WYSPA SIÓDMA - gameplay | Black & White 2
Aktualizacja:
Ostatnia wyspa, na której za przeciwników będziesz mieć Japończyków. Raz na zawsze będziesz mógł się z nimi rozprawić.

Początek to jak zawsze rozbudowywanie w odpowiedniej kolejności - wznoś najbardziej potrzebne budynki, a dopiero później resztę. Obszar oddzielony zieloną linia przeznacz na pola uprawne, gdyż tam znajdują się najżyźniejsze tereny. Wzgórze (niebieska figura) to idealne miejsce na najokazalsze budowle, miejsce to jest 'imponujące' i dodatkowo zwiększa splendor. Postaw dwa odcinki murów w miejscach wskazanych przez czerwone linie, grając dobrą stroną możesz potrzebować więcej terenu, wtedy przesuń jeden odcinek.
Na brak drewna narzekać nie można, ale tego samego o rudzie już powiedzieć nie można, jedyna pobliska kopalnia (zielona kropka) może nie zaspokoić potrzeb, więc szybko wybuduj 'piec hutniczy', by zwiększyć ilość tego surowca.
![]() | Chowańca ulokuj w niebieskim punkcie, gdyż tamtędy najczęściej wdzierać będzie się wróg. Jego umiejętności bojowe zatrzymają nieprzyjaciela, zanim ten rozpocznie dewastację Twojej stolicy. |

W przypadku , gdy chcesz przejść wyspę siłą, swoją ekspansję prowadź w kolejności przedstawionej na obrazku. Pierwsze osady (jedynki) powinny być nie obstawione. Zajmiesz je bez większych problemów. Miasto drugie otoczone jest murami i stacjonować będą w nim większe liczby wojsk. Wyślij tam chowańca i ostrożnie steruj nim, tak by bardzo znacząco osłabił siły nieprzyjaciela (szczególnie jednostki strzelające). Następnie wtargnij i przejmij osiedle. Miasto trzecie również nie powinno przysporzyć Ci wielu problemów. W przypadku miasta na wzgórzu (czwarte) zniszcz chowańcem jednostki na murach i wejdź większą liczbą jednostek. Jeden oddział skieruj, by zajmował 'centrum miasta', a drugi niech atakuje oddziały oponenta. Ostatnie ocalałe osiedle zaatakuj wszystkimi dostępnymi Ci jednostkami (najlepiej około 200-250) oraz pupilem. Znajdują się tam oddziały łuczników i katapulty, które mogą Ci trochę poprzeszkadzać, spróbuj odciągać po jednym oddziale i niszczyć go (chowańcem), by później wtargnąć pełnym impetem.
![]() | Gdy zajmiesz którekolwiek z miast i pojawi się Twoja linii wpływów wokół niego, możesz już nie trzymać tam wojsk. Kiedy wróg będzie chciał je odbić, poczekaj, aż minie zieloną linię i zbombarduj go ognistymi kulami. Sposób w 100% skuteczny. |
0
- Black & White 2 - poradnik do gry
- Black & White 2 - poradnik do gry
- Poradnik do gry - WYSPA PIERWSZA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA PIERWSZA - zadania | Black & White 2
- WYSPA DRUGA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA DRUGA - zadania | Black & White 2
- WYSPA TRZECIA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA TRZECIA - zadania | Black & White 2
- WYSPA CZWARTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA CZWARTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA PIĄTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA PIĄTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA SZÓSTA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA SZÓSTA - zadania | Black & White 2
- WYSPA SIÓDMA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA SIÓDMA - zadania | Black & White 2
- WYSPA ÓSMA - gameplay | Black & White 2
- WYSPA ÓSMA - zadania | Black & White 2
- WYSPA DZIEWIĄTA cz.1 | Black & White 2
- WYSPA DZIEWIĄTA cz.2 | Black & White 2
- STAWIANIE MIAST | Black & White 2
- CUDA | Black & White 2
- CUDA CHOWAŃCA | Black & White 2
- Black & White 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany510655 Junior
To jest chamstwo, że trzeba po pewnym czsie płcić za poradni.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.