Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.7

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Wygląda na to, że pomieszczenia laboratoryjne (a w nich Lisa) są coraz bliżej - Główny wątek cz.7 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Wygląda na to, że pomieszczenia laboratoryjne (a w nich Lisa) są coraz bliżej. Przekrocz próg drzwi otwieranych kartą magnetyczną. Za nimi znajdziesz dużą salę obsadzoną roślinami. Wrogów również nie brakuje. Wykańczaj ich patrząc najpierw na to, co znajduje się po prawej stronie od drzwi. Zabij wszystkich czarnych żołnierzy w polu widzenia i przesuwaj się tak, by widzieć coraz większą część sali (a więc w prawo).

Gdy oczyścisz to pomieszczenie, wejdź na górę i skieruj się do drzwi skrytych w czerwonej poświacie - Główny wątek cz.7 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Gdy oczyścisz to pomieszczenie, wejdź na górę i skieruj się do drzwi skrytych w czerwonej poświacie. Oczyść ten pokój i spójrz w prawo - zobaczysz drzwi prowadzące do sektora C. Trzeba jednak najpierw znaleźć do nich kartę. By ją zdobyć, udaj się do drzwi po lewej. Idź cały czas korytarzem, aż dojdziesz do pomieszczeń biurowych. Za nimi znajdziesz gabinet jednego z naukowców laboratorium. Zabij go i zabierz mu kartę dostępu. Wróć się teraz do drzwi prowadzących do sektora C.

Zastrzel wroga w pomieszczeniu w sektorze C i idź do kolejnego pomieszczenia, przez drzwi za maszynami - Główny wątek cz.7 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Zastrzel wroga w pomieszczeniu w sektorze C i idź do kolejnego pomieszczenia, przez drzwi za maszynami. Znajdująca się tam hala może być problemem, dlatego warto obrać najbezpieczniejszą drogę do drzwi znajdujących się na drugim końcu pomieszczenia. Zaraz po wejściu do hali skręć w prawo i przejdź przez pomieszczenia kontrolne. Stamtąd udaj się do wspomnianych już drzwi. W kolejnym pokoju nie patrz co znajduje się na samym dole, tylko od razu leć do kolejnego pomieszczenia. W nim również powtórz ten manewr. Znajdziesz się w długim korytarzu.

Wejdź przez drzwi i obejrzyj cut-scenkę - Główny wątek cz.7 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Wejdź przez drzwi i obejrzyj cut-scenkę. Lisa żyje i ma się dobrze. Problem w tym, że nie może być teraz odłączona od laboratoryjnej aparatury - zbyt duża ilość fal elektromagnetycznych może ją zabić. Trzeba wobec tego zniszczyć wieżę generującą owe fale. Znajduje się ona we wnętrzu krateru, a rozwalić ją da się tylko poprzez wysadzenie ośmiu generatorów otaczających krater. Najpierw jednak trzeba zdobyć trochę materiałów wybuchowych. Udaj się do korytarza odchodzącego od pokoju z Lisą, i dalej, po schodach.

Sala na górze jest obsadzona przez kilku wrogo nastawionych panów - Główny wątek cz.7 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Sala na górze jest obsadzona przez kilku wrogo nastawionych panów. Załatw ich i wejdź na górę. Przejdź przez drzwi oznaczone napisem "no entrar"... yeah! Masz do dyspozycji calutki skład broni! Wywal to, co uważasz za niepotrzebne i weź z 10 rakiet RPG. Uzbrojony i z uśmiechem na ustach udaj się do drzwi obok zbrojowni, z której właśnie wyszedłeś. Przejdź przez biuro i obejrzyj kolejny przerywnik filmowy, na którym to właściciel całego kompleksu zwierza się Saulowi ze swojego planu. Caruzzo chce kontrolować kraj poprzez sprawowanie władzy nad umysłami wszystkich jego mieszkańców.

Jak przystało na bohatera gry FPP, Myers musi teraz powstrzymać szaleńca - Główny wątek cz.7 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Jak przystało na bohatera gry FPP, Myers musi teraz powstrzymać szaleńca. Wejdź do krateru, ale nawet nie próbuj walczyć z siedzącą tam piechotą - żołnierze cały czas się odradzają, więc nie masz z nimi szans. By przejść dalej, musisz mieć bardzo dużo punktów zdrowia i pancerza. Postaraj się dostać do każdego (ale nie zamkniętego za drzwiami) z czterech pomieszczeń umieszczonych w zboczu krateru. W każdym takim pokoju znajdują się dwa generatory, musisz je rozwalić właśnie rakietami RPG. Istne szaleństwo, ale innego wyjścia po prostu nie ma.

Gdy uda ci się zniszczyć wszystkie osiem generatorów, urządzenie w kraterze będzie się nadawało wyłącznie na złom, a Lisę będzie można odłączyć od aparatury. Teraz możesz rozkoszować się outrem gry i być dumnym, że ukończyło się tak rozbudowaną produkcję, jaką jest Boiling Point: Road to Hell. Moje gratulacje!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2010-10-25
19:44

zanonimizowany760017 Junior

Wie ktoś jak zdobyć prowadzenie pojazdów gąsienicowych?

Komentarz: zanonimizowany760017
2008-05-25
11:48

Bekas2003 Junior

Beznadziejny poradnik. Brak podstawowych informacji, zle poprowadzony glowny watek- zeby nie placic tyle kasy wystarczy wybrac inne opcje rozmowy, czego autor nie wspomnial, idac po najmniejszej lini oporu.

Komentarz: Bekas2003
2005-10-31
01:22

zanonimizowany94795 Legionista

Poradnik zenada, gdybym wiedzial ze tego bedzie tak malo to bym go wogole nie sciagał, opisales tylko zadania dla rzadu(a dokladnie wojska) i indian. gdzie misje dla mafii,bandytow,rebeliantow, policji. Co to wogole za solucja, pisales ja na szybko czy jak ??

Komentarz: zanonimizowany94795
2005-07-27
10:21

karpiu_87 Senator

karpiu_87
😁

Wiem zauważyłem <lol> LOL <lol>

Komentarz: karpiu_87
2005-07-27
10:20

zanonimizowany242273 Senator

😁

karpiu, nie tylko tam :P Koleś już chyba z 10 wątków podbił pisząc to sam :D

Komentarz: zanonimizowany242273
2005-07-27
10:18

karpiu_87 Senator

karpiu_87
😁

ReName ---> lol ? zaciąłeś się ? Wysilił byś bardziej swoje wątpliwej jakości szarej komórki i napisał kilka zdań więcej. No chyba, że to przekracza twoje możliwości :) Poza tym dajesz przykład ignorancji dodając ten sam komentarz w wątku o poradniku BIA
nic dodać, nic ująć...

<lol>

Komentarz: karpiu_87
2005-07-27
10:13

zanonimizowany270967 Legionista

Zastanawiam sie po co komu poradniki?Przeciez programisci tworza gry z mysla o graczach, ktorzy powinni sie troche pomeczyc przy "robieniu" gry do konca....... Skoro ktos nie moze przejsc gry nie probuje az mu sie uda......Dla mnie korzystanie z poradnikow to LAMERSTWO w wykonaniu Loosera.....

Komentarz: zanonimizowany270967
2005-07-23
10:38

CHESTER80 Legend

CHESTER80
😊

Poradnika jeszcze nie czytałem ale spis treści sprawia strasznie skromne wrażenie :) Zupełnie jakby gra była króciutka :) Pamiętam spis treści w poradniku do Chaos Theory, można było się za głowę złapać :)

Komentarz: CHESTER80
2005-07-21
17:12

Sandro Legend

Sandro
😊

Może to i nieladnie dopisywac sie do komentarzy do wlasnego tekstu... ale co tam :)

1. Mnie w grze nic nigdy nie przejechalo, gdy chodzilem poboczem. Naprawde :)
2. Prawda, prawda. Z tym ze kusza nie jest narzedziem szczegolnie skutecznym, a karabin snajperski byl - w moim przypadku - ostatecznoscia.
3. Chodzilo mi o to, ze samochody kierowane przez komputer jezdza tylko po utwardzonych, tzn. tylko tam mozna je krasc.

Komentarz: Sandro
2005-07-21
12:57

piokos Legend

piokos
😊

Jeśli musisz iść na nogach, poruszaj się po drogach (tylko trzymaj się pobocza, by cię nic nie przejechało

Tu mogą być niespodzianki ;)

Czasami w grze będziesz zmuszony zamordować kogoś po cichu. Możliwe jest to tylko za pomocą noża lub tłumionego pistoletu.

A kusza? A karabin snajperski? Np. ja z tego drugiego miałem dość często tzw. "silent kill'e" :)

Musisz zapamiętać, że samochody jeżdżą tylko po utwardzonych

Nie zgadzam się. Ja jeździłem po nieutwardzonych nawet zwykłymi osobówkami, ale bez wprawy to co 2-3 zakręt kończył się poślizgiem. Ponadto częściej łapie się na nich przysłowiową gumę. Natomiast jazda leśnym duktem pojazdami terenowymi (Pirania, różowy pick-up, wóz CIA ‹czarny SUV›) to prawdziwa przyjemność.

W opisy misji się nie wczytywałem :).

Komentarz: piokos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl