Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.3
Aktualizacja:
Cóż, zaraz po filmiku wyjmij broń i zacznij eksterminację wrogów atakujących budynek, w którym jesteś. Musisz przetrwać ponad dwie minuty, a najlepiej strzelać do wrogów wychylając się zza studni stojącej koło domu. Żołnierze z wyrzutniami rakiet będą strzelać w budynek, a ty będziesz miał dzięki temu więcej luzu. Po bitwie obejrzyj przerywnik filmowy.
Człowiek, z którym Myers gadał w cut-scence nazywa się Aztec. Po przetrwaniu ponad dwuminutowej bitwy i kolejnym przerywniku da ci on kod do sejfu redaktora. Warto sprawdzić co znajduje się w środku. Udaj się zatem do Puerto Sombra, masz do wyboru samochód albo helikopter bojowy.
W mieście mogą być małe problemy. W biurze redaktora spotkasz kilku uzbrojonych ludzi. Załatw ich i zajrzyj do sejfu. Znajdziesz tam kilka dokumentów i notatek, w których Lisa podaje numer jakiegoś konta bankowego. Niestety, wizyta w banku nie przyniesie sukcesu - kierownik instytucji żąda 20000 pesos za informacje. Takiej samej kwoty będzie chciał Don Pedro.
![]() | Uzbieraj forsę i jedź z nią do Don Pedro (jest pewniejszym źródłem informacji od dyrektora banku). Powie ci że konto bankowe jest zarejestrowane na firmę mającą fabrykę na wysepce niedaleko Puerto Sombra. Warto tam pojechać, tylko uważaj, bo koło fabryki jest kilku strażników. Wejdź na teren od południowego zachodu, przez dziurę w siatce. |
![]() | Musisz znaleźć takie miejsce, z którego dobrze jest prowadzić celny ostrzał. Ja osobiście proponuję budynek znajdujący się w południowo wschodnim rogu bazy, ten z kominem. Siedzi tam strażnik, ale można go łatwo zabić nożem. Z tego miejsca musisz wykończyć wszystkich tych, którzy blokują drogę do czerwonego krzyżyka. |
Twój cel znajduje się na piętrze wielkiej hali. Gdy do niego dotrzesz, obejrzyj przerywnik filmowy. Dyrektor fabryki powie Saulowi, że ci uzbrojeni ludzie mają związek z niejakim Miguelem Rodriguezem. Warto zapytać Don Pedro czy coś o nim wie.
Jednakże informacje kosztują. Potrzebujesz 20000 pesos, żeby coś od niego wyciągnąć.
![]() | Don powie ci, że Miguel Rodriguez ukrywa się w opuszczonej kopalni znajdującej się na wschód od willi. Trzeba z nim pogadać. Do kopalni dostaniesz się wejściem od południa. Problem w tym, że przy wejściu trwa walka Partyzantów z Mafią. Rozpraw się z nimi wszystkimi i wejdź do kopalni. Zabij ludzi wewnątrz pierwszego pomieszczenia i zejdź drabiną na niższy pułap. Stamtąd idź korytarzem w lewo. |
![]() | Dojdziesz do pomieszczenia z mocno zapylonym powietrzem (ograniczająca widoczność żółć, na szczęście nic Saulowi ona nie zrobi) i z tego miejsca ruszaj przejściem znajdującym się po lewej stronie. Dojdziesz w końcu do rozwidlenia korytarzy. Wybierz drogę po prawej. |
![]() | Przy kolejnym rozwidleniu idź w lewo. Dojdziesz do olbrzymiej sali pełnej wrogów. Wykończ ich wszystkich, a potem udaj się w stronę przejścia, do którego wiedzie wąski skalny chodnik. Tam znajdziesz Miguela. Porozmawiaj z nim cały czas wybierając kwestie spod klawisza F1. Miguel potrzebuje 10000 pesos oraz amerykański paszport. O dokument trzeba będzie popytać agentów CIA w Puerto Sombra. Wyjdź z kopalni tą drogą, którą wszedłeś i jedź tam. |
![]() | Agent Johnson siedzi na ostatnim piętrze budynku znajdującego się na północ od wielkiej kamiennej wieży. Nosi garnitur i krawat w kolorach flagi amerykańskiej, więc łatwo go rozpoznać. Pogadaj z nim. Da ci paszport jeśli tylko zabijesz Commandante Ricardo, przywódcę Partyzantów w Pueblo Faro. |
![]() | Siedzi w partyzanckiej twierdzy, na piętrze w lewym (i zachodnim zarazem) skrzydle budynku. Twoje kontakty z Partyzantami są - jak sądzę - nienajlepsze, więc wejdź do twierdzy tylnym wejściem znajdującym się we wschodniej ścianie budynku. Atak frontalny mógłby się zakończyć wrogim ostrzałem z ponad czterech różnych stron, a wchodząc od tyłu zmniejszamy tą liczbę do dwóch. Po wejściu idź korytarzem w prawo. Dojdziesz do dużych schodów i głównego wejścia do twierdzy. |
![]() | Idź schodami na górę i skręć w lewo, na balkonik, a potem wejdź w znajdujący się tam korytarz. Przekrocz próg pierwszych drewnianych drzwi po lewej stronie, a znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Idź nim cały czas i wejdź do pomieszczenia znajdującego się na samym końcu (obok drzwi stoi brodaty strażnik). Tam znajdziesz Commandante Ricardo. Zastrzel go i wyjdź tą samą drogą, którą wszedłeś do twierdzy. Potem wystarczy pojechać do Puerto Sombra, do agenta Johnsona po paszport. |
0
- Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry
- Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry
- Boiling Point Road to Hell: Opis przejścia głownego wątku fabularnego
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.1
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.2
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.3
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.4
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.5
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.6
- Boiling Point Road to Hell: Główny wątek cz.7
- Boiling Point Road to Hell: Opis przejścia głownego wątku fabularnego
- Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry
Komentarze czytelników
piokos Legend
Jeśli musisz iść na nogach, poruszaj się po drogach (tylko trzymaj się pobocza, by cię nic nie przejechało
Tu mogą być niespodzianki ;)
Czasami w grze będziesz zmuszony zamordować kogoś po cichu. Możliwe jest to tylko za pomocą noża lub tłumionego pistoletu.
A kusza? A karabin snajperski? Np. ja z tego drugiego miałem dość często tzw. "silent kill'e" :)
Musisz zapamiętać, że samochody jeżdżą tylko po utwardzonych
Nie zgadzam się. Ja jeździłem po nieutwardzonych nawet zwykłymi osobówkami, ale bez wprawy to co 2-3 zakręt kończył się poślizgiem. Ponadto częściej łapie się na nich przysłowiową gumę. Natomiast jazda leśnym duktem pojazdami terenowymi (Pirania, różowy pick-up, wóz CIA czarny SUV) to prawdziwa przyjemność.
W opisy misji się nie wczytywałem :).
Sandro Legend
Może to i nieladnie dopisywac sie do komentarzy do wlasnego tekstu... ale co tam :)
1. Mnie w grze nic nigdy nie przejechalo, gdy chodzilem poboczem. Naprawde :)
2. Prawda, prawda. Z tym ze kusza nie jest narzedziem szczegolnie skutecznym, a karabin snajperski byl - w moim przypadku - ostatecznoscia.
3. Chodzilo mi o to, ze samochody kierowane przez komputer jezdza tylko po utwardzonych, tzn. tylko tam mozna je krasc.
CHESTER80 Legend
Poradnika jeszcze nie czytałem ale spis treści sprawia strasznie skromne wrażenie :) Zupełnie jakby gra była króciutka :) Pamiętam spis treści w poradniku do Chaos Theory, można było się za głowę złapać :)
zanonimizowany270967 Legionista
Zastanawiam sie po co komu poradniki?Przeciez programisci tworza gry z mysla o graczach, ktorzy powinni sie troche pomeczyc przy "robieniu" gry do konca....... Skoro ktos nie moze przejsc gry nie probuje az mu sie uda......Dla mnie korzystanie z poradnikow to LAMERSTWO w wykonaniu Loosera.....
karpiu_87 Senator
ReName ---> lol ? zaciąłeś się ? Wysilił byś bardziej swoje wątpliwej jakości szarej komórki i napisał kilka zdań więcej. No chyba, że to przekracza twoje możliwości :) Poza tym dajesz przykład ignorancji dodając ten sam komentarz w wątku o poradniku BIA
nic dodać, nic ująć...
<lol>
zanonimizowany242273 Senator
karpiu, nie tylko tam :P Koleś już chyba z 10 wątków podbił pisząc to sam :D
zanonimizowany94795 Legionista
Poradnik zenada, gdybym wiedzial ze tego bedzie tak malo to bym go wogole nie sciagał, opisales tylko zadania dla rzadu(a dokladnie wojska) i indian. gdzie misje dla mafii,bandytow,rebeliantow, policji. Co to wogole za solucja, pisales ja na szybko czy jak ??
Bekas2003 Junior
Beznadziejny poradnik. Brak podstawowych informacji, zle poprowadzony glowny watek- zeby nie placic tyle kasy wystarczy wybrac inne opcje rozmowy, czego autor nie wspomnial, idac po najmniejszej lini oporu.
zanonimizowany760017 Junior
Wie ktoś jak zdobyć prowadzenie pojazdów gąsienicowych?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








