12 - Into The Deep | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
Aktualizacja:
12 - Into The Deep
W czasie animowanego ekranu ładowania dowiadujesz się od Eliasa, że dywersja z poprzedniej misji okazała sie sukcesem i teraz większość sił Federacji, prócz jednego niszczyciela, zmierza ku zniszczonej platformie wiertniczej Atlas. Twoim zadaniem, wraz z Keeganem, jest zatopić jedyny statek, który został by bronić fabryki rakiet.

Akcja misji rozgrywa się pod wodą. Przez pierwsze kilka chwil misji nic się nie dzieje, tak więc wykorzystaj ten czas na podziwianie podwodnych widoków. Poruszając się pod wodą uważaj na rekiny - jeśli podpłyniesz do nich za blisko, szybko skończysz jako ich pokarm. Podążaj za Keeganem aż do wrogiego patrolu. Poczekaj aż przeciwnicy się rozdzielą i na rozkaz Keegana zdejmij jednego z nich - drugim zajmie sie Keegan, lecz jeśli chcesz i dasz radę możesz go uprzedzić i zabić obu. Pamiętaj, że pod woda pociski mają mniejszą siłę, a co za tym idzie zabicie wroga może wymagać większej ilości strzałów niż zwykle.

Po uporaniu się z problemem, wpłyń do wraku statku. Nadciąga kolejny patrol wroga, więc postaraj się schować za kamieniem, za którym jest Keegan i nie dać się złapać na otwartym terenie. Kontynuuj za Keeganem i na jego rozkaz zatrzymaj się przy oknie i poczekaj, aż wrogi nurek przepłynie z ładunkiem. Płyń dalej za Keeganem aż dotrzecie do kolejnej nieprzyjacielskiej grupy.

Schowaj się za osłoną i poczekaj aż przypłyną wszyscy wrodzy nurkowie. Na rozkaz otwórz ogień i staraj się zabić ich jak najszybciej - masz kilka sekund podczas których wróg nie kontratakuje i możesz się z nim bezpiecznie rozprawić. Po zabiciu nurków kontynuuj za Keeganem, aż dotrzesz do kolejnej grupki wrogów.

Tym razem nurków jest znacznie więcej niż przedtem. Keegan ponownie daje ci wolną rękę i pozwala zacząć atak. Znajdź sobie dobre miejsce, z którego będziesz widział wszystkich przeciwników a w którym jednocześnie będziesz bezpieczny. Tak jak w ostatnim przypadku, masz kilka sekund na to, by strzelać do wroga, zanim on kontratakuje. Wykorzystaj ten czas by wybić jak najwięcej nurków. Pamiętaj, że pod wodą nie możesz używać granatów i uważaj, by wróg nie zbliżył się za bardzo do ciebie - w tym wypadku uruchomi się animacja, w której będziesz musiał szybko wciskać wskazany na ekranie przycisk, by nie zginąć. Po tym jak się z nimi rozprawisz płyń za Keeganem, aż dotrzesz do klapy, którą będziesz musiał przepalić. Podpłyń do niej i wciśnij pokazany na ekranie klawisz, by wykonać czynność.

Po tym, jak przepłyniesz przez bramę okaże się, że prócz rekinów musisz uważać na coś jeszcze. Statek nad tobą emituje potężne fale dźwiękowe, które będą zadawać ci obrażenia i cię zabiją, jeśli podczas ich emisji nie będziesz przed nimi osłonięty. Podążaj za Keeganem, kryjąc się tak jak on wewnątrz kontenerów. Wkrótce w polu widzenia pojawi się zatopiona wieża latarni morskiej - wpłyń do niej, by osłonić się od fal dźwiękowych.

Po chwili rozmowy Keegan powie ci, byś przygotował rakietę Proteusz. Wyjmij ją wciskając wskazany klawisz i aktywuj ją za pomocą strzału. Po aktywacji, uzyskasz dostęp do panelu sterowania rakietą. Za pomocą myszki wymierz pociskiem tak, by uderzył w czerwony punkt na statku - dzięki temu zniszczysz go za pierwszym razem.
Jeśli uda ci się zatopić statek za pierwszym podejściem, otrzymasz osiągnięcie / trofeum Dawid i Goliat.
Po zniszczeniu statku latarnia morska zacznie się sypać a ty na chwile stracisz przytomność.

Po ocknięciu się naciskaj szybko wskazany na ekranie klawisz - jeśli nie zdążysz lub będziesz robił to za wolno to się udusisz. Po chwili pojawi się Keegan który poda ci tlen i wyciągnie spod gruzowiska. Nie masz jednak czasu na odpoczynek - szczątki zniszczonego statku dosłownie spadają ci na głowę i musisz stamtąd jak najszybciej uciekać. Podążaj za Keeganem i staraj się, by nie zostać w tyle. Po chwili powinieneś wypłynąć na otwarty teren, w którym aż roi się od nurków. Z uwagi na to, że przeciwnicy będą nadpływać z każdej strony, ostrożnie wychylaj się zza osłony i upewnij się, że nurek do którego strzelałeś nie żyje - możesz to rozpoznać po tym, że gaśnie jego latarka. Wkrótce do wody zaczną wskakiwać kolejni nurkowie - jednak przez kilka sekund od wskoczenia do wody są oni bezbronni, co powinieneś wykorzystać i zabić ich, zanim zdążą cokolwiek zrobić.

Być może zwróciłeś uwagę, iż w momencie przybycia do twojej obecnej lokacji z wraku sypiącego się statku wypadł laptop z danymi wywiadowczymi. Jeśli nie udało ci się go złapać w czasie walki to nie przejmuj się, gdyż osiadł on na dnie. Przeszukaj dokładnie dno - laptop powinien znajdować się na skale. Następnie podążaj za Keeganem, eliminując niedobitki wroga.

Wkrótce okaże się, że wróg zrzuca ci na głowę ładunki głębinowe, w związku z czym musisz szybko uciekać. Zgodnie z instrukcją na ekranie, użyj klawisza sprintu, by móc szybciej płynąć. Trzymaj się blisko Keegana, aż dotrzecie do wraku statku. Wpłyń do niego, by uchronić się przed ładunkami i mieć chwile wytchnienia.

Po chwili przeprawy przez wrak statku, dotrzecie do pomieszczenia w którym będzie pływał samotny rekin. Zgodnie z poleceniem Keegana poczekaj, aż popłynie w prawą stronę a następnie udaj się za sojusznikiem. Chwilę potem traficie do kolejnego pomieszczenia, w którym tym razem będą pływać 3 rekiny.
Poczekaj aż Keegan przepłynie pomiędzy rekinami a potem zrób to samo. By to zrobić musisz poruszać się bardzo powoli i pilnować, by nie zbliżyć się za bardzo do któregoś drapieżnika. Nie próbuj nawet zastrzelić rekinów, gdyż prawdopodobnie ci się to nie uda i któryś z nich zdoła do ciebie dopłynąć. Prawdopodobnie nie obędzie się bez kilku prób ale nie masz się czego obawiać, gdyż punkt kontrolny jest bardzo blisko.

Po przeprawieniu się przez rekiny płyń dalej przez wrak statku, trzymając się z dala od okien, by nie oberwać którymś wybuchem. Po chwili wypłyniesz ze statku i pozostaje udać ci się za Keeganem do kanału na dnie, by zakończyć misję.
0
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
- Kampania - opis przejścia
- 01 - Ghosts Stories | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 02 - Brave New World | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 03 - No Man's Land | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 04 - Struck Down | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 05 - Homecoming | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 06 - Legends Never Die | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 07 - Federation Day | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 08 - Birds of Prey | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 09 - The Hunted | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 10 - Clockwork | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 11 - Atlas Falls | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 12 - Into The Deep | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 13 - End of The Line | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 14 - Sin City | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 15 - All or Nothing | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 17 - Loki | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 18 - The Ghost Killer | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- Kampania - opis przejścia
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
marekkomentuje Chorąży
Mam problem z tą grą,może ktoś mi pomoże.Chodzi o dźwięk,momentami zacina się,szczególnie kiedy sporo się dzieje.Nie wiem co jest grane,grę kupiłem parę dni temu,oryginalną.Mam win7 64 bit 8 gb ram.Generalnie powinno być ok.Czy ktoś mi poradzi?Stery itd aktualne,wirusów nie ma.Czy może ktoś ma pomysł?Z góry dzięki.
Vlad Tepes Pretorianin

Jak zabrać Rorke'owi broń w misji Sin City na poziomie weteran na PC?! Grę przeszedłem dwukrotnie na normalu i w tym miejscu nie miałem chyba problemów, ale na weteranie próbowałem już z 10x i cały czas powtarzam tę nudną i długą scenkę ginąc... Jak mam wciskać klawisz i gdzie się ustawić kursorem?! Czytałem, że to ważne...
Vlad Tepes Pretorianin

Dobra, udało się... za chyba 30th razem!!! Chyba jednak nieważne na co się wskazuje kursorem, ale należy ekstremalnie szybko wciskać dany klawisz, a zacząć należy najlepiej przed 3rd ciosem Rorke'a, tj. przed pojawieniem się ikonki.
Jasnowidz Junior
Witam.
Ghosts 06 - Legends Never Die jak wykonać zanurzenie trzymając nóż.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.