01 - Ghosts Stories | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
Aktualizacja:
01 - Ghosts Stories
Gra rozpoczyna się animowanym ekranem ładowania, podczas którego narrator przedstawia historię pewnej jednostki wojskowej, Tier 1, liczącej 60 żołnierzy, która została wysłana do odparcia ataku 500 wrogów. Zadaniem Tier 1 była ochrona pacjentów pewnego szpitala. Przez trzy dni jednostka walczyła dzielnie, lecz musiała się ugiąć przewadze liczebnej wroga. Wkrótce, z pierwotnych 60 żołnierzy zostało zaledwie 15. Pod osłoną nocy jeden z nich ewakuował wszystkich mieszkańców szpitala, podczas gdy pozostałych 14 wróciło na front, by uniemożliwić pościg. Gdy wróg powrócił, członkowie Tier 1 wyłonili się spośród ciał poległych kompanów i przy użyciu broni palnej, noży a wreszcie własnych rąk wybili wszystkich wrogów - prócz jednego. Ocalały żołnierz, który został odnaleziony błądzący na pustyni, zapytany o minione doświadczenie opowiedział o sile tak niezwyciężonej, że aż nadnaturalnej. Nazwał ów siłę Duchami (Ghosts).

Akcja przenosi cię do czasów współczesnych. Wcielasz się w Logana, rozmawiając w lesie razem ze swoim bratem Heshem i ojcem, Eliasem, który okazał się narratorem opowieści. Podążaj za towarzyszami w kierunku miasta. Wkrótce okazuje się, że miasto zostało zaatakowane.

Elias, oddzielając sie od was, każe wam wracać do domu. Podążaj za bratem, uważając jednocześnie, by za bardzo się nie oddalić i nie wpaść pod pędzący samochód. Tuż po tym, jak wbiegniesz do domu następuje zmiana scenerii .

Akcja cofa się o 15 minut i przenosi się w pobliże stacji orbitalnej ODIN, a ty lądujesz w skórze Bakera. Wykonuj polecenia Mosley i podążaj za nią na stację, używając skoku i kucnięcia do nawigacji w przestrzeni.

Po chwili zauważysz, że stacja została zaatakowana i wraz z Mosley, z uwagi na brak broni, decydujesz sie na ucieczkę. Wkrótce po tym Mosley wda się w walkę z wrogiem a tobie w ręce wpadnie broń. Za pomocą strzału pozbądź się przeciwnika i kontynuuj podróż w głąb stacji, zabijając napotkanych przeciwników.

Z transmisji radiowej dowiadujesz się, że stacja ODIN została opanowana przez nieprzyjaciela i ktoś wydał rozkaz ostrzeliwania powierzchni ziemi, za pomocą pocisków odpalanych ze stacji kosmicznej. Mosley prosi cię, byś pomógł jej unieszkodliwić ODINA. Podążając za nią do następnego pomieszczenia dochodzi do eksplozji, a wy w rezultacie znów lądujecie w przestrzeni kosmicznej.

Po chwili bezwładnego lotu kontynuuj podróż ze swoją towarzyszką, w kierunku panelu kontrolnego ODINA. Podleć do czarnej skrzynki, która znajduję się na jego powierzchni i za pomocą klawisza akcji usuń pokrywę ochronną, zasłaniającą zbiornik z paliwem.

W tym momencie twoim zadaniem jest strzelanie w ów zbiornik tak długo, aż cała stacja eksploduje. W momencie wybuchu zauważasz, że Mosley nie żyje. Wkrótce po tym akcja wraca do teraźniejszości.

Wyskakując na zewnątrz, dalej podążaj za bratem. Zbocz z drogi i wbiegnij do budynku po prawej stronie. Wewnątrz znajduje się laptop z danymi wywiadowczymi.

Wybiegnij z budynku i zeskocz na dół, by dołączyć do brata. Kontynuuj ucieczkę aż dobiegniesz do miejsca, w którym dochodzi do eksplozji ciężarówki z paliwem, a ty chwilowo tracisz przytomność.
Gdy dochodzisz do siebie, okazuje się, że ojciec przybył wam z odsieczą i wspólnie uciekacie z miasta, kończąc misję.
0
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
- Kampania - opis przejścia
- 01 - Ghosts Stories | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 02 - Brave New World | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 03 - No Man's Land | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 04 - Struck Down | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 05 - Homecoming | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 06 - Legends Never Die | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 07 - Federation Day | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 08 - Birds of Prey | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 09 - The Hunted | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 10 - Clockwork | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 11 - Atlas Falls | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 12 - Into The Deep | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 13 - End of The Line | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 14 - Sin City | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 15 - All or Nothing | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 17 - Loki | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 18 - The Ghost Killer | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- Kampania - opis przejścia
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
marekkomentuje Chorąży
Mam problem z tą grą,może ktoś mi pomoże.Chodzi o dźwięk,momentami zacina się,szczególnie kiedy sporo się dzieje.Nie wiem co jest grane,grę kupiłem parę dni temu,oryginalną.Mam win7 64 bit 8 gb ram.Generalnie powinno być ok.Czy ktoś mi poradzi?Stery itd aktualne,wirusów nie ma.Czy może ktoś ma pomysł?Z góry dzięki.
Vlad Tepes Pretorianin

Jak zabrać Rorke'owi broń w misji Sin City na poziomie weteran na PC?! Grę przeszedłem dwukrotnie na normalu i w tym miejscu nie miałem chyba problemów, ale na weteranie próbowałem już z 10x i cały czas powtarzam tę nudną i długą scenkę ginąc... Jak mam wciskać klawisz i gdzie się ustawić kursorem?! Czytałem, że to ważne...
Vlad Tepes Pretorianin

Dobra, udało się... za chyba 30th razem!!! Chyba jednak nieważne na co się wskazuje kursorem, ale należy ekstremalnie szybko wciskać dany klawisz, a zacząć należy najlepiej przed 3rd ciosem Rorke'a, tj. przed pojawieniem się ikonki.
Jasnowidz Junior
Witam.
Ghosts 06 - Legends Never Die jak wykonać zanurzenie trzymając nóż.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.