WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2
Aktualizacja:
Nareszcie ostatnia wyspa, nadszedł czas byś raz na zawsze rozprawił się z Aztekami i ich gorylem. Zadanie nastawione jest głównie na walkę i też tak to opiszę.

Miasto, z którego startujesz, jest już po części rozbudowane - przechodząc tę krainę walką i podbojami nic więcej nie będziesz musiał wybudować, poza jednym (obowiązkowym) cudem.
Zaraz na początku zostaniesz zaatakowany i będzie to najbardziej zmasowany napad od początku gry. Będą dwa fronty koło twoich murów (zaznaczyłem je czerwonymi liniami na załączonym zdjęciu). Obstaw mury łucznikami i przygotuj się do szybkich manewrów kamerą. Zrób również dużą liczbę wyznawców przy ołtarzu, bo magia to Twoja największa broń. Chowańca uwiąż do ziemi przed bramą (na zewnątrz) i na początku rozkaż mu zniszczyć pierwsze, zbliżające się katapulty. Później go wycofaj, bo nie poradzi sobie sam z łucznikami. Zajmij się drugim frontem, pochodzącym z pierwszego miasta, będzie z nim goryl, który rozpocznie niszczenie murów. Nie marnuj na niego magii, tylko podnoś skałę, która znajduje się na terenie miasta i upuszczaj na niego przez cały czas, gdy go nieco wykończysz, wyślij do walki z nim swojego pupila. Kiedy którekolwiek oddziały wroga miną Twoją granice wpływów, natychmiast zniszcz ich ognistymi kulami (pewną liczbę many będziesz mieć od początku).
![]() | ![]() |
Atakowanie chowańca oponenta skałą. | Atakowanie kulą ognia jednostek wroga, które zbliżają się bądź mijają linie wpływów. |
Po pierwszym ataku wycofaj łuczników z frontowego muru (z odcinka gdzie znajduje się brama, gdyż zaraz zostanie on zniszczony - wulkan).
![]() | Niezwłocznie wybuduj pracownię cudów w pobliżu muru. Jest to konieczne, dzięki temu oddalisz od swojego miasta linie wpływów, a tym samym wulkan wyrośnie daleko od zabudowań i zminimalizujesz straty. |
![]() | Kiedy dojdzie do erupcji i zacznie spływać lawa, możesz powstrzymać jej przemieszczanie się rzucając na nią magię wody. Wykorzystaj to, by zminimalizować straty. |
![]() | Niedługo po pierwszym ataku załączy się scenka, z której dowiesz się, że sprzymierzyli się z Tobą Wikingowie. Pojawią się koło pierwszego miasta Azteków (niebieska strzałka koło jedynki). Wyślij ich na 'centrum miasta', by je przejęli. Ich liczba jest wystarczająca i powinna jej część przetrwać. |
0
- Black & White 2 - poradnik do gry
- Black & White 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry - WYSPA PIERWSZA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA PIERWSZA - zadania | Black & White 2
- WYSPA DRUGA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA DRUGA - zadania | Black & White 2
- WYSPA TRZECIA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA TRZECIA - zadania | Black & White 2
- WYSPA CZWARTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA CZWARTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA PIĄTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA SZÓSTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA SIÓDMA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA SIÓDMA - zadania | Black & White 2
- WYSPA ÓSMA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA ÓSMA - zadania | Black & White 2
- WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2
- WYSPA DZIEWIĄTA cz.2 | Black & White 2
- STAWIANIE MIAST | Black & White 2
- CUDA | Black & White 2
- CUDA CHOWAŃCA | Black & White 2
- Black & White 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany510655 Junior
To jest chamstwo, że trzeba po pewnym czsie płcić za poradni.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.