednym strzale, odsłaniając cie na ogień nieprzyjaciela.

Gdy zlikwidujesz wszystkich wrogów, dostaniesz rozkaz zbliżenia się do stacji kontrolnej. Podłóż ładunek wybuchowy w podświetlonym na żółto miejscu a po dostaniu się do środka wyeliminuj załogę - masz kilkanaście sekund, podczas których gra spowalnia a ty spokojnie możesz zająć się nieprzyjacielem. Po wszystkim zbliż się do laptopa, by uzyskać kontrolę nad wyrzutnią rakiet.

Po krótkiej animacji do twojej dyspozycji oddana zostaje wyrzutnia orbitalna, za pomocą której masz teraz bombardować cele na ziemi. Twoim zadaniem jest bombardowanie celów oznaczonych na pomarańczowo, jednocześnie uważając, by nie ucierpiały jednostki sojusznicze, które są oznaczone na niebiesko. Jeśli uda ci się zlikwidować wszystkie pomarańczowe cele (małe i duże), nie niszcząc żadnego sojusznika, otrzymasz osiągnięcie Wyglądają jak mrówki. Strzelaj z wyrzutni tak długo, aż nie znikną wszystkie wrogie jednostki.

Po zniszczeniu nieprzyjaciela akcja na nowo przeniesie się przed ekran laptopa służącego do kontroli wyrzutni orbitalnej. Po chwili otrzymasz rozkaz wystrzelenia rakiety w pociąg, którym poruszają się Logan i Hesh. Nie mając innego wyjścia wciśnij przycisk odpowiedzialny za odpalenie rakiety i podziwiaj animację spadającego pocisku, która jednoczesnie zakończy misję.
0
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
- Kampania - opis przejścia
- 01 - Ghosts Stories | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 02 - Brave New World | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 03 - No Man's Land | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 04 - Struck Down | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 05 - Homecoming | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 06 - Legends Never Die | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 07 - Federation Day | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 08 - Birds of Prey | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 09 - The Hunted | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 10 - Clockwork | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 11 - Atlas Falls | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 12 - Into The Deep | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 13 - End of The Line | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 14 - Sin City | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 15 - All or Nothing | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 17 - Loki | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 18 - The Ghost Killer | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- Kampania - opis przejścia
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
marekkomentuje Chorąży
Mam problem z tą grą,może ktoś mi pomoże.Chodzi o dźwięk,momentami zacina się,szczególnie kiedy sporo się dzieje.Nie wiem co jest grane,grę kupiłem parę dni temu,oryginalną.Mam win7 64 bit 8 gb ram.Generalnie powinno być ok.Czy ktoś mi poradzi?Stery itd aktualne,wirusów nie ma.Czy może ktoś ma pomysł?Z góry dzięki.
Vlad Tepes Pretorianin

Jak zabrać Rorke'owi broń w misji Sin City na poziomie weteran na PC?! Grę przeszedłem dwukrotnie na normalu i w tym miejscu nie miałem chyba problemów, ale na weteranie próbowałem już z 10x i cały czas powtarzam tę nudną i długą scenkę ginąc... Jak mam wciskać klawisz i gdzie się ustawić kursorem?! Czytałem, że to ważne...
Vlad Tepes Pretorianin

Dobra, udało się... za chyba 30th razem!!! Chyba jednak nieważne na co się wskazuje kursorem, ale należy ekstremalnie szybko wciskać dany klawisz, a zacząć należy najlepiej przed 3rd ciosem Rorke'a, tj. przed pojawieniem się ikonki.
Jasnowidz Junior
Witam.
Ghosts 06 - Legends Never Die jak wykonać zanurzenie trzymając nóż.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.