Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.6
Aktualizacja:
![]() | Ruszaj dalej w tą samą stronę. Dojdziesz do klatki schodowej i żołnierza wewnątrz niej. Podkradnij się do niego. Jeśli uda ci się go zabić, to możesz powiedzieć, że miałeś szczęście. Najlepiej jest go przekupić. Zejdź schodami na dół, do kolejnego strażnika. Jemu też dobrze jest dać łapówkę. Wejdź teraz do pomieszczenia znajdującego się naprzeciw schodów. Tam, na stole znajdziesz kartę magnetyczną zezwalającą na wejście do sektora A. Wróć na górę, do strażnika, któremu opowiadałeś bajeczkę zamiast dawać mu kasę. |
![]() | Przeczołgaj się pod szybą do drzwi na końcu korytarza i otwórz je zdobytą przed chwilą kartą. Chodzi o to, by strażnik za wspomnianą szybą cię nie zauważył. Będąc przy czytniku kart dostępu będziesz mógł wstać - tego miejsca wartownik już nie widzi. |
![]() | Za drzwiami, w korytarzu zobaczysz kolejnego wartownika. Raczej nie uda ci się go zabić po cichu, daj mu łapówkę. Tak czy siak wejdź szare w drzwi po lewej, a potem w następne. Będzie tam strażnik. Gdy cię zauważy, daj nogę do pokoju wcześniej i oszukaj go tak, jak to już wcześniej robiłeś. Chodzi o to, by nie utrzymywać z nim kontaktu wzrokowego podczas rozmowy. Powinien kupić twoją historyjkę. Otwórz stojący w pokoju sejf i weź z niego kartę magnetyczną zezwalającą na wejście do sektora B. |
![]() | Wróć teraz do wielkiej sali, którą zwiedziłeś niemal na samym początku. Zejdź schodami na dół tej sali i podkradnij się od tyłu do stojącego tam strażnika. Zamorduj go po cichu i ruszaj do pomieszczenia pełnego skrzyń, które znajduje się po prawej stronie od zabitego przed chwilą przeciwnika. Zabierz mu naboje do karabinu (i karabin, jeśli takiego nie masz), bo zaraz mogą się okazać bardzo pomocne. |
![]() | Powstaje pewien problem - w pomieszczeniu z drewnianymi skrzyniami jest dość dużo wrogów, części z nich nie da się oszukać, a kasa na łapówki się kończy... trzeba skończyć z załatwianiem spraw potajemnie i zrobić małą rozróbę. Pozabijaj wszystkich w pomieszczeniu, wejdź na rampę po lewej stronie, a potem przejdź przez drzwi do sektora B. Wejdź schodami na górę i udaj się do kolejnego pokoju. Stamtąd idź dalej na górę, po schodach, i ruszaj cały czas korytarzem. |
![]() | W ten sposób doszliśmy do więzień. Przejdź przez kraty po lewej do pomieszczenia za szybą i idź dalej prosto. Jeśli chcesz, możesz pogadać z zamkniętymi tam cywilami, ale raczej nie okażą się zbyt rozmowni. Ruszaj dalej korytarzami, a potem klatką schodową na górę. W kolejnym pokoju zastrzel strażnika i przejdź przez stalowe drzwi po lewej stronie. Załatw znajdującego się tam wartownika i wejdź do pomieszczenia znajdującego się na samym końcu korytarza. |
- Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry
- Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry
- Boiling Point Road to Hell: Opis przejścia głownego wątku fabularnego
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.1
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.2
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.3
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.4
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.5
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.6
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.7
- Boiling Point Road to Hell: Opis przejścia głownego wątku fabularnego
- Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wie ktoś jak zdobyć prowadzenie pojazdów gąsienicowych?
Beznadziejny poradnik. Brak podstawowych informacji, zle poprowadzony glowny watek- zeby nie placic tyle kasy wystarczy wybrac inne opcje rozmowy, czego autor nie wspomnial, idac po najmniejszej lini oporu.
Poradnik zenada, gdybym wiedzial ze tego bedzie tak malo to bym go wogole nie sciagał, opisales tylko zadania dla rzadu(a dokladnie wojska) i indian. gdzie misje dla mafii,bandytow,rebeliantow, policji. Co to wogole za solucja, pisales ja na szybko czy jak ??
karpiu, nie tylko tam :P Koleś już chyba z 10 wątków podbił pisząc to sam :D
ReName ---> lol ? zaciąłeś się ? Wysilił byś bardziej swoje wątpliwej jakości szarej komórki i napisał kilka zdań więcej. No chyba, że to przekracza twoje możliwości :) Poza tym dajesz przykład ignorancji dodając ten sam komentarz w wątku o poradniku BIA
nic dodać, nic ująć...
<lol>
Zastanawiam sie po co komu poradniki?Przeciez programisci tworza gry z mysla o graczach, ktorzy powinni sie troche pomeczyc przy "robieniu" gry do konca....... Skoro ktos nie moze przejsc gry nie probuje az mu sie uda......Dla mnie korzystanie z poradnikow to LAMERSTWO w wykonaniu Loosera.....
Poradnika jeszcze nie czytałem ale spis treści sprawia strasznie skromne wrażenie :) Zupełnie jakby gra była króciutka :) Pamiętam spis treści w poradniku do Chaos Theory, można było się za głowę złapać :)
Może to i nieladnie dopisywac sie do komentarzy do wlasnego tekstu... ale co tam :)
1. Mnie w grze nic nigdy nie przejechalo, gdy chodzilem poboczem. Naprawde :)
2. Prawda, prawda. Z tym ze kusza nie jest narzedziem szczegolnie skutecznym, a karabin snajperski byl - w moim przypadku - ostatecznoscia.
3. Chodzilo mi o to, ze samochody kierowane przez komputer jezdza tylko po utwardzonych, tzn. tylko tam mozna je krasc.
Jeśli musisz iść na nogach, poruszaj się po drogach (tylko trzymaj się pobocza, by cię nic nie przejechało
Tu mogą być niespodzianki ;)
Czasami w grze będziesz zmuszony zamordować kogoś po cichu. Możliwe jest to tylko za pomocą noża lub tłumionego pistoletu.
A kusza? A karabin snajperski? Np. ja z tego drugiego miałem dość często tzw. "silent kill'e" :)
Musisz zapamiętać, że samochody jeżdżą tylko po utwardzonych
Nie zgadzam się. Ja jeździłem po nieutwardzonych nawet zwykłymi osobówkami, ale bez wprawy to co 2-3 zakręt kończył się poślizgiem. Ponadto częściej łapie się na nich przysłowiową gumę. Natomiast jazda leśnym duktem pojazdami terenowymi (Pirania, różowy pick-up, wóz CIA czarny SUV) to prawdziwa przyjemność.
W opisy misji się nie wczytywałem :).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






