WYSPA ÓSMA - gameplay | Black & White 2
Aktualizacja:
Przed ostatnią wyspa i pierwszą z pseudo-brutalnymi Aztekami, "pseudo", bo jest to jedna z łatwiejszych krain w całej grze.

Będąc bogiem dobroci Twoim zadaniem jak zawsze jest zdobycie serc poddanych przeciwnika za pomocą pięknego miasta. Koło miejsca, w którym rozpoczyna się zabawę znajduje się jezioro - ziemie z nim sąsiadujące (zielone linie) są najbardziej wartościowym kawałkiem gruntu, pod żadnym pozorem nie zabuduj go, bo tylko tam możesz umieszczać pola uprawne. Miasto powiększaj w głąb pustyni i na 'imponujące' wzgórze (niebieskie linie). Mury potrzebne do obrony wznieś między skałami - trzy odcinki (czerwone linie).
Ludność z okolicznych miast i osiedli powinna dość szybko przejść na Twoją stronę, za pierwszym razem przechodząc tę wyspę nastawiłem się na podboje - stawiając domy, by mieć dużo ludności do armii bez większych starań przeciągnąłem 4 grupy ludności.

Jeśli pragniesz obalić Azteków siłą, nie będziesz mieć dużego pola do popisu, mapa jest bardzo skromna, jeśli chodzi o ilość terenu, a tym samym manewry okrojono do minimum. Jak zawsze wykorzystuj maksymalnie chowańca, który już powinien być mistrzem w walce. Wysyłaj go na zwiad i po trochę wykańczaj kręcące się po okolicy jednostki nieprzyjaciela. Na szczególną ostrożność zasługują oddziały łuczników, które strzelają ognistymi strzałami, co z kolei zapala pupila i utrudnia mu atakowanie.
Droga do pierwszej osady odgrodzona jest murem. Jeśli szybko zechcesz zdobyć tę wioskę, wyślij chowańca, by utorował ją. Jeśli poczekasz dłuższy czas i bronić się będziesz przed atakami u siebie, mur opustoszeje i będziesz mieć wolny szlak.
Miasto drugie jest dość znacząco obstawione i ogrodzone murem (miasta podkreślone to posiadające mur). Zwyczajne wysłanie chowańca mogło by się zakończyć klęską, dlatego postaraj się jednostki stacjonujące pod murami (na zewnątrz) eliminować po kolei, a te na terenie miasta...
![]() | ![]() |
... wywabić. Odciągaj je powoli, tak by cały czas podążały za Twoim pupilem, aż dotrą do linii wpływów z osady pierwszej. Kiedy minął linie zniszcz ich magiami.
Miasto trzecie, choć posiadające mur, jest dość słabe i bez obawy możesz posłać na nie chowańca. Sforsuj nim bramę i wtargnij do miasta, by rozprawić się z oddziałami tam stacjonującymi. Następnie sprowadź jeden oddział i przejmij miasto.
By zakończyć krainę, potrzebujesz jeszcze tylko przejąć stolicę Azteków. Ich zapasy militarne powinny być już dość skromne. Podopiecznym pozbądź się łuczników na murach i obal bramę. Resztę niedobitków wykończ swoim wojskiem, którego posiadaj i miej w gotowości przynajmniej 200.
0
- Black & White 2 - poradnik do gry
- Black & White 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry - WYSPA PIERWSZA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA PIERWSZA - zadania | Black & White 2
- WYSPA DRUGA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA DRUGA - zadania | Black & White 2
- WYSPA TRZECIA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA TRZECIA - zadania | Black & White 2
- WYSPA CZWARTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA CZWARTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA PIĄTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA SZÓSTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA SIÓDMA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA SIÓDMA - zadania | Black & White 2
- WYSPA ÓSMA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA ÓSMA - zadania | Black & White 2
- WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2
- WYSPA DZIEWIĄTA cz.2 | Black & White 2
- STAWIANIE MIAST | Black & White 2
- CUDA | Black & White 2
- CUDA CHOWAŃCA | Black & White 2
- Black & White 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany510655 Junior
To jest chamstwo, że trzeba po pewnym czsie płcić za poradni.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.