Pospolici przeciwnicy | Przeciwnicy | BioShock Infinite
Aktualizacja:
Pospolici przeciwnicy
Pospolici przeciwnicy to piechota, najczęściej spotykana w Kolumbii. Nie wyróżniają się oni żadnymi szczególnymi umiejętnościami. Ich uzbrojenie sięga od pałek po karabiny snajperskie i wyrzutnie rakiet. W przypadku większości tego typu przeciwników, jeden strzał w głowę z dobrej broni wystarczy, aby się ich pozbyć. Wszyscy piechociarze w grze są z założenia wyposażeni w Niebhaki i mogą używać wstęg, aby Cię dogonić lub zajść od tyłu.
Policjanci / Członkowie Voksów

Policjanci i pospolici członkowie Voksów są najczęściej spotykaną i zarazem najsłabszą grupą przeciwników. Ich uzbrojenie obejmuje głównie pałki i broń palną małego kalibru. Policjanci nie stosują żadnych zaawansowanych taktyk podczas obław na gracza, a ich słaba kondycja powoduje, że często się potykają, dając graczowi okazję do szybkiej eliminacji poszczególnych jednostek. Policjanci i najpospolitsi członkowie Voksów nie posiadają żadnej odporności na wigory. Są również bardzo podatni na ataki wręcz.
Żołnierze

Żołnierzy od policjantów odróżnia głównie mundur, wyszkolenie i uzbrojenie. W przeciwieństwie do policji, żołnierze są bardziej skoordynowani w walce i stosują proste taktyki, aby otoczyć gracza lub zajść go od tyłu. Żołnierze wyposażeni są we wszystko od pałek po broń palną dużego kalibru (karabiny wyborowe, piszczały itp.). Żołnierze i mniej pospolici członkowie Voksów nie posiadają żadnej odporności na wigory. Są bardzo podatni na ataki wręcz.
Bestie

Bestie to wyspecjalizowane jednostki, noszące na sobie gruby, stalowy pancerz. Zwykle uzbrojeni są w broń wybuchową (Kartaczownice lub Granatniki). Ich stalowe maski ze zwierzęcymi motywami (którym zawdzięczają swoją nazwę) chronią ich nawet przed strzałem w głowę z karabinu wyborowego. Poszczególne elementy ich pancerza odpadają pod wpływem odniesionych obrażeń, odsłaniając powoli ich słabe punkty. Bestie są wyjątkowo odporne na taki wręcz i posiadają ograniczone odporności na niektóre wigory.
Skuteczność wigorów:
- Opętanie: 100%
- Elektryczny Dżokej: 100%
- Głodne Kruki: 100%
- Zwrot Do Nadawcy: 100%
- Diabelski Pocałunek: 100%
- Szarża: 50%
- Wierzgający Koń: 100%
- Tsunami: 50%
Automaty

Automaty to nic innego jak stacjonarne wieżyczki uzbrojone w karabiny maszynowe lub wyrzutnie rakiet. Wieżyczki obserwują w ograniczonym zakresie obszar, w kierunku którego są zwrócone. Biały kolor emitowanego przez nie światła oznacza, że gracz nie został wykryty. Żółty kolor światłą sygnalizuje, że wieżyczka namierzyła gracza, który ma kilka sekund na ukrycie się, zanim automat otworzy ogień. Czerwony kolor światła oznacza przejście w tryb bojowy. Wszystkie automaty można opętać lub chwilowo deaktywować za pomocą wigorów. Opętanie powoduje, iż wieżyczka staje się na kilka - kilkanaście sekund sojusznikiem gracza i otwiera ogień do przeciwników.
Skuteczność wigorów:
- Opętanie: 200% (czas trwania)
- Elektryczny Dżokej: 100%
- Głodne Kruki: 0%
- Zwrot Do Nadawcy: 100%
- Diabelski Pocałunek: 100%
- Szarża: 100% (unieruchomienie)
- Wierzgający Koń: 0%
- Tsunami: 100% (unieruchomienie)
Komary

Komary to latająca wersja wieżyczek, które mogą patrolować duży obszar i podążać za graczem. Poza mobilnością, nie różnią się wiele od innych automatów. Nie działają na nie wigory ogłuszające inne automaty.
Skuteczność wigorów:
- Opętanie: 200% (czas trwania)
- Elektryczny Dżokej: 100%
- Głodne Kruki: 0%
- Zwrot Do Nadawcy: 100%
- Diabelski Pocałunek: 100%
- Szarża: 0%
- Wierzgający Koń: 0%
- Tsunami: 100% (odepchnięcie)
0
Komentarze czytelników
ixi1992 Pretorianin

Mógłby ktoś udostępnić wszystkie nagrania audio z tej gry. Najlepiej na maila: ixirafał@gmail.com. Byłbym wdzięczny, bo sam wszystkich nie znalazłem, a chciałbym całość chronologicznie przeczytać, aby lepie poznać fabułę ;)
potrzebujacy Legionista
Jak juz ktos napisal- korzystam z możliwości ubijania i czerpie z tego radosc. I nawet nie musze uzywac muzgu (tworca posta z "muzgiem" sie skuma mam nadzieje ze do niego pije zwlaszcza ze jak juz uzywac to mÓzgu!) Dlatego biegne przed siebie, a explor jest dla mnie nuzacy. Jednakze bardzo bym chcial odkryc wszystkie ciekawostki i achievmenty to tez poradnik jest pomocny dla mnie w takich przypadkach. Po drugie- pare razy w tej grze utknalem. Na szczescie ktos napisal ta solucje i dzieki niej wiedzialem ze to nie moja wina tylko gra nie wczytala jakiegos skryptu najczesciej po wiekszej rozrobie przed jakas brama. Tak wiec jesli wam sie nie podobaja solucje/poradniki to nie wchodzcie tu i nie piszcie bzdur. Olejcie to i grajcie po swojemu. Mi jednak oszczedza to czas I uwazam ze sa przydatne (uwaga slowo klucz- znaczaco rozni sie od slowa "niezbedne"). Jak to mowia- kazdy gra na swoim kompie wedlug swoich zasad, a Tobie ch*j do tego. AMEN.
wafelreaper Junior
Jeśli ktoś robi platynę ,poradnik zawiera błąd i to konkretny jeśli chodzi o ekwipunek /gear/ jest przeskok z numeru 6-8 w wyposażeniu ,a w opisie misji z 7-9 :/ straciłem jakieś 3h na szukaniu i lipton .
SkyrimowskiSkyrim Pretorianin
@kielonfreek, może poradnik rzeczywiście nie jest dla ciebie, aczkolwiek radziłbym skoRZystać ze słownika ;> Ja już jestem na 29 rozdziale i poradnik służy mi na bieżąco, gdyż próbuję odnaleźć wszystkie voksovony, kinetoskopy, teleskopy oraz infuzje. Jeśli ty nie robisz sobie takich wyzwań, nie oceniaj pochopnie czegoś co komuś się przydaje. A co do opisu rozdziałów, jak, co przechodzić to już inna kwestia.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.