Zabierz Elizabeth na statek Pierwsza Dama | Rozdział 8 - Żołnierskie Pole
Aktualizacja:
Zabierz Elizabeth na statek Pierwsza Dama

Kiedy znajdziesz się w Centrum Powitalnym Żołnierskiego Pola, skręć w lewo, gdzie znajdziesz zamknięte drzwi do biura ochrony. Tuż obok nich leży wytrych - podnieś go i pozwól Elizabeth zająć się zamkiem.

W biurze znajdziesz Infuzję #6, stojącą na stoliku pod oknem. Po przeszukaniu mebli zajrzyj do gabinetu, który sąsiaduje z tym pomieszczeniem.

W gabinecie znajdziesz zamknięty sejf, do otwarcia którego będziesz potrzebował 5 wytrychów. Wróć tutaj, kiedy znajdziesz ich odpowiednią ilość. Jeden wytrych leży na biurku za sejfem. Ponadto, w większym, otwartym sejfie po prawej stronie znajdziesz Voksofon #22: Miejsce na świecie - Daisy Fitzroy oraz nową broń: Karabin.

Teraz przejdź na lewą stronę pawilonu, gdzie znajdziesz automat Minuteman's Armory. Tuż obok niego, na drewnianej skrzyni leży zestaw dwóch wytrychów.

Nieco niżej znajduje się sala z makietą Żołnierskiego Pola. Tuż za nią znajdziesz Punkt Widokowy #15: Kinetoskop - Miasto na niebie? Niemożliwe!.

Kiedy podejdziesz do drzwi wyjściowych pawilonu, elektryka wysiądzie i drzwi się zatrzasną. Otwórz je siłą i wyjdź z pawilonu, aby znaleźć się we właściwej części Żołnierskiego Pola.

Kiedy przejdziesz przez bramę, skręć w lewo, a obok lodziarni Duke'a i Dimwita znajdziesz Punkt Widokowy #16: Kinetoskop - Potężny Szczebiot strzeże niebios!

Na jednym ze stołów wewnątrz lodziarni znajdziesz Voksofon #23: Jestem jego lustrem - Zachary Hale Comstock. Jeśli nie szukasz kłopotów, odradzam okradanie kasy w lodziarni. Kiedy jakiś pojemnik w grze podświetla się na czerwono, oznacza to, że ktoś nad nim czuwa (w tym przypadku sprzedawca) i wezwie policję/posiłki po próbie kradzieży. W tym wypadku nic nie tracisz nie okradając kasy, do lodziarni możesz tutaj później, gdy będzie już zamknięta.

Przejdź teraz do znajdującej się niedaleko na prawo księgarni Founder's Books. Na znajdującej się tam antresoli znajdziesz Voksofon #24: Obserwując nieskończone - Rosalind Lutece.

Po wyjściu z księgarni skręć w prawo i przejdź promenadą do sklepu z zabawkami Toy Soldiers obok karuzeli. Jeśli chcesz, możesz ukraść z niego replikę Grzejnika. Oczywiście policjant, który stoi obok nie popuści Ci tego płazem - sugeruję odpuścić temat. Grzejnik to po prostu strzelba wyprodukowana przez Vox Populi i jeszcze nie raz będziesz miał okazję z niej postrzelać.

Wyjdź ze sklepu i zajrzyj za schody karuzeli, a znajdziesz tam kolejny wytrych (błyszczący przedmiot na powyższym screenie).

Zejdź na deptak poniżej karuzeli i skręć w prawo. Udaj się na stację gondoli, która kursuje do Aerodromu Pierwsza Dama. Podejdź do panelu gondoli i pociągnij za dźwignię. Niestety i tutaj elektryka zawiedzie. Żeby ponownie uruchomić gondolę, będzie Ci potrzebny wigor Elektryczny Dżokej.
0
Komentarze czytelników
ixi1992 Pretorianin

Mógłby ktoś udostępnić wszystkie nagrania audio z tej gry. Najlepiej na maila: ixirafał@gmail.com. Byłbym wdzięczny, bo sam wszystkich nie znalazłem, a chciałbym całość chronologicznie przeczytać, aby lepie poznać fabułę ;)
potrzebujacy Legionista
Jak juz ktos napisal- korzystam z możliwości ubijania i czerpie z tego radosc. I nawet nie musze uzywac muzgu (tworca posta z "muzgiem" sie skuma mam nadzieje ze do niego pije zwlaszcza ze jak juz uzywac to mÓzgu!) Dlatego biegne przed siebie, a explor jest dla mnie nuzacy. Jednakze bardzo bym chcial odkryc wszystkie ciekawostki i achievmenty to tez poradnik jest pomocny dla mnie w takich przypadkach. Po drugie- pare razy w tej grze utknalem. Na szczescie ktos napisal ta solucje i dzieki niej wiedzialem ze to nie moja wina tylko gra nie wczytala jakiegos skryptu najczesciej po wiekszej rozrobie przed jakas brama. Tak wiec jesli wam sie nie podobaja solucje/poradniki to nie wchodzcie tu i nie piszcie bzdur. Olejcie to i grajcie po swojemu. Mi jednak oszczedza to czas I uwazam ze sa przydatne (uwaga slowo klucz- znaczaco rozni sie od slowa "niezbedne"). Jak to mowia- kazdy gra na swoim kompie wedlug swoich zasad, a Tobie ch*j do tego. AMEN.
wafelreaper Junior
Jeśli ktoś robi platynę ,poradnik zawiera błąd i to konkretny jeśli chodzi o ekwipunek /gear/ jest przeskok z numeru 6-8 w wyposażeniu ,a w opisie misji z 7-9 :/ straciłem jakieś 3h na szukaniu i lipton .
SkyrimowskiSkyrim Pretorianin
@kielonfreek, może poradnik rzeczywiście nie jest dla ciebie, aczkolwiek radziłbym skoRZystać ze słownika ;> Ja już jestem na 29 rozdziale i poradnik służy mi na bieżąco, gdyż próbuję odnaleźć wszystkie voksovony, kinetoskopy, teleskopy oraz infuzje. Jeśli ty nie robisz sobie takich wyzwań, nie oceniaj pochopnie czegoś co komuś się przydaje. A co do opisu rozdziałów, jak, co przechodzić to już inna kwestia.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.