WYSPA CZWARTA - zadania | Black & White 2
Aktualizacja:
Syrop orzechowy
![]() | ![]() |
Zadanie polega na przerzucaniu beczki z jednej wyspy na drugą. Celnych rzutów musisz wykonać trzy, przy czym 'pociski' są nieskończone i nie trzeba martwić się o ich ilość. Jeśli rzucanie Ci nie wychodzi wykonaj zadanie po podbiciu całej wyspy - wtedy wystarczy je poprzenosić.
Nagroda: 20 000 daniny
Legion nieumarłych
![]() | ![]() |
Zadanie ulokowane jest u podnóża góry koło stolicy wroga i pojawia się wyłącznie nocą. Po jego aktywacji masz odpalić pięć pochodni w ustalonej kolejności. Nieodpowiednie posunięcie przerywa proces i gasi wszystkie płomienie. Możliwości jest niewiele, więc nie powinieneś mieć problemów. Po jego przejściu załącza się scenka i otrzymujesz oddział 12 nieumarłych, których wykorzystaj do pobicia wroga.
Nagroda: 20 000 daniny i 12 nieumarłych
Zbuduj mury
Zadanie wykonuje się podczas przechodzenia krainy i wiąże się z brązowym zwojem, opisałem je w dziale 'Wyspa czwarta - gameplay'.
Nagroda: 0 daniny
Użyj ról chowańca
Kolejne zadanie, którego wykonanie jest nieuniknione i powiązane z lekcją z brązowego zwoju (opisany w poprzednim dziale).
Nagroda: 1 000 daniny
Zwiększ splendor o 30 000
Zadanie głównie przeznaczone dla boga dobra, który przechodzi wyspę rozbudowując miasto (choć 'zły gracz' również może się pokusić). Zadanie polega na rozbudowie miasta: stawiaj dużo świątyń i ołtarzy, gdyż te budynki znacząco zwiększają splendor. Jeśli masz dużo daniny, kup ozdoby z pasku narzędzi (fontanny, pochodnie, kolumny itp.) i porozmieszczaj je miedzy budynkami.
Nagroda: 10 000 daniny
Zniszcz wszystkie lasy w krainie
![]() | Zadanie wyłącznie dla najbardziej wytrwałych i cierpliwych graczy. Jego tytuł wszystko wyjaśnia - pozbądź się drzew. Najlepiej wykonaj to przy użyciu ognistych kul, choć ręczne wyrywanie też się przyda. Misję wykonuj dopiero po podbiciu całej wyspy. Nagroda: 30 000 |
Wznieś 10 budynków w imponujących obszarach (miasto)
![]() | ![]() |
Musisz wznieść dziesięć budowli na okazałym terenie. Miejsce to wskazałem na załączonych obrazkach (niewielkie wzniesienie w okolicy startu wyspy). Najlepiej stawiać wille, bo nie zajmują dużo miejsca.
Nagroda: 20 000 daniny
0
- Black & White 2 - poradnik do gry
- Black & White 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry - WYSPA PIERWSZA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA PIERWSZA - zadania | Black & White 2
- WYSPA DRUGA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA DRUGA - zadania | Black & White 2
- WYSPA TRZECIA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA TRZECIA - zadania | Black & White 2
- WYSPA CZWARTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA CZWARTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA PIĄTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA SZÓSTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA SIÓDMA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA SIÓDMA - zadania | Black & White 2
- WYSPA ÓSMA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA ÓSMA - zadania | Black & White 2
- WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2
- WYSPA DZIEWIĄTA cz.2 | Black & White 2
- STAWIANIE MIAST | Black & White 2
- CUDA | Black & White 2
- CUDA CHOWAŃCA | Black & White 2
- Black & White 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany510655 Junior
To jest chamstwo, że trzeba po pewnym czsie płcić za poradni.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.