WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2
Aktualizacja:
Chorujące miasto
![]() | ![]() |
Zadanie, które musisz wykonać, by przejąć wszystkie miasta. Ludzie zamieszkujący osadę mają zarazę i unosi się z nich zielony dym. Twoim zadaniem jest ich wyleczyć, aby to zrobić, używaj 'manipulacji' i energicznie ruszając dłonią rozciągaj dym, aż zniknie. Chorych osadników jest dość sporo, a w tym samym czasie wszyscy muszą być zdrowi, w przeciwnym razie choroba się rozniesie. Wykonuj to tak szybko, jak tylko potrafisz, nie machaj dłonią na marne, gdyż naprawdę trzeba się streszczać, by wszyscy byli zdrowi.
Nagroda: 40 000 daniny
Syrop orzechowy
![]() | ![]() |
Zadanie dostępne, gdy ukończysz 'Syrop orzechowy' z czwartej wyspy. Aby uznać je za ukończone, musisz podpalić trzy stosy na wzniesieniach. Do dyspozycji masz wybuchowe beczki, którymi z odpowiednią siłą rzucasz. Beczka jest dość lekka, więc nie przesadzaj z siłą zamachu (w dodatku ilość pocisków jest ograniczona). Jeśli nie masz szczęścia w rzucaniu, podejdź do zadania po podbiciu całej krainy, wtedy wystarczy beczki tylko poprzenosić.
Nagroda: 40 000 daniny
Archeolodzy
![]() | ![]() |
Srebrny zwój rozpoczynający tą misję znajduje się na osobnej, małej wysepce. Masz pomóc archeologom w odnalezieniu drogi do grobowca. Przy użyciu manipulacji odsłoń specjalne runy na ziemi, które zawierają cenne wskazówki. Na załączonym zdjęciu przedstawiłem ich położenie i kolejność odsłaniania. Na końcu utoruj wejście do grobowca przenosząc skały.
Nagroda: 40 000 daniny
Siedmiu samurajów

![]() | W tym zadaniu musisz zebrać siedem statuetek samurajów porozrzucanych po całej mapie. Na zdjęciu powyżej pokazałem ich położenie (niebieskie kropki). Po skolekcjonowaniu wszystkich ustaw ich na odpowiednich piedestałach. Nagroda: 40 000 daniny, 7 samurajów |
Zmień swój charakter
Zadanie, w którym ze złego masz stać się dobrym lub z dobrego złym. Nie polecam wykonywania go, gdyż lepiej trzymać się jednej strony. Aktualny wskaźnik charakteru można sprawdzać w 'centrum miasta' najeżdżając dłonią na czarę z ogniem/wodą.
Nagroda: 5 000 daniny
Rozmieść mężczyzn i kobiety w osobnych miastach
Zadanie, w którym musisz odizolować mężczyzn od kobiet w osobnych miastach.
Nagroda: 10 000 daniny
Zbuduj pracownię cudów
Bardzo oczywiste zadanie. Jeśli możesz już budować ten budynek, to go postaw, jeśli nie to zakup z paska narzędzi.
Nagroda: 100 000 daniny
Zajmij 3 miasta splendorem
Również bardzo oczywiste zadanie, przeznaczone bardziej dla strony dobra, choć zło również na trzy miasta (bo tylko tyle trzeba w ten sposób przejść) może sobie pozwolić.
Nagroda: 20 000 daniny
Wygraj walki chowańca (chowaniec)
Na wyspie będzie biegać chowaniec przeciwnika (tygrys). Sprowadź do niego swojego pupila i stocz trzy zwycięskie pojedynki (dla strony zła i chowańca wojownika nie jest to trudne).
Nagroda: 8 000 daniny
Atakuj tylko pod osłoną nocy (wojna)
O ile zadanie jest dość oczywiste, o tyle można je łatwo przerwać. Pamiętaj, by na początku, jak tylko rozpoczniesz rozgrywkę na tej wyspie pamiętać, by w momencie zbliżania się do Ciebie wojsk wroga zmienić porę dnia na noc. Później wszystkie kolejne działania wojenne prowadź pod osłoną nocy.
Nagroda: 5 000 daniny
Użyj cudu tarczy do ochrony ludzi (miasto)
Normalnie rzucając ten cud na poddanych nie ukończysz zadania, aby zostało wykonane poczekaj, aż zostaniesz zaatakowany i wtedy go użyj.
Nagroda: 3 000 daniny
0
- Black & White 2 - poradnik do gry
- Black & White 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry - WYSPA PIERWSZA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA PIERWSZA - zadania | Black & White 2
- WYSPA DRUGA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA DRUGA - zadania | Black & White 2
- WYSPA TRZECIA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA TRZECIA - zadania | Black & White 2
- WYSPA CZWARTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA CZWARTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA PIĄTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA SZÓSTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA SIÓDMA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA SIÓDMA - zadania | Black & White 2
- WYSPA ÓSMA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA ÓSMA - zadania | Black & White 2
- WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2
- WYSPA DZIEWIĄTA cz.2 | Black & White 2
- STAWIANIE MIAST | Black & White 2
- CUDA | Black & White 2
- CUDA CHOWAŃCA | Black & White 2
- Black & White 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany510655 Junior
To jest chamstwo, że trzeba po pewnym czsie płcić za poradni.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.