05 - Homecoming | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
Aktualizacja:
05 - Homecoming
Zniszcz 50 celów (piechoty lub pojazdów) za pomocą myśliwca A-10, by otrzymać osiągnięcie / trofeum Wczesne wsparcie.
Podczas animowanego ekranu ładowania dowiadujesz się, że Rorke poluje na Duchy. Razem z Heshem wracacie do Santa Monica, by obronić miasto przed atakiem i odnaleźć ojca.

Misja rozpoczyna się w momencie, gdy ty, Hesh i Riley lądujecie helikopterem w bazie wojskowej, która jest w tym momencie atakowana. Podążaj za towarzyszami aż dobiegniesz do wejścia do domu.
Zamiast wybiegać po schodach na górę, jak ci rozkazano, skręć w lewo, by dojść do kolejnych danych wywiadowczych. Następnie wróć i wbiegnij po schodach na piętro.

W tym momencie powinieneś widzieć balkon, na którym ustawiony został CKM. Zbliż się do niego i obsiądź go za pomocą klawisza akcji. Twoim priorytetowym zadaniem jest niszczenie helikopterów w możliwie najkrótszym czasie. Gdy zniszczysz jeden, po kilku sekundach powinien pojawić się następny. Wykorzystaj te przerwy do wybijania wrogiej piechoty, która ostrzeliwuje twoją pozycję z plaży. Po wysadzeniu kilku helikopterów, balkon na którym stoisz zostanie ostrzelany z artylerii a CKM zniszczony. Masz teraz do dyspozycji dostęp do myśliwców A10.

Za pomocą wyświetlonego na ekranie klawisza wejdź do widoku A10 i za jego pomocą zniszcz cele oznaczone żółtą obwódką. Jeśli nie uda ci się za pierwszym razem, odczekaj kilkanaście sekund i ponów próbę. Po chwili pojawią się następne cele do zniszczenia - znów wejdź do widoku z A10 i zniszcz je. Chwile po tym, balkon na którym się znajdujesz zawali się a ty wylądujesz na plaży poniżej.

Obróć sie w prawo i czym prędzej zejdź z ulicy, chowając się za uszkodzoną ścianą. Stopniowo wychylaj się zza osłony i dobijaj przeciwników - jednak możesz nawet nie mieć do kogo strzelać, ponieważ twoi towarzysze powinni już sobie prawdopodobnie z nimi poradzić.

Podążaj za towarzyszami i wejdź do kompleksu bunkrów i okopów. Przeskakuj pomiędzy osłonami, eliminując po drodze przeciwników. Wkrótce znów dostaniesz rozkaz zniszczenia celu za pomocą A10. Wejdź do widoku z myśliwca i zniszcz oznaczony na żółto czołg. Po jego zniszczeniu możesz wciąż strzelać do nieprzyjacielskiej piechoty - im więcej ich zabijesz, tym mniej problemów będziesz miał poruszając się między okopami.

Po wyjściu z widoku myśliwca, kontynuuj wędrówkę za towarzyszami. Wkrótce powinieneś natrafić na coś, co przypomina stos skrzynek spiętych czarnymi pasami - w tym miejscu możesz uzupełnić swój zapas amunicji i granatów. Taka skrzynia pojawia się w tym etapie kilkakrotnie, więc w razie problemów z amunicją powinieneś jej wypatrywać. Pojawi sie kolejny rozkaz zniszczenia celów za pomocą myśliwców A10. Wiesz co robić - wejdź do sterowania myśliwcem i zniszcz wszystkie oznaczone cele. W razie potrzeby powtórz czynność.

Podążaj za kompanami, w kierunku palącego się budynku, eliminując wszystkich wrogów, których napotkasz na drodze. W tym momencie czeka cię starcie z dość sporą grupką wrogów, w dodatku dobrze ustawionych. Wróg ma minimalną przewagę wysokości a w dodatku musisz się wychylić zza osłony, by kogoś zobaczyć. Najlepszym wyjściem jest zasypanie wroga losowo rzuconymi granatami - nawet jak nikogo nie zabijesz, to z pewnością wypłoszysz ich zza osłony.

Przebiegnij przez płonący hangar. Po wyjściu z niego na głowę spadnie ci deszcz pocisków moździerzowych, lecz nie zwracaj na to uwagi i biegnij dalej za Heshem. Dobiegniesz do uliczki, w której znów spotkasz wrogów - udaj się czym prędzej za murek po lewej stronie.
Kryjąc się za osłoną wyeliminuj kilku żołnierzy, którzy stacjonują w tym miejscu. Uważaj na nadlatujące granaty i staraj się je odrzucać (za pomocą klawisza odpowiedzialnego za rzut granatem) zamiast przed nimi uciekać - w tym miejscu brakuje osłon terenowych i wróg może cię zabić, nim zdążysz gdziekolwiek dobiec. Po wybiciu wrogów, biegnij za Heshem i wejdź do budynku.

Wyjdź na piętro, aż dotrzesz do zablokowanej drogi. Hesh zaoferuje ci pomoc, otwierając przejście, lecz niestety nie da rady przejść za tobą. Udaj się następnie na lewo, a potem po schodach na górę. Chwile po tym zostaniesz zaatakowany - musisz szybko naciskać klawisz akcji, by nie dać się zabić.

Po chwili z odsieczą przybędzie Hesh, zabijając agresora. Zaraz po tym całe pomieszczenie zaczyna się walić. Gdy wszystko wydaje się stracone, zniszczeniu ulega dach, a przez niego na ratunek przybywa dwójka Duchów.

Akcja przenosi cię na helikopter. Hesh chce wrócić na dół po ojca, lecz jeden z Duchów zdejmuje maskę i okazuje się, iż twój ojciec, Elias, jest jednym z nich. Ojciec tłumaczy wam, że wszystkie wasze dotychczasowe misje były próbami i że je zdaliście i możecie dołączyć do Duchów. Z opowieści ojca poznajesz także prawdziwą tożsamość Rorke'a - okazuje się, że on też należał do tej jednostki.
0
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
- Kampania - opis przejścia
- 01 - Ghosts Stories | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 02 - Brave New World | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 03 - No Man's Land | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 04 - Struck Down | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 05 - Homecoming | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 06 - Legends Never Die | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 07 - Federation Day | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 08 - Birds of Prey | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 09 - The Hunted | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 10 - Clockwork | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 11 - Atlas Falls | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 12 - Into The Deep | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 13 - End of The Line | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 14 - Sin City | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 15 - All or Nothing | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 16 - Severed Ties | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 17 - Loki | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- 18 - The Ghost Killer | Kampania - opis przejścia | Call of Duty Ghosts
- Kampania - opis przejścia
- Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
Komentarze czytelników
marekkomentuje Chorąży
Mam problem z tą grą,może ktoś mi pomoże.Chodzi o dźwięk,momentami zacina się,szczególnie kiedy sporo się dzieje.Nie wiem co jest grane,grę kupiłem parę dni temu,oryginalną.Mam win7 64 bit 8 gb ram.Generalnie powinno być ok.Czy ktoś mi poradzi?Stery itd aktualne,wirusów nie ma.Czy może ktoś ma pomysł?Z góry dzięki.
Vlad Tepes Pretorianin

Jak zabrać Rorke'owi broń w misji Sin City na poziomie weteran na PC?! Grę przeszedłem dwukrotnie na normalu i w tym miejscu nie miałem chyba problemów, ale na weteranie próbowałem już z 10x i cały czas powtarzam tę nudną i długą scenkę ginąc... Jak mam wciskać klawisz i gdzie się ustawić kursorem?! Czytałem, że to ważne...
Vlad Tepes Pretorianin

Dobra, udało się... za chyba 30th razem!!! Chyba jednak nieważne na co się wskazuje kursorem, ale należy ekstremalnie szybko wciskać dany klawisz, a zacząć należy najlepiej przed 3rd ciosem Rorke'a, tj. przed pojawieniem się ikonki.
Jasnowidz Junior
Witam.
Ghosts 06 - Legends Never Die jak wykonać zanurzenie trzymając nóż.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.